Kłopoty z układem chłodzenia – Mazda 323 BA DIESEL

Postprzez kinki » 5 lut 2012, 23:46

łukaszinio napisał(a):skrocenie czasu nagrzewania jest bardzo znikome nieodczuwalne przy sprawnym układzie z tekturką przy takich mrozach czy to na postoju czy podczas jazdy

ale sprawdziles to osobiscie czy nie ??
Wladca ognia
Avatar użytkownika
Moderator Globalny
 
Od: 28 lis 2006, 23:08
Posty: 6089 (471/185)
Skąd: Poznań
Auto: A4

Postprzez łukaszinio » 5 lut 2012, 23:51

ja nie potrzebuje tekturki po 1 km przeżuca mi się na gaz ( temperatura na parowniku +25 tak mi gazownik ustawił) a po ok 5 km mam już wskazowke w połowie skali
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2011, 19:48
Posty: 190 (0/1)
Skąd: okolice Ostrowca św.
Auto: BYŁO MAZDA 1.5 16V 97
JEST AUDI A4 B5 2000 1.8

Postprzez kinki » 5 lut 2012, 23:53

łukaszinio napisał(a):ja nie potrzebuje tekturki po 1 km przeżuca mi się na gaz ( temperatura na parowniku +25 tak mi gazownik ustawił) a po ok 5 km mam już wskazowke w połowie skali

mialem tak samo przed zaslonieciem, tyle ze nie mam gazu. po przeslonieciu tekturka i obecna temp silnik mam szybciej dogrzany.
Wladca ognia
Avatar użytkownika
Moderator Globalny
 
Od: 28 lis 2006, 23:08
Posty: 6089 (471/185)
Skąd: Poznań
Auto: A4

Postprzez łukaszinio » 6 lut 2012, 00:05

okiej można by temat ciągnąć w nieskończoność :P .
moje zdanie już znasz
pozdro :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2011, 19:48
Posty: 190 (0/1)
Skąd: okolice Ostrowca św.
Auto: BYŁO MAZDA 1.5 16V 97
JEST AUDI A4 B5 2000 1.8

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323