luzy zaworowe w silniku PN – 1,7 Diesel

Postprzez ChlewioR » 24 maja 2005, 18:59

Wielak prosba jesli ktos ma dojscie, i moglby mi to napisac tutaj lub na PW, silnik oczywiscie PN niezniszczalny Diesel:)

pozdr
Ostatnio edytowano 25 maja 2005, 13:47 przez ChlewioR, łącznie edytowano 1 raz
ChlewioR
Początkujący
 
Od: 24 maja 2005, 18:56
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Auto: 323 '91 1,7 D

Postprzez ChlewioR » 24 maja 2005, 22:44

Juz jeden anonimowy forumowicz pomogl mi przez gg. Wielkie dzieki i pozdrawiam.
ChlewioR
Początkujący
 
Od: 24 maja 2005, 18:56
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Auto: 323 '91 1,7 D

Postprzez magicadm » 24 maja 2005, 23:53

to może podziel się z kolegami z FORUM tą wiedzą?
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez ChlewioR » 25 maja 2005, 13:46

to może podziel się z kolegami z FORUM tą wiedzą?


hmm to jest plik PDF czesc ksaizki o Mazdzie 323 poswiecony silnikowi 1,7 D i ma 4,5 MB, jak ktosd chce to mu wysle na maila, bardzo prosze ale chyba nei bede zasmiecal Servera...
ChlewioR
Początkujący
 
Od: 24 maja 2005, 18:56
Posty: 5
Skąd: Warszawa
Auto: 323 '91 1,7 D

Postprzez Tomi313 » 28 maja 2005, 21:12

witam, ChlewioR to podesłałbyś w wolnej chwili na Tomi313@wp.pl:) Kto wie może kiedyś sie przyda:)

Pozdrawiam
The Best Of Mazda
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 15 sie 2004, 15:34
Posty: 27
Skąd: Pionki
Auto: Mazda323 BG 1,7 Diesel '93

Postprzez Pepto » 11 sty 2006, 19:47

Witam, to jakie mają być te luzy, bo jakoś nie mogę tego znaleźć na forum.
Pepto
 

Postprzez Gość » 11 sty 2006, 20:33

witam, 0,2 i 0,25 jak w każdym,miłego regulowania,
Gość
 

Postprzez marcus » 11 sty 2006, 20:33

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2005, 19:47
Posty: 32
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG 1324 (75KM)

Postprzez Pepto » 12 sty 2006, 21:06

Dzięki za info, szkoda tylko że plik dotyczący 323 diesel pod podanym linkiem jest uszkodzony. Jakby ktoś miał tego pdf-a i mółby mi go podesłać na palk@gazeta.pl byłbym bardzo wdzięczny.
Pepto
 

Postprzez tadziol » 13 sty 2006, 18:25

ted napisał(a):witam, 0,2 i 0,25 jak w każdym,miłego regulowania


hmmm...z tego co pamiętam to manual mówił co innego: 0.3 mm hot engine,zresztą ja zawsze tak ustawiam wszystkie madzie i żyją :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez termis » 14 sty 2006, 03:19

termis@o2.pl też poprosze tego manuala.
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2004, 10:08
Posty: 116
Skąd: kolobrzeg
Auto: toyota corolla E10

Postprzez Globy » 14 sty 2006, 04:38

msobolewski@mazdaspeed.pl – z gory dzieki! <usmiech>
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323