Przerobiono mocowanie hydronapinacza-ile wytrzyma?
		
				Strona 1 z 1
			
	
	Witam podczas wymiany rozrządu dowiedziałem sie od mechanika że zostało przerobione mocowanie hydronapinacza przez poprzedniego właściciela tj powiększono gwint dolnej śruby hydronapinacza z 8mm na 10mm co za tym idzie zaistniała konieczność rozwiercenia dolnego otworu mocującego w hydronapinaczu żeby włożyć śrube 10-ątke. Moje pytanie jest takie Ile taka modyfikacja jest w stanie wytrzymać? Czy to wpłynęło jakoś na działanie całego mechanizmu rozrządu? Proszę o odpowiedzi
			
			
		
- Od: 12 kwi 2009, 10:55
 - Posty: 1380 (0/1)
 - Skąd: Chełm
 - Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
 
Gregorio faktycznie to zebrali 1mm ścianki otworu – to nie dużo, ważne że napinacz ma pewny gwint.
Myślę że powinno spokojnie wytrzymać do następnej wymiany rozrządu.
Osobiście jak bym miał tak przerabiać to zrobiłbym podwójną szpilkę.
w połowie gwint 10 a wystający trzpień na 8mm.
Pozdrawiam i powodzenia
			
			Myślę że powinno spokojnie wytrzymać do następnej wymiany rozrządu.
Osobiście jak bym miał tak przerabiać to zrobiłbym podwójną szpilkę.
w połowie gwint 10 a wystający trzpień na 8mm.
Pozdrawiam i powodzenia
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
		
- Od: 14 lis 2008, 13:03
 - Posty: 282
 - Skąd: Giżycko/Olsztyn
 - Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5
 
Niby nie dużo ale jednak modyfikacja tego jak ma być została przerobiona
Na wiosnę planuje generalny remont silnika także nie wiem co z tym fantem zrobić
			
			
		Na wiosnę planuje generalny remont silnika także nie wiem co z tym fantem zrobić

- Od: 12 kwi 2009, 10:55
 - Posty: 1380 (0/1)
 - Skąd: Chełm
 - Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
 
Don Gregorio
Jest taka opcja że możesz zrobić przejściówkę. Otwór rozwiercasz np. na 14, wkręcasz na klej taką przejściówkę z zewnętrzym gwinetm 14, a wewnętrznym 8. Tyle że sporo z tym roboty i musiałbyś znaleźć warsztat gdzie to zrobią. Głowy nie daję ale tam gdzie regenerują bloki/głowice chyba też i to zrobią. Kiedyś w bloku garbusa właśnie taki patent wykonaliśmy bo szpilki głowicy już nie chciały trzymać.
			
			
		Jest taka opcja że możesz zrobić przejściówkę. Otwór rozwiercasz np. na 14, wkręcasz na klej taką przejściówkę z zewnętrzym gwinetm 14, a wewnętrznym 8. Tyle że sporo z tym roboty i musiałbyś znaleźć warsztat gdzie to zrobią. Głowy nie daję ale tam gdzie regenerują bloki/głowice chyba też i to zrobią. Kiedyś w bloku garbusa właśnie taki patent wykonaliśmy bo szpilki głowicy już nie chciały trzymać.

- Od: 2 lip 2005, 14:16
 - Posty: 519
 - Skąd: Milanówek
 - Auto: były:
Mazda 323 F BG GT '89
Mazda MX-3 1.8 V6 '97
jest: Skoda Fabia :| 
O to dobrze Czyli czuje z tym problemu nie powinno byc w trakcie remontu?
			
			
		
- Od: 12 kwi 2009, 10:55
 - Posty: 1380 (0/1)
 - Skąd: Chełm
 - Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
 
		
				Strona 1 z 1
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość