Napinacz hydrauliczny paska rozrządu-poszukuje instrukcji montażu
		
				Strona 1 z 1
			
	
	Hej
Czy mógłby ktoś napisać dokładnie jak i co w jaki sposób montować aby rozrząd grał jak trzeba? Na forum nic nie ma o napinaczu hydraulicznym a bardzo potrzebuje tych informacji
			
			
		Czy mógłby ktoś napisać dokładnie jak i co w jaki sposób montować aby rozrząd grał jak trzeba? Na forum nic nie ma o napinaczu hydraulicznym a bardzo potrzebuje tych informacji

- Od: 12 kwi 2009, 10:55
 - Posty: 1380 (0/1)
 - Skąd: Chełm
 - Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
 
Na schematach nie jest wytłumaczne w jaki sposob montuje sie hydronapinacz
			
			
		
- Od: 12 kwi 2009, 10:55
 - Posty: 1380 (0/1)
 - Skąd: Chełm
 - Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
 
Ściskasz napinacz np w imadle aż dolny otwór zgra się z otworem w sztyfcie napinacza następnie wtykasz w otwór nr 16 bolec np wiertło o średnicy 1,6 mm i tak zabezpieczony napinacz montujesz lekko śrubę nr 12 na swoje miejsce.
Później sprawdzasz czy znaki na rozrządzie odpowiednio się zgrywają montujesz drugą śrubę napinacza niżej dociskasz obydwie wyjmujesz bolec robisz 2 obroty wałem i sprawdzasz czy znaki się schodzą i to by było na tyle.
Pozdrawiam
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
		
- Od: 14 lis 2008, 13:03
 - Posty: 282
 - Skąd: Giżycko/Olsztyn
 - Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5
 
no ok A jeśli znaki się nie zgrywają to jak postępujemy z napinaczem?
			
			
		
- Od: 12 kwi 2009, 10:55
 - Posty: 1380 (0/1)
 - Skąd: Chełm
 - Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
 
Ale gdzie znaki ci się nie zgrywają – na wałkach i wale korbowym 
?
 
Bo tylko te znaki mają się zgadzać tj wg powyższego rysunku 10 11 i 11 którego nie widać – prawy górny rog zdjęcia.
Te znaki muszą się zgrywać.
Pozdrawiam
			
			Bo tylko te znaki mają się zgadzać tj wg powyższego rysunku 10 11 i 11 którego nie widać – prawy górny rog zdjęcia.
Te znaki muszą się zgrywać.
Pozdrawiam
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
		
- Od: 14 lis 2008, 13:03
 - Posty: 282
 - Skąd: Giżycko/Olsztyn
 - Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5
 
No ustawiam znaki robię 2 obroty i okazuje sie że nie zgrywaja to co wtedy?
			
			
		
- Od: 12 kwi 2009, 10:55
 - Posty: 1380 (0/1)
 - Skąd: Chełm
 - Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
 
Czy zaczynasz zakładać pasek odwrotnie do obrotu zegara tj zaczynasz od wału korbowego następnie rolka potem pierwsza głowica druga głowica wstępnie napinacz i na koniec rolka prowadząca G1razem ze śrubą.Na koniec puszczasz napinacz i powinno być ok
To ma duże znaczenie bo w momencie złego montażu i puszczenia napinacza rozrząd może się przestawić.
Pozdrawiam
			
			To ma duże znaczenie bo w momencie złego montażu i puszczenia napinacza rozrząd może się przestawić.
Pozdrawiam
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
		
- Od: 14 lis 2008, 13:03
 - Posty: 282
 - Skąd: Giżycko/Olsztyn
 - Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5
 
Czy napewno w tej kolejnosci? A czy nie czasem G1 zakłada sie przed ułożeniem paska?
			
			
		
- Od: 12 kwi 2009, 10:55
 - Posty: 1380 (0/1)
 - Skąd: Chełm
 - Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
 
Kolego na pewno w tej kolejności zakładasz pasek jeżeli są problemy z poprawną synchronizacją rozrządu.
Pozdrawiam
			
			Pozdrawiam
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
		
- Od: 14 lis 2008, 13:03
 - Posty: 282
 - Skąd: Giżycko/Olsztyn
 - Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5
 
Wiec tak 
Ustawiam znaki zakładam pasek zaczynając od wału korbowego potem rolka potem dwie głowice zakładam wstępnie napinacz potem rolka G1 robię dwa obroty wałem jesli znaki sie zgrywają to dociągam śruby napinacza i odbezpieczam go wyjmując zawleczkę
Dobrze zrozumiałem?
			
			
		Ustawiam znaki zakładam pasek zaczynając od wału korbowego potem rolka potem dwie głowice zakładam wstępnie napinacz potem rolka G1 robię dwa obroty wałem jesli znaki sie zgrywają to dociągam śruby napinacza i odbezpieczam go wyjmując zawleczkę
Dobrze zrozumiałem?

- Od: 12 kwi 2009, 10:55
 - Posty: 1380 (0/1)
 - Skąd: Chełm
 - Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
 
Tak dobrze to skumałeś kolego ale przed obrotem zgodnie z ruchem wskaz zegara musisz już odbezpieczyć napinacz.
Powodzenia i pozdrawiam
			
			Powodzenia i pozdrawiam
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
		
- Od: 14 lis 2008, 13:03
 - Posty: 282
 - Skąd: Giżycko/Olsztyn
 - Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5
 
czyli na odbezpieczonym napinaczu robię 2 obroty po czym dociągam jego śruby?
			
			
		
- Od: 12 kwi 2009, 10:55
 - Posty: 1380 (0/1)
 - Skąd: Chełm
 - Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
 
nie nie wszystko przed obróceniem ma być dokręcone na maxa.
Pozdrawiam
			
			Pozdrawiam
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
		
- Od: 14 lis 2008, 13:03
 - Posty: 282
 - Skąd: Giżycko/Olsztyn
 - Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5
 
a no tak Już zrozumiałem wszystko 
dzięki wielkie
			
			
		dzięki wielkie

- Od: 12 kwi 2009, 10:55
 - Posty: 1380 (0/1)
 - Skąd: Chełm
 - Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
 
		
				Strona 1 z 1
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
