Witam mam problem taki jak w temacie.
Nie wiem co zrobic Gdy otwieram kurek od zbiornika wyrównawczego ciśnienie spada tak jakby powietrze schodziło
Odpowietrzalem układ wczoraj Bez rezultatu
Dlaczego mi pęcznieją przewody wodne od chłodnicy?
Strona 1 z 1
- Od: 12 kwi 2009, 10:55
- Posty: 1380 (0/1)
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
Gregorio układ chłodniczy jest nadciśnieniowy.
Płyn chłodniczy wrze przy wyższym ciśnieniu później tj ok 110 C.
Chyba jasne.
Pozdrawiam
Płyn chłodniczy wrze przy wyższym ciśnieniu później tj ok 110 C.
Chyba jasne.
Pozdrawiam
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
- Od: 14 lis 2008, 13:03
- Posty: 282
- Skąd: Giżycko/Olsztyn
- Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5
No nie bardzo wlasnie
- Od: 12 kwi 2009, 10:55
- Posty: 1380 (0/1)
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
a u mnie korek od zbiorniczka wyrównawczego jest z takim wężykiem chyba do odprowadzania powietrza i dzieki temu nie mam zadnego podwyższonego cisnienia (chyba) i mam nadzieje ze to nic złego przynajmniej z autem jest wszystko ok
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images45.fotosik.pl/246/0ba8b8712dce9563.jpg[/img][/url]
www.323-klub.pl
www.323-klub.pl
- Od: 30 sie 2008, 16:31
- Posty: 257
- Skąd: Łowicz/Warszawa
- Auto: Było 323F BA Z5 94r.
Jest Xedos 6 V6
Ale jak wyglada ten wężyk Gdzie on biegnie?
- Od: 12 kwi 2009, 10:55
- Posty: 1380 (0/1)
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
w dół zbiorniczka ale on ma ok 5 cm i właściwie to nie jest wężyk (nie wiedzialem jak to nazwac) tylko taki jakby kanalik plastikowy zaczyna sie w korku wychodzi z niego biegnie w dół zbiorniczka i sie konczy tak jak by mialo wylatywac z niego powietrze bo otwór w srodku jest dosyc cienki
Jutro jak nie zapomne to zrobie zdjecie
Jutro jak nie zapomne to zrobie zdjecie
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images45.fotosik.pl/246/0ba8b8712dce9563.jpg[/img][/url]
www.323-klub.pl
www.323-klub.pl
- Od: 30 sie 2008, 16:31
- Posty: 257
- Skąd: Łowicz/Warszawa
- Auto: Było 323F BA Z5 94r.
Jest Xedos 6 V6
No fota by sie przydała:)
Ale w korku tez masz otwór?
Ale w korku tez masz otwór?
- Od: 12 kwi 2009, 10:55
- Posty: 1380 (0/1)
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
Jeżeli syczenie i ciśnienie dochodzi ze zbiorniczka to najpewniej masz uszkodzony korek wlewu paliwa na chłodnicy który jednocześnie reguluje ciśnienie w układzie i puszcza tylko w odpowiednim momencie.
Jeżeli w zbiorniczku wyrównawczym ciągle masz nadciśninie to coś jest nie tak.
Pozdrawiam
Jeżeli w zbiorniczku wyrównawczym ciągle masz nadciśninie to coś jest nie tak.
Pozdrawiam
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
- Od: 14 lis 2008, 13:03
- Posty: 282
- Skąd: Giżycko/Olsztyn
- Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5
O w morde późno było miał być korek wlewu płynu nie paliwa.
Ale skucha heheh
Ale skucha heheh
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
- Od: 14 lis 2008, 13:03
- Posty: 282
- Skąd: Giżycko/Olsztyn
- Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5
A czy podczas odpowietrzania mam miec otwarty korek od chodnicy i zbiornika wyrównawczego czy tylko od chłodnicy?
- Od: 12 kwi 2009, 10:55
- Posty: 1380 (0/1)
- Skąd: Chełm
- Auto: 323F BJ 2.0 RF4F DiTD '01 Classic Red
Borys napisał(a):
dzieki Borys bo ja zapomniałem
a co do odpowietrzania to musisz miec otwarte obydwa korki i płyn wlewasz prosto w chłodnice i jak bedzie full zamykasz i dolewasz do zbiorniczka
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images45.fotosik.pl/246/0ba8b8712dce9563.jpg[/img][/url]
www.323-klub.pl
www.323-klub.pl
- Od: 30 sie 2008, 16:31
- Posty: 257
- Skąd: Łowicz/Warszawa
- Auto: Było 323F BA Z5 94r.
Jest Xedos 6 V6
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość