Strona 1 z 2

Obroty

PostNapisane: 23 mar 2009, 14:34
przez Sierg
Mam problem. Mianowicie gdy przyspieszam to w okolicach 2.8 tysiąca a 3 tysiace obrotow czuje jakby lekko podduszalo silnik. Gdy auto wejdzie juz na wyzsze obroty to wszystko jest w porzadku. Strasznie irytujacy jest ten 'przeskok'. Czym to moze byc spowodowane?

A tak z innej beczki. Jakich swiec powinienem uzywac przy tym silniku? Chodzi mi o dokladny model.

Z gory dziekuje.

PostNapisane: 23 mar 2009, 16:20
przez Beny
Profilaktycznie sprawdz gumowa rure miedzy filtrem powietrza a przepustnicą,jak jest peknieta obklej tasma i zobacz czy jest poprawa.
Swiece wiekszość uzywa NGK,zaglądnij do działu eksploatacja,tam do FAQ w którym sa Najczesciej Zadawane Pytania powinienes tam znalezc odp.Pozdrawiam

PostNapisane: 23 mar 2009, 17:10
przez Sierg
Dzieki wielkie Beny :)

Lece do garazu ogladac te rure ;p

PostNapisane: 23 mar 2009, 17:12
przez Beny
biegusiem :P a przy okazji jak tam kable?zgas swiatło,zapal auto podnies maske :) i zobacz czy tam nic nie iskrzy ,no chyba ze sa nowki sztuki

PostNapisane: 23 mar 2009, 17:13
przez ROMAN-R87
swiece do twojego auta to NGK-BKR6E-11
Pozdrawiam ;)

PostNapisane: 23 mar 2009, 17:13
przez ROMAN-R87
a jak rura bedzie cala to mozesz miec problem z ktorym VRIS'em-ale to nie musi byc to

PostNapisane: 23 mar 2009, 17:50
przez Sierg
KK rura zaklejona. Wieczorkiem jeszcze sprawdze te kable i dam znac ;)

@Roman

dzieki za swiece ;)
Powiedz mi jeszcze prosze co to jest ten VRIS?;p

PostNapisane: 23 mar 2009, 18:12
przez konrad278
steruje zmiennymi szerokosciami przepływu powietrza w kolektorze ssącym

PostNapisane: 23 mar 2009, 18:14
przez ROMAN-R87
dokladnie taik jak kolega konrad napisal, ja dokladnie nie znam zasady dzialania ale niech sie madrzejsie wypowiedza ;)

PostNapisane: 23 mar 2009, 18:37
przez Sierg
konrad278 napisał(a):steruje zmiennymi szerokosciami przepływu powietrza w kolektorze ssącym


a jak sprawdzic czy ten VRIS dziala wlasciwie?
czy to powietrze przeplywa tak jak powinno?

PostNapisane: 23 mar 2009, 18:57
przez konrad278
podnieś maske i z góry z tyłu kolektora ssącego masz takie dwa baniaczki z wężykami i jak bedziesz gazował powinny sie ruszać tam takie preciki ale to tylko pomoże ci sprawdzić czy \działają ale nie czy prawidłowo....Poszukaj na forum było opisane przy jakich obrotach mają sie otwierać i zamykać

PostNapisane: 23 mar 2009, 19:01
przez Witek88
w razie czego mam takie viris-y :)

PostNapisane: 23 mar 2009, 19:09
przez konrad278
VRIS....Ale ja bym jego na samym koncu obstawiał:P może masz syf w baku a powiedz regularnie tak robi??

PostNapisane: 23 mar 2009, 19:29
przez Sierg
konrad278 napisał(a):VRIS....Ale ja bym jego na samym koncu obstawiał:P może masz syf w baku a powiedz regularnie tak robi??



Regularnie od 2 tygodni. Tez wlasnie myslalem ze paliwo bylo do pupy ale po paru tankowaniach odrzucilem te mozliwosc.

PostNapisane: 23 mar 2009, 19:49
przez konrad278
filterek paliwa??

PostNapisane: 23 mar 2009, 21:40
przez szigi digi
Mam pytanko przez ostanie kilka dni w mojej maździ strasznie wzrosły obroty jak odpalam to dostaje szału ma jakies 1.100 tyś zawsze miała 400 a potem jak spada ma 400 tyś gdzie powinna mieć 100 co sie dzieje moze ktos wie

PostNapisane: 23 mar 2009, 21:50
przez konrad278
Evelin_20czy ty wiesz co ty mówisz??

PostNapisane: 23 mar 2009, 22:09
przez bartekdw
Evelin_20 napisał(a):a potem jak spada ma 400 tyś

chciałbym tego posłuchać :]

Evelin_20 napisał(a):dostaje szału ma jakies 1.100 tyś

tym bardziej tego hahaha

PostNapisane: 23 mar 2009, 22:24
przez szigi digi
śmiejcie sie śmiejcie dzieki wielkie za rady :] :(

PostNapisane: 23 mar 2009, 22:31
przez konrad278
Evelin_20chetnie chciał bym ci pomóc tylko nie wiadomo o co chodzi