Błąd 24 układ sprężania zwrotnego co to oznacza jak naprawić

Postprzez adas3003 » 25 cze 2017, 21:04

Witam wszystkich mam male pytanko wywalilo mi dwa bledy 15 i 24 .15 to sonda za niskie napiecie,ale jesli chodzi o bład 24 układ sprężania zwrotnego to nie wiem co gdzie kiedy i jak.Bylbym bardzo wdzieczny za pomoc.Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2015, 22:46
Posty: 36
Skąd: Raszyn
Auto: Mazda 6 2.0 136km

Postprzez Marek 161BD081 » 26 cze 2017, 09:03

Ja znalazłem taki tez opis:
15 Heated oxygen sensor (H02S) – LH
24 Heated oxygen sensor (H02S) – RH

Czyli grzałki obu sond lambda są uszkodzone.
Sprawdź przejście między białymi kabelkami idącymi do sond – powinno tam być kilka omów.
Zasilanie grzałek oczywiście też warto sprawdzić czy jest tam te 12V.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez adas3003 » 26 cze 2017, 10:20

Dzieki za informacje mam drugie sondy założę i sprawdze bo jak bylem regulować gaz pan stwierdzil ze sondy sie kończą pokazywalo 0,55v.Mam jeszcze jedno pytanie mialem wlany badziewny olej ktory mazda paliła teraz zalalem valvoline po zrobieniu 600km na bagnecie nic nie ubylo ale zauważyłem że z tlumika wylatuje jakby sadza i teraz nie wiem czy to przez sondy czy po prostu wypala ten badziewny olej z wydechu.
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2015, 22:46
Posty: 36
Skąd: Raszyn
Auto: Mazda 6 2.0 136km

Postprzez Marek 161BD081 » 26 cze 2017, 10:40

To raczej tylko sadza a nie przepalony olej.
Wymień sondy i powinno być lepiej :)
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez adas3003 » 28 cze 2017, 19:43

No wiec sondy zmienione zrobione z 30km po wymianie i błędów zero,tylko coś jeszcze jest nie tak po czasami idzie od samego dołu,a czasami sie delikatnie dusi vrisy chodzą ,sondy pracują,kable palec i kopulka przelozone z dawcy.I teraz sie zastanawiam czy aparat nie jest padniety albo czy przypadkiem nie są za małe przerwy na swiecach,bo doczytalem że ma być przerwa 1.0 a jak zmienialem to Pan gazownik stwierdził zeby na 0.8 ustawić.Mam jeszcze jedno małe pytanie przy jakich obrotach powinien sie otwierać 1 vris?.Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2015, 22:46
Posty: 36
Skąd: Raszyn
Auto: Mazda 6 2.0 136km

Postprzez Marek 161BD081 » 28 cze 2017, 21:32

Na to ostatnie pytanie znajdziesz odpowiedz na Forum – ja nie pamietam.
Wybacz ale ja nie będę za ciebie tego szukał.
Poza tym vris'y to już zupełnie inny temat i nie mieszajmy różnych problemów w jednym temacie.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Dział BA/BH
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 28 lut 2009, 23:05
Posty: 5018 (34/87)
Skąd: Chełm
Auto: 323F '95 & Xedos 9 '01

Postprzez adas3003 » 29 cze 2017, 14:56

Nie chodzilo mi o to zebys szukal,ale objaw wystepuje tylko na benzynce wiec obstawiam albo wtryski albo pompa,dziekuje bardzo za podpowiedzi odnosnie sond <piwo>
Forumowicz
 
Od: 15 mar 2015, 22:46
Posty: 36
Skąd: Raszyn
Auto: Mazda 6 2.0 136km

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323