323F Ba 1.8BP --> 2.5V6

Witam
Bez owijania w bawełnę. Mój kochany 1.8 wymaga rementu bądź wymiany ale niestety remont i koszt wymiany na motor 2.5 oscylują w podobnych pieniążkach. Skrzynia chodziła bez zarzutu ma nawet nowe sprzeglo ok 5tys km. Silnik nowy rozrząd ale niestety. Panewka. Zaczęła stukać a i tak w silniku sa padnięte uszczelniacze zaworowe. Autko ma 360tys km przebiegu a tak naprawde to pewnie grubo ponad 500. Silnik się kończy. I tutaj pojawił się pomysł zmiany.
Wiem ze wkladano silnik KL do mazdy jednak znalezienie jakiegokolwiek auta z tym silnikiem graniczylo z cudem w rozsadnych pieniadzach. Kupiłem galanta 2.5 v6 AT. I tutaj pojawil się problem bo ilość przeróbek z tamtego modelu spowodowała ze malo kto chce sie podjąć tego projektu. Mam teraz możliwość kupienia mazdy 626 z KLem.
I pytanie do was co dokładnie wymaga przeróbki?
-łapy?
-wiązka bylaby od 626
-półosie? jak z końcówkami? pasuja te z kfa?
Chcialbym maksylana ilość rzeczy przenieść z dawcy żeby bylo jak najmniej problemów.
Co myślicie?
Bez owijania w bawełnę. Mój kochany 1.8 wymaga rementu bądź wymiany ale niestety remont i koszt wymiany na motor 2.5 oscylują w podobnych pieniążkach. Skrzynia chodziła bez zarzutu ma nawet nowe sprzeglo ok 5tys km. Silnik nowy rozrząd ale niestety. Panewka. Zaczęła stukać a i tak w silniku sa padnięte uszczelniacze zaworowe. Autko ma 360tys km przebiegu a tak naprawde to pewnie grubo ponad 500. Silnik się kończy. I tutaj pojawił się pomysł zmiany.
Wiem ze wkladano silnik KL do mazdy jednak znalezienie jakiegokolwiek auta z tym silnikiem graniczylo z cudem w rozsadnych pieniadzach. Kupiłem galanta 2.5 v6 AT. I tutaj pojawil się problem bo ilość przeróbek z tamtego modelu spowodowała ze malo kto chce sie podjąć tego projektu. Mam teraz możliwość kupienia mazdy 626 z KLem.
I pytanie do was co dokładnie wymaga przeróbki?
-łapy?
-wiązka bylaby od 626
-półosie? jak z końcówkami? pasuja te z kfa?
Chcialbym maksylana ilość rzeczy przenieść z dawcy żeby bylo jak najmniej problemów.
Co myślicie?