Mazda 323F – BA KF – problem z układem chłodzenia
Strona 1 z 1
Jadąc wczoraj do mechanika w celu ogarnięcia tego problemu z mocą i błędami. Po okolo 3 km skoczyła temperatura do 3/4. Od razu zjechałem na pobocze i otwarłem maskę po czym odkreciłem lekko korek od płynu chłodzącego i wyleciał. Patrzyłem i w wężu który idzie od chłodnicy bodajże do silnika nie było wody i jak go zduszałem to w zbiorniczku nic się nie działo (żadnego zasysania ) chyba wentylator nawet nie chodził. Pytanie czy może to być termostat czy co gorsze uszczelka głowicy ? Jeśli uszczelka to chyba nie będę się tego podejmował bo za duże koszty jak na mnie
- Od: 28 gru 2015, 15:05
- Posty: 20
- Skąd: Śrem k. Poznania
- Auto: Mazda 323F 2.0 V6 lpg
Poziom płynu wcześniej miałeś w normie?
W układzie chłodzenia jak silnik jest gorący to masz ciśnienie rzędu ok 1 bara więc takie odkręcanie korka niekoniecznie jest bezpieczne.
Uzupełnij płyn i zobacz jak się zachowuje.
W układzie chłodzenia jak silnik jest gorący to masz ciśnienie rzędu ok 1 bara więc takie odkręcanie korka niekoniecznie jest bezpieczne.
Uzupełnij płyn i zobacz jak się zachowuje.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Płyn miałem w normie wcześniej. Auto już jest u mechanika i ma sprawdzać czy to uszczelka pod głowicą czy co. Dolałem nawet płynu ale jak dawałem mu tak 3000 obr to rosła temp. No i w tym wężu od chłodnicy prawdopodobnie nic nie było bo nie pompował jak mechanik mówił.
- Od: 28 gru 2015, 15:05
- Posty: 20
- Skąd: Śrem k. Poznania
- Auto: Mazda 323F 2.0 V6 lpg
Zacznij od termostatu.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Jak dla mnie to wentylator jest sprawcą tego zamieszania, skoro piszesz, że prawdopodobnie nie chodził. Miałem podobnie tylko, że silniku Z5.
15 minut temu odebrałem Mazdę od mechanika i jest ona po wymienie pompy wody. Więc duże koszty nie były w porównianiu z tym jak powiedział mi 1000 gdyby uszczelka pod głowicą.
Tylko jest jeden problem że gdy ją odebrałem to nie przełączyła mi się na gaz. Próbowałem włączyć i wyłączyć gaz lecz ta lampka szybko miga a nie tak jak przy rozgrzewaniu. Myślałem że nie ma juz gazu lecz po tankowaniu nadal tak szybko miga. Ktoś coś może poradzić na ten gazz??
Tylko jest jeden problem że gdy ją odebrałem to nie przełączyła mi się na gaz. Próbowałem włączyć i wyłączyć gaz lecz ta lampka szybko miga a nie tak jak przy rozgrzewaniu. Myślałem że nie ma juz gazu lecz po tankowaniu nadal tak szybko miga. Ktoś coś może poradzić na ten gazz??
- Od: 28 gru 2015, 15:05
- Posty: 20
- Skąd: Śrem k. Poznania
- Auto: Mazda 323F 2.0 V6 lpg
Pytanie o problemy z lpg proszę zadawać w innym dziale.
Tutaj dyskutujemy o problemach układu chłodzenia.
Tutaj dyskutujemy o problemach układu chłodzenia.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości