Strona 1 z 1

Strzelił rozrząd

PostNapisane: 25 sty 2016, 00:11
przez Marcinos55
Witam. Najprawdopodobniej siadł rozrząd, jechałem, coś strzelilo zgasl i już nie chciał zapalić slychac spod pokrywy że szumi rolka, coś poważnego mogło sie stać? I jakie koszta naprawy?

PostNapisane: 25 sty 2016, 08:31
przez krzysek71
W zasadzie te silniki są bezkolizyjne przy dobrym układzie kupić rozrząd założyć i jezdzić jak byś chciał w dobrej cenie to pisz na pw

PostNapisane: 9 lut 2016, 19:02
przez Marcinos55
Pasek jest na swoim miejscu, przed awarią slychac bylo pasek albo którąś z rolek, moje pytanie takie sprawdzilisny uklad zaplonowy, paliwo podaje iskra jest. Czy jest możliwość przesunięcia sie o pare ząbków?

PostNapisane: 10 lut 2016, 09:31
przez Marek 161BD081
Teoretycznie jest taka możliwość więc nie zaszkodzi to sprawdzić.

W jakich warunkach pracy silnika doszło do tej awarii?

PostNapisane: 10 lut 2016, 13:21
przez Marcinos55
Samochód stał około 8h, przejechałem nim pod restauracje, okolo 3km zgasiłem na pare minut, wsiadam odpalilem wyjechałem z parkingu powoli na 1biegu niskie obroty no i jak to v6 jak juz bylem na głównej to otworzylem mu tak gwałtownie gazu 1/3 lub do polowy, nie wiem czy obroty nie doszly tak do 2000/2500 jeden strzal pod maską auto sie zatrzymało drugi strzał i zgasł. Pasek lub rolka wczesniej sie odzywala bylo sluchac szum.

PostNapisane: 10 lut 2016, 13:39
przez Marek 161BD081
Szumieć mogło z równym powodzeniem łożysko na napinaczu paska wielorowkowego.
Odchyl osłonę paska i sprawdź z grubsza czy rozrząd masz na znakach ustawiony.

A tak głupie pytanie: ten wystrzał to nie był z lpg?

PostNapisane: 12 lut 2016, 16:50
przez Marcinos55
Nie posiadam lpg, ewentualnie wina elektryki ?

Re: Strzelił rozrząd

PostNapisane: 12 lut 2016, 18:17
przez Beny
Odchyl osłonę i zobacz czy pasek jest wogole cały,i naciagniety.
A wcześniej szumialo czy stukalo z okolic rozrządu?Może napinacz padł.

Masz kogoś kto to ogarnie? Mogę dać namiar ale musiał byś do Chrzanowa przyjechać.

PostNapisane: 12 lut 2016, 18:33
przez Marcinos55
Szumialo dosc dlugi okres czasu wlasnie z tamtych okolic, a czy jest możliwość sprawdzenia kompresji na tłokach i zdiagnozowania tego czy rozrzad jest caly bez rozbierania całego rozrządu? Jeszcze popytam w razie czego napisze Ci nna pw o kontakt do tego Chrzanowa.

PostNapisane: 15 lut 2016, 08:12
przez Marek 161BD081
Kompresję sprawdzić to żadna sztuka – trzeba tylko mieć zestaw do pomiaru ciśnienia z obowiązkowo długimi końcówkami.
To nic trudnego :)

PostNapisane: 15 lut 2016, 23:15
przez Marcinos55
Kompresja na kazdym po 14, z tego co czytalem bardzo dobrze, rozrzad nie jest przestawiony paliwo podaje uklad zaplonowy sprawdzany na innych częściach dalej nie pali teraz pytanie skad te 2 strzaly podczas jazdy i dlaczego teraz nie zapali ? Wina elektryki ?

PostNapisane: 16 lut 2016, 07:50
przez Marek 161BD081
Tak z ciekawości to patrzyłeś na błędy kompa?

PostNapisane: 16 lut 2016, 08:51
przez Piotr_
Przepływomierz :>