Strzelił rozrząd
Strona 1 z 1
Witam. Najprawdopodobniej siadł rozrząd, jechałem, coś strzelilo zgasl i już nie chciał zapalić slychac spod pokrywy że szumi rolka, coś poważnego mogło sie stać? I jakie koszta naprawy?
- Od: 6 lis 2015, 12:17
- Posty: 15
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323F 2.0 v6 94r benzyna
W zasadzie te silniki są bezkolizyjne przy dobrym układzie kupić rozrząd założyć i jezdzić jak byś chciał w dobrej cenie to pisz na pw
Pasek jest na swoim miejscu, przed awarią slychac bylo pasek albo którąś z rolek, moje pytanie takie sprawdzilisny uklad zaplonowy, paliwo podaje iskra jest. Czy jest możliwość przesunięcia sie o pare ząbków?
- Od: 6 lis 2015, 12:17
- Posty: 15
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323F 2.0 v6 94r benzyna
Teoretycznie jest taka możliwość więc nie zaszkodzi to sprawdzić.
W jakich warunkach pracy silnika doszło do tej awarii?
W jakich warunkach pracy silnika doszło do tej awarii?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Samochód stał około 8h, przejechałem nim pod restauracje, okolo 3km zgasiłem na pare minut, wsiadam odpalilem wyjechałem z parkingu powoli na 1biegu niskie obroty no i jak to v6 jak juz bylem na głównej to otworzylem mu tak gwałtownie gazu 1/3 lub do polowy, nie wiem czy obroty nie doszly tak do 2000/2500 jeden strzal pod maską auto sie zatrzymało drugi strzał i zgasł. Pasek lub rolka wczesniej sie odzywala bylo sluchac szum.
- Od: 6 lis 2015, 12:17
- Posty: 15
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323F 2.0 v6 94r benzyna
Szumieć mogło z równym powodzeniem łożysko na napinaczu paska wielorowkowego.
Odchyl osłonę paska i sprawdź z grubsza czy rozrząd masz na znakach ustawiony.
A tak głupie pytanie: ten wystrzał to nie był z lpg?
Odchyl osłonę paska i sprawdź z grubsza czy rozrząd masz na znakach ustawiony.
A tak głupie pytanie: ten wystrzał to nie był z lpg?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Nie posiadam lpg, ewentualnie wina elektryki ?
- Od: 6 lis 2015, 12:17
- Posty: 15
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323F 2.0 v6 94r benzyna
Odchyl osłonę i zobacz czy pasek jest wogole cały,i naciagniety.
A wcześniej szumialo czy stukalo z okolic rozrządu?Może napinacz padł.
Masz kogoś kto to ogarnie? Mogę dać namiar ale musiał byś do Chrzanowa przyjechać.
A wcześniej szumialo czy stukalo z okolic rozrządu?Może napinacz padł.
Masz kogoś kto to ogarnie? Mogę dać namiar ale musiał byś do Chrzanowa przyjechać.
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8660 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Szumialo dosc dlugi okres czasu wlasnie z tamtych okolic, a czy jest możliwość sprawdzenia kompresji na tłokach i zdiagnozowania tego czy rozrzad jest caly bez rozbierania całego rozrządu? Jeszcze popytam w razie czego napisze Ci nna pw o kontakt do tego Chrzanowa.
- Od: 6 lis 2015, 12:17
- Posty: 15
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323F 2.0 v6 94r benzyna
Kompresję sprawdzić to żadna sztuka – trzeba tylko mieć zestaw do pomiaru ciśnienia z obowiązkowo długimi końcówkami.
To nic trudnego
To nic trudnego
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Kompresja na kazdym po 14, z tego co czytalem bardzo dobrze, rozrzad nie jest przestawiony paliwo podaje uklad zaplonowy sprawdzany na innych częściach dalej nie pali teraz pytanie skad te 2 strzaly podczas jazdy i dlaczego teraz nie zapali ? Wina elektryki ?
- Od: 6 lis 2015, 12:17
- Posty: 15
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323F 2.0 v6 94r benzyna
Tak z ciekawości to patrzyłeś na błędy kompa?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości