Swap 2.0 KF ---> 2.5 KL-DE z Ford Probe/626

Witam serdecznie moi mili;) Udało mi się swego czasu dorwać "nowy" silnik z FORDA PROBE 2,5 KL-DE 164-174 KM . Autko przed rozbiórką ponoć stało w jakimś technikum mechanicznym o specjalności blacharskiej w Anglii i przed demontażem na liczniku było około 2 tyś km. Po wcześniejszych oględzinach uznałem, że gość musiał mówić prawdę ponieważ na silniku nie widać śladów ingerencji no i czyściutki cały. Przepustnica czyściutka, kolektor ssący też, naklejki czyste, gumy wszystkie jak nowe...
Na silniku są dwa czujniki temp, ktoś kiedyś mówił, że do 1994 r były montowane dwa a potem 1 także tylko tyle wiem na jego temat. Może gdzieś na silniku są nr które by ułatwiły identyfikacje tego motoru?
Oczywiście zakupiłem do niego obie wiązki elektryczne bo były na żywca poobcinane i komputer KL07, Potrzebuje jeszcze się dowiedzieć jaką muszę dostać przepławkę no i szereg porad i wskazówek jakie ktoś doświadczył przy przekładce tego silnika;)
Na silniku są dwa czujniki temp, ktoś kiedyś mówił, że do 1994 r były montowane dwa a potem 1 także tylko tyle wiem na jego temat. Może gdzieś na silniku są nr które by ułatwiły identyfikacje tego motoru?
Oczywiście zakupiłem do niego obie wiązki elektryczne bo były na żywca poobcinane i komputer KL07, Potrzebuje jeszcze się dowiedzieć jaką muszę dostać przepławkę no i szereg porad i wskazówek jakie ktoś doświadczył przy przekładce tego silnika;)