Witam. Mam taki problem gdy kupilem swoja Madzie miala nie oryginalne liczniki po pewnym czasie takowy sie zepsol i wymienilem je na oryginalne i przy okazji wymiany wurzucilem okablowanie z poprzednich instalacji gazowych (zrezygnowalem z gazu) i alarmu, teraz moj problem Madzia zaczela swirowac na obrotach i nie pokazuje pelnej temperatury. Jedyn slowem dorzucę filmik ktory znalazlem a moj problem jest identyczny nie wiem co robic bo spalanie jest masakryczne.
Mazda 323f 2.0v6 falujace obroty
Strona 1 z 1
Ostatnio edytowano 10 lis 2015, 23:27 przez Marek 161BD081, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Poprawa linku do filmu
Powód: Poprawa linku do filmu
- Od: 6 lis 2015, 12:17
- Posty: 15
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323F 2.0 v6 94r benzyna
sprawdzaleś co za błąd pokazuje komp?
Sent from my E2105 using Forum Fiend v1.3.3.
Sent from my E2105 using Forum Fiend v1.3.3.
Była MAŹDZINKA 323C BA 1,3 B3, 323F BA 1,8 BP, MPV LW 2.0 FS-DE
Jest: M5 CR 2.0 z podtlenkiem gazu
Mitsubishi Colt 05 1.3 ;)
Jest: M5 CR 2.0 z podtlenkiem gazu
Mitsubishi Colt 05 1.3 ;)
Odczyt kodów błędów to podstawa – link do opisu jak to zrobić znajdziesz m.in. w FAQ.
Poza tym uzupełnij proszę profil o lokalizację bo bywa to przydatne.
Używaj też polskich znaków bo to wcale nie spowalnia pisania a znacząco ułatwia zrozumienie tekstu.
Poza tym uzupełnij proszę profil o lokalizację bo bywa to przydatne.
Używaj też polskich znaków bo to wcale nie spowalnia pisania a znacząco ułatwia zrozumienie tekstu.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Musiałem jechać w trasę zrobilem okolo 300km i po powrocie miałem wybrać sie na komputer ale przestalo obroty sie uspokoiły nie falują, na biegu jałowym elegancko jest 800obr, jedyne co zostalo to temperatura ale zauważyłem że brakuje wtyczki do jednego czujnika temperatury (ten z górnej części silnika) i byc może to jest problem nie dokładnego wskazania na zegarach w każdym bądź razie grubszy problem zeby do tego dojść mi sie wydaje, w niedługim czasie mysle wybrać sie do elektryka dam znac co i jak
Ps: sorka za błędy
Ps: sorka za błędy
- Od: 6 lis 2015, 12:17
- Posty: 15
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 323F 2.0 v6 94r benzyna
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości