Witam mam problem z instalacją gazową. (Ma 3 lata) sekwencja STAG 300
1. Nie przełącza się automatycznie na gaz.
2. Po tankowaniu wczoraj do pełna dzisiaj nie ma już dwóch kratek i z tego co udało mi się obliczyć to wychodzi ok. 18 l gazu na 100 km (nie katuje go mocno bo tylko do 3 tys rpm)
3. Czuć gaz w kabinie.
4. Jak chce wcisnąć więcej gazu to zaczyna szarpać.
Proszę o pomoc i pozdrawiam Mateusz
Kosmiczne spalanie KF-a
Strona 1 z 1
Może po prostu masz jakąś nieszczelność skoro gazem czuć?
Moja propozycja to podjechać do jakiegoś najbliższego gazownika aby tylko rzucił okiem bo to może byc prosta sprawa
A jak spalanie benzyny?
Temat bardziej pasowałby w dziale o LPG więc zapewne tam docelowo powędruje.
P.S. wybacz ale jakoś nie wierzę, że jeżdżąc takim autkiem użytkujesz go jak przysłowiowy emeryt
Moja propozycja to podjechać do jakiegoś najbliższego gazownika aby tylko rzucił okiem bo to może byc prosta sprawa
A jak spalanie benzyny?
Temat bardziej pasowałby w dziale o LPG więc zapewne tam docelowo powędruje.
P.S. wybacz ale jakoś nie wierzę, że jeżdżąc takim autkiem użytkujesz go jak przysłowiowy emeryt
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
A na benzynie chociaż poprawnie jeździ?
To jest ważne bo poprawna praca silnika na benzynie jest głównym warunkiem też poprawnej pracy na LPG.
To jest ważne bo poprawna praca silnika na benzynie jest głównym warunkiem też poprawnej pracy na LPG.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
U mnie była przetarta cewka, gazownik wymienił ta tuleje i było po problemie. Podnieś klapę, odpal, może sam namierzysz wyciek. ;–)
Sent from my E2105 using Forum Fiend v1.3.3.
Sent from my E2105 using Forum Fiend v1.3.3.
Tylko ze ja odrazu zaatakowałem gazownika. Szkoda było mi podtlenku ;–)
Sent from my E2105 using Forum Fiend v1.3.3.
Sent from my E2105 using Forum Fiend v1.3.3.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości