Witam
Kupiłem wczoraj mazde 323f 2.0 i mam z nią problem. Po przejechaniu ok 5km gotuje wodę, dodam że jak sprawdzałem pod domem to oleju na bagnecie nie było nawet min.( było ok. 1/2 do min.) czy to może być powód grzania się? Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam Mateusz
323f 2.0 V6 grzeje się
Strona 1 z 1
Czy ogrzewanie w aucie działa poprawnie?
Jakie jest wskazanie wskaźnika temperatury?
Jakie jest wskazanie wskaźnika temperatury?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Ogrzewania nie sprawdzałem a wskaźnik jest w połowie podziałki podczas postoju ale jak dostanie obciążenie tzn jak jadę to temp rośnie do "H" PS wodę wywala mi nie przez korek tylko w zbiorniczku wyrównawczym pod dolnym zgrzewem jest taka "dziurka" i przez nią wywala wodę a i jeszcze jedno jak mi się pierwszym razem grzal to włączyłem nadmuch na 4 ciepłe powietrze i dało rade chociaż dojechać do domu
- Od: 30 sie 2015, 12:24
- Posty: 44
- Skąd: okolice rzeszowa
- Auto: Mazda 323f 2.0 V6
1995r.
Wyciągnij termostat i zobacz czy będziesz miał duży obieg jeśli będzie to są dwie odpowiedzi zapowietrza się lub wali ciśnienie do układu chłodzenia. Przyczyną może być reduktor gazu puszcza gaz przez uszkodzoną mębranę ,nieszczelny układ chłodzenia lub niedrożny lub co najgorsze uszczelka pod głowicą.Na początek sprawdź czy nie masz spalin w układzie są testery do tego
Uszczelkę pod głowicą może zostaw na koniec bo to jeśli już występuje najczęściej przy poważnym przegrzaniu silnika.
Zacznij na początek od wyjęcia termostatu bo z tym będzie najłatwiej.
Układ chłodzenia musi być szczelny a wszelkie źródła wycieków powodować mogą też zapowietrzanie się tego układu.
Reduktor też może "bąki" puszczać i łatwo to sprawdzić – zakręć gaz na butli i wyjeździj to co jest w przewodach. Następnie pojeździj trochę na samej benzynie i obserwuj co się dzieje.
Teoretycznie jeszcze pozostaje opcja małej wydajności pompy wody ale z drugiej strony to nie wiem ile ona musiałaby pracować aby łopatki na tyle zgniły aby nie robiła właściwego obiegu.
Zacznij na początek od wyjęcia termostatu bo z tym będzie najłatwiej.
Układ chłodzenia musi być szczelny a wszelkie źródła wycieków powodować mogą też zapowietrzanie się tego układu.
Reduktor też może "bąki" puszczać i łatwo to sprawdzić – zakręć gaz na butli i wyjeździj to co jest w przewodach. Następnie pojeździj trochę na samej benzynie i obserwuj co się dzieje.
Teoretycznie jeszcze pozostaje opcja małej wydajności pompy wody ale z drugiej strony to nie wiem ile ona musiałaby pracować aby łopatki na tyle zgniły aby nie robiła właściwego obiegu.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
MateoV6 – czy przez tych kilka miesięcy rozwiązałeś problem?
Jak tak to napisz może jego rozwiązanie bo może kiedyś ktoś inny skorzysta.
Jak tak to napisz może jego rozwiązanie bo może kiedyś ktoś inny skorzysta.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości