Potencjometr przepustnicy
Strona 1 z 1
Wiatam wszystkich kolegów z forum w mojej mazdzie 323f 2.0v6 mam problem po wymianie potencjometra przepustnicy. Mianowicie przez pewien czas było dobrze puzniej zaczeła znowu falowac na biegu jałowym,ale nie odrazu zatrzymuje sie na 1100 i po jakis 30-40 sek zaczyna falowac do tego na ciepłym silniku jak ja odpale na gazie to zaczyna falowac i gasnie po dodaniu gazu i przytrzymaniu go na 2 tys przez chwile i juz nie gasnie a na benzynie zachowóje sie jak by paliwa nie miała i sie dławi. Ale jak odepne TPS to madzia ma obroty 1300 sróbka wkręcona prawie do konca i nie zchodzi z obrotów ale za to nie szarpie na biegach i ma dobrego buta lecz spalanie gazu jest ponad 15l/100km. Moje pytanie czy jest to wina zle wyrególowanego potencjometra czy tez nadaje sie tylko do wymiany? Z góry dziekuje za pomoc:D
- Od: 11 lis 2014, 21:17
- Posty: 6
- Skąd: Sokołów Podlaski
- Auto: Mazda 323F BA 2.0v6 1995r
Na początek wyczyść przepustnice i ustaw TPS i wybłyskaj błędy morze jeszcze gdzie indziej przyczyna jest jak chcesz sprawną na 100% przepustnicę to mam a obroty ustawia się w trybie serwisowym
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości