
silnik nie odpala po swapie na 2.5 mazda 323f
Strona 1 z 1
A wiec tak wczoraj dokonałem swapu z 2.0 na 2.5 v6 wszystko odbyło sie bez większych problemów tylko [jaki?] kolektor jest inny niż w 2.0 ale wróćmy do rzeczy slnik został włożony podpięty ale silnik nie odpala
ma iskrę i paliwo, dodam ze silnik jest po remoncie zostało wymienione wszystko, oczywiście użyłem swojej przepływki i aparatu zapłonowego ale silnik ani drgnie, dziwna przypadłość podczas próby odpalenia jest taka ze dmucha powietrze przez filter
więc proszę was a pomoc bo po 7 godzinach prób odpalania skończyły mi sie pomysły,

- Od: 6 paź 2009, 15:23
- Posty: 227
- Skąd: ISLANDIA/GDYNIA
- Auto: Mazda 323f BA v6
Mazdaspeed Touring Kit A-Spec
Nissan Skyline r34 GTT
Honda civic 6g 1.6 vti
Pomoc na odległość a takich przypadkach trudna. Ja lubię naprawiać auta ale jak mam je przed sobą i mogę porobić wszelkie pomiary
. Rozrząd napewno dobrze złożony? Kody błędów coś mówią? Sprawdź ciśnienie na garach. Jak z immo? sterownik poleciał od 2.5 a od 2.0 kf nie miał immo? I co to dokładnie za silnik? KL-DE czy KL-ZE ?
- Od: 15 kwi 2012, 20:30
- Posty: 102
- Skąd: Ziemia Wieluńska
- Auto: mazda 323f ba 2.0 V6
mazda premacy cp 1.8
BLACK666PL napisał(a):dziwna przypadłość podczas próby odpalenia jest taka ze dmucha powietrze przez filter
To raczej jest objawem niewłaściwego ustawienia rozrządu – sprawdź to jeszcze raz!
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Marek 161BD081 napisał(a):BLACK666PL napisał(a):dziwna przypadłość podczas próby odpalenia jest taka ze dmucha powietrze przez filter
To raczej jest objawem niewłaściwego ustawienia rozrządu – sprawdź to jeszcze raz!
dokładnie jak sie okazało mechanik ktury remontował dla mnie silnik obrócił jakoś kółka od rozrządu i był źle ustawiony cały rozrząd jak tylko zamieniliśmy kółka silnik odpalił od razu, pozostaje tylko jedna kwestia poprawnego ustawienia zapłonu na razie ustawiłem na ucho i chodzi dobrze ale chce mieć pewność ze jest ok, wiec na ile stopni mam ustawić zapłon i czy muszę to robić w trybie serwisowym czyli GND i TEN razem

- Od: 6 paź 2009, 15:23
- Posty: 227
- Skąd: ISLANDIA/GDYNIA
- Auto: Mazda 323f BA v6
Mazdaspeed Touring Kit A-Spec
Nissan Skyline r34 GTT
Honda civic 6g 1.6 vti
Zapłon uprawiasz tylko w trybie serwisowym tak samo jak np. przy regulacji wolnych obrotów.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Nie wiem skąd wynikają różnice być może między innymi ze względu na różnice w układzie zapłonowym.
dla KF w 323f ba 10 stopni +/-1 800 rpm
dla KF xedos6 i 9 10 stopni +/– 1 670 rpm
dla KL xedos 9 10 stopni +/– 1 650 rpm
dla KF w 323f ba 10 stopni +/-1 800 rpm
dla KF xedos6 i 9 10 stopni +/– 1 670 rpm
dla KL xedos 9 10 stopni +/– 1 650 rpm
- Od: 15 kwi 2012, 20:30
- Posty: 102
- Skąd: Ziemia Wieluńska
- Auto: mazda 323f ba 2.0 V6
mazda premacy cp 1.8
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość