Strona 1 z 1

mazda wywala plyn przez zbiorniczek.

PostNapisane: 23 paź 2013, 15:30
przez Zebra
Witam . Mam problem z mazda mianowicie wywala mi płyn ze zbiorniczka . Wymienilem korki sprawdziłem chłodnice , nowy termostat i dalej to samo. Nie ma sapdku mocy czy dymu z rury wydechowej , nie zauważyłem jak narazie zadnego osadu na korkach. Po rozgrzaniu silnika słychac w okolicy rozrzadu jakis świst wydaje mi sie ze gdzieś w tych okolicach łapie powietrze . Czy moze to byc pompa wody ? Czy czeka mnie remont silnika ?. Nie wiem co robic a w mojej okolicy zaden mechanik nawet spojrzeć na v6 nie chce...

Re: Odp: mazda wywala plyn przez zbiorniczek.

PostNapisane: 23 paź 2013, 15:33
przez mądry
Moim zdaniem kompresja idzie Ci w układ chłodzenia. Więc stawiam na uszczelkę pod głowicą.

Wysłane z mojego HTC Wildfire S A510e za pomocą Tapatalk 2

Re: mazda wywala plyn przez zbiorniczek.

PostNapisane: 23 paź 2013, 16:06
przez Zebra
nie widze objawow uszczelki ale nie wykluczam mogla walnac w dziwnym miejscu . orientuje sie ktos jak to jest wymiana ? ile kosztuje i czy do ogarniecia dla laika ?

Re: mazda wywala plyn przez zbiorniczek.

PostNapisane: 24 paź 2013, 19:27
przez sr50ce
W lutym robiłem generalke, a części brałem z Carseed a to wycena ta tamten czas:
– uszczelki pod głowicę – oryginał OE MAZDA 190zł/szt x2
– lub ELRING 129zł/szt x2
oprócz tego dobrze by było wymienić a właściwie trzeba..
– uszczelki kolektora ssącego – TAKOMA – 39zł/szt x2
– uszczelki pod pokrywy zaworów – oryginał OE MAZDA 55zł/szt x2
-płyn chłodniczy 5l ceny różne ok 40zł
do tego oczywiście
-planowanie głowić, różne ceny więc nie pisze ile.
Ściągasz głowice więc warto wymienić uszczelniacze zaworowe tak przy okazji no chyba, że nic niepokojącego nie zauważyłeś (ubytki oleju, dymienie)
Pytanie też czy sam robisz remont czy ktoś więc koszty robocizny i podstawowe pytanie robić kapitalkę wyciągając serduszko wtedy dużo więcej tego się uzbiera czy tylko górę zrzucasz wtedy mniej więcej to co napisałem na początku.

Re: mazda wywala plyn przez zbiorniczek.

PostNapisane: 27 paź 2013, 19:20
przez Zebra
mechanik powiedzial mi ze lepiej w ogole wymienic silnik.. powiedzial ze wyjdzie taniej bo moglo jeszcze pare zeczy walnac.. mam nakrecone 211000 tys km . to nie jest znowu tak duzo . nie wiem czy typa sluchac .. jak mniej wiecej jest z czesciami do kapitalki ?
silnik ladnie kreci pracuje rowno nie slychac niepokojacych dzwiekow tylko bierze oleju kapeczke jakis litr na 2000 tys km..