Strona 1 z 1

Cewka – wymiana co 2 tys km!

PostNapisane: 20 mar 2013, 20:02
przez Biały
Witam wszystkich forumowiczów. Mam problem ze swoją Mazdą który zaczyna się robić nie do zniesienia.
Pilnie potrzebuję Waszej pomocy, może od początku czyli co wymienione:
-kable WN
-świece
-kopułka
-palec
-moduł – naprawiany u jakiegoś gostka z Wrocławia – dożywotnia gwarancja
-cewka hmm.... teraz padła już trzecia. <płacze>
nie mogę się z tym uporać..... Jakieś sugestie?

PostNapisane: 21 mar 2013, 00:23
przez Siw-y
Jaka cewka?
Jak lichy zamiennik to się nie dziw że się kończy przedwcześnie.

PostNapisane: 21 mar 2013, 09:29
przez rider143
Sprawdź profilaktycznie jakość wszystkich połączeń masowych.

PostNapisane: 21 mar 2013, 19:46
przez lesiux
Biały napisał(a):-moduł – naprawiany u jakiegoś gostka z Wrocławia – dożywotnia gwarancja


może to jest problem? Jakieś druciarstwo miało miejsce i teraz pada Ci cewka co chwilę.

PostNapisane: 22 mar 2013, 18:12
przez Biały
wymieniłem dzisiaj cały aparat.... (370zł.....bez komentarza.....)
zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz, a mianowicie nie mam kostki na cewce, tam są trzy piny, doprowadzone są tylko dwa kable: niebieski (gruby, więc zakładam że masa) i czerwony. niebieski jest wpięty do 1 pina a czerwony niezależnie gdzie podepnę czy do drugiego czy trzeciego wszystko działa, ale może tu właśnie jest problem? może jest źle i działa bo działa a po czasie ją szlak trafia? może ktoś zerknąć jak ma to u siebie podpięte? byłbym bardzo wdzięczny....

Masa.... hmm ta przy poduszce od strony rozrządu wygląda dobrze, niedawno zmieniałem pompę wody i nie rzuciła mi się w oczy jakaś nieprawidłowość typu rdza czy brud...

problem modułu wyeliminowany bo teraz jest oryginał, choć nie ma on za bardzo jak wpłynąć na cewkę gdyż kable są doprowadzone osobno.

dziwi mnie jeszcze jeden fakt a mianowicie taki że we wszystkich Madziach w którym próbowałem ustalić czy owe kable są dobrze podpięte znajdowałem 3 a nie jak u mnie 2 kable, podpięcie analogicznie bez jednego kabla sprawia że nie mogę auta nawet odpalić. kuuuurde..... dwa kable a się pogubiłem...

mam nadzieję że ktoś coś z tego zrozumie i pomoże...

Re: Cewka – wymiana co 2 tys km!

PostNapisane: 27 mar 2013, 12:29
przez Biały
Witam, jeżeli to kogoś interesuje to połączenie masowe pod aparatem zapłonowym było zasyfione jakimś dziwnym czarnym czymś, co po wyczyszczeniu sprawiło że auto odpaliło <jupi> taka głupota.... <glupek2> temat uważam za rozwiązany.