323F BA 95r Zmiana wiazki KF na KL z mx6
1, 2
moze ktos podpowiedziec jak to wykminic??Teraz mam ori wiazke KF z immo.Kupilem kabele z mx6 93r i jak to najlepiej zdrutowac??Ciac sama wtyczke przy ecu,prowadzac dodatkowy kabel z aparatu,stukowego i 3ciego czujnika temp czy lepiej przerzucic cala wiazke i bawic sie z polaczeniami w skrzynce z bezpiecznikami pod maska???Co zrobic z immo??Co on odcina??
-
waldii
waldii napisał(a):moze ktos podpowiedziec jak to wykminic??Teraz mam ori wiazke KF z immo.Kupilem kabele z mx6 93r i jak to najlepiej zdrutowac??Ciac sama wtyczke przy ecu,prowadzac dodatkowy kabel z aparatu,stukowego i 3ciego czujnika temp czy lepiej przerzucic cala wiazke i bawic sie z polaczeniami w skrzynce z bezpiecznikami pod maska???Co zrobic z immo??Co on odcina??
Immo odcina zapłon, czyli autko na chwilę zapali lecz po sekundzie gaśnie.
Immo jest ustawione razem z kompem, więc jeżeli kompa nie zmieniasz to Immo też nie.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
czyli jesli wywale mojego z immo i wstawie bez niego to zadziala?Sterownik od immo jest osobno tak?
-
waldii
waldii napisał(a):czyli jesli wywale mojego z immo i wstawie bez niego to zadziala?Sterownik od immo jest osobno tak?
Tak immo masz zaraz pod/nad radiem, taka mała czarna skrzyneczka i od niej odchodzą przewody do stacyjki jak i sterownika. Tak mi się wydaje że to na takiej zasadzie działa.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
nie wiem jak jest w wiązce z mx6 ale w ba wiązka kompa jest razem z bezpiecznikami nie jestem pewien na 100% .Mam za sobą wymianę wiązki z z5 na bp. no i zostaje ten immo w stacyjce masz czujnik to czarne kółko wokół kluczyka to da się bez problemu zdemontować połączone jest to z mała kostka która dalej łączy się wtyczka z instalacja auta a cały sterownik immo jest pod radiem za tym plastikiem za gałka do biegów jak wyjmiesz wiązkę z kompem instalacja z immo zostaje w aucie. musisz porównać te dwie wiązki z mx'a i ba jeżeli wtyczki będą takie same to pewnie będzie plug end play ja tak miałem a jak nie to będzie trzeba coś żezbić bo zapewne ten mx miał immo i jeżeli go nie zamontujesz to nie będzie działało. będzie tez trzeba pomyśleć nad wgraniem w kluczyk z twojej mazdy kody z mx oczywiście chodzi mi o dorobienie nowego tak żeby nie przekładać stacyjki i reszta zamków się zgadzała.
- Od: 6 paź 2009, 08:42
- Posty: 225
- Skąd: Lublin/Krasnystaw
- Auto: Była Mazda 323f BA
JeST AUDI A3 1.8 T :)
Waldi wydaje mi się że lepiej będzie zostawić wiązkę KF i dołożyć brakujące piny/kable z wiązki KL
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
Ja bym zostawił oryginalną wiązkę a dołożył parę kabli.
Ale do tego wykorzystałbym wiązkę od xedosa z przed 94r., jest bardziej podobna do tej z z BA a ma wszystkie potrzebne do KL-ki przewody.
Ja mam właśnie w xedosie instalację oryginalną dla 93r, i osprzęt właściwy dla KL (przepływka, stukowy, i sterownik)
A dlaczego nie pomyślałeś o zastosowaniu sterownika z Xedosa 9 KL z tego co wiem i się domyślam to bez przeróbek można by się było obyć ta sama przepływka aparat i osprzęt (czy się mylę?)
W/g mnie w tym przypadku najlepiej zostawić wszystko w oryginale a zamontować "świnkę"
Ale do tego wykorzystałbym wiązkę od xedosa z przed 94r., jest bardziej podobna do tej z z BA a ma wszystkie potrzebne do KL-ki przewody.
Ja mam właśnie w xedosie instalację oryginalną dla 93r, i osprzęt właściwy dla KL (przepływka, stukowy, i sterownik)
A dlaczego nie pomyślałeś o zastosowaniu sterownika z Xedosa 9 KL z tego co wiem i się domyślam to bez przeróbek można by się było obyć ta sama przepływka aparat i osprzęt (czy się mylę?)
W/g mnie w tym przypadku najlepiej zostawić wszystko w oryginale a zamontować "świnkę"
poczatkowo chcialem wszystko zrobic na osprzecie KF plus swiniak.Fajnie sobie z ta nadzieja zylem do momentu gdy zobaczylem faktyczny przeswit przeplywki z KLa.Zawsze myslalem,ze ta glupia latajaca tuba w srodku zaslania polowe przeswitu ale jak sie przeciagnie ja do konca to szok.Nie po to dlubalem i szlifowalem glowice i kolektor,zeby przeplywka mi to zesrulila.Tak wiec raczej bedzie dzierganie instalacji i ja zdubluje troche czyli doloze kilka kabli,zostanie ori wiazka plus kostka od ecu KL.Zobaczymy co wyjdzie z tego.Pewnie to co zwykle 

-
waldii
dobra,mozna zamknac tamat.Ogarniete to co chciale.Powiem tylko tyle-immo w BA to hmmm smiech na sali.Odrobina wiedzy i mozna cuda z tym zrobic 
-
waldii
waldii napisał(a):dobra,mozna zamknac tamat.Ogarniete to co chciale.Powiem tylko tyle-immo w BA to hmmm smiech na sali.Odrobina wiedzy i mozna cuda z tym zrobic
Napisz co zrobiłeś, może komuś się to przyda na przyszłość.
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
czary mary za free sie nie sprzedaje
a po drugie nikt nie bedzie chyba na tyle uparty,zeby robic moim sposobem czyli lutowanie 84kabelkow 

-
waldii
waldii napisał(a):czary mary za free sie nie sprzedaje![]()
a po drugie nikt nie bedzie chyba na tyle uparty,zeby robic moim sposobem czyli lutowanie 84kabelkow
Mógł byś się zdziwić
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości