Strona 1 z 1

Wypiecie podcisnienia. Seryjny regulator cisnienia paliwa mazda 323f 2.0

PostNapisane: 30 sty 2012, 18:24
przez gandi
Witajcie, mam zapytanie.
Chce w niedlugim czasie planuje podpiac sportowy regulator paliwa, ale mam pytanie zwiazne ze starym seryjnym.

Co spowoduje wypiecie podcisnienia z regulatora seryjnego, czy bedzie to spadek cisnienia potrzebnego do prawidlowej pracy silnika czy cisnienie wzrosnie powyzej wymaganego ( zalecanego).
Bo jesli spowoduje spadek cisnienia to super, bo podepne sportowy bez przeóbek, jesli wzrosnie bede musial pozbyc sie seryjnego, czyli bedzie trzeba przerabiac :)

Chodzi mi o dokladnie ten regulator Obrazek

Re: Wypiecie podcisnienia. Seryjny regulator cisnienia paliwa mazda 323f 2.0

PostNapisane: 30 sty 2012, 20:09
przez tadziol
wzrost ciśnienia do wartości stałej ok. 3,2-3,5 bar.

Re: Wypiecie podcisnienia. Seryjny regulator cisnienia paliwa mazda 323f 2.0

PostNapisane: 30 sty 2012, 21:03
przez gandi
Tadziu, czyli odpiecie podcisnienia nie spowoduje ze tak powiem zluzowania regulatora zeby byl przez niego swobodny przeplyw tylko tak jakby zablokuje bo. Dobrze rozumuje?

Bop jesli tak bo hmmm bede musial regulator zdemontowac, isc z tym ciulikiem do slusarza zeby mi dorobili taka przyłaczke jak jest przy regulatorze na 2 sruby i zamiast regulatora zeby dospawali to tej blaszki koncówke metalowa do ktorej bede mogl podpiac gumowy wezyk. Gumowy wezyk na wejscie do sportowego regulatora, i wezyk zwrotny na wyjscie ze sportowego i oczywiscie podcisnienie, podpiac trzeba i powinno byc ok.

PostNapisane: 30 sty 2012, 21:14
przez tadziol
gandi napisał(a):Tadziu, czyli odpiecie podcisnienia nie spowoduje ze tak powiem zluzowania regulatora zeby byl przez niego swobodny przeplyw tylko tak jakby zablokuje bo. Dobrze rozumuje?

regulator ma wewnątrz sprężynę,kulkę i membranę.przy braku podciśnienia paliwo musi pokonać opór kulki i sprężyny aby wypłynąć do przewodu powrotnego.
podanie podciśnienia powoduje,że paliwo ma mniejszy "opór" aby podnieść kulkę i wtedy ciśnienie paliwa maleje.

PostNapisane: 30 sty 2012, 22:02
przez hopek
tadziol napisał(a):podanie podciśnienia powoduje,że paliwo ma mniejszy "opór" aby podnieść kulkę i wtedy ciśnienie paliwa maleje.

czyli na "bucie" kiedy przepustnica jest otwarta na maxa i podcisnienie w kolektorze spada do zera wtedy odpływ paliwa się zmniejsza a cisnienie paliwa rośnie, tak ??

Re: Wypiecie podcisnienia. Seryjny regulator cisnienia paliwa mazda 323f 2.0

PostNapisane: 30 sty 2012, 22:29
przez gandi
Wg logicznego myslenia tak... bo im wiecej butujesz tym wiecej paliwa idzie a co za tym, szybciej uchodzi ono z listwy wiec popuszczanie paliwa do zwrotu musi malec... Super dziki Tadku, w taki razie czeka mnie przerabianie:)) Na sportowym regulatorze powinienem ustawic 3.5 bara tak?

PostNapisane: 31 sty 2012, 19:44
przez tadziol
hopek napisał(a):czyli na "bucie" kiedy przepustnica jest otwarta na maxa i podcisnienie w kolektorze spada do zera wtedy odpływ paliwa się zmniejsza a cisnienie paliwa rośnie, tak ??

<spoko>