Wypiecie podcisnienia. Seryjny regulator cisnienia paliwa mazda 323f 2.0

Postprzez gandi » 30 sty 2012, 18:24

Witajcie, mam zapytanie.
Chce w niedlugim czasie planuje podpiac sportowy regulator paliwa, ale mam pytanie zwiazne ze starym seryjnym.

Co spowoduje wypiecie podcisnienia z regulatora seryjnego, czy bedzie to spadek cisnienia potrzebnego do prawidlowej pracy silnika czy cisnienie wzrosnie powyzej wymaganego ( zalecanego).
Bo jesli spowoduje spadek cisnienia to super, bo podepne sportowy bez przeóbek, jesli wzrosnie bede musial pozbyc sie seryjnego, czyli bedzie trzeba przerabiac :)

Chodzi mi o dokladnie ten regulator Obrazek
Obrazek KL-DE 2.5 V6 166km '94
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2010, 23:38
Posty: 78
Skąd: Katowice
Auto: Mazda 323f '94 2.5 V6 KL-DE

Postprzez tadziol » 30 sty 2012, 20:09

wzrost ciśnienia do wartości stałej ok. 3,2-3,5 bar.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez gandi » 30 sty 2012, 21:03

Tadziu, czyli odpiecie podcisnienia nie spowoduje ze tak powiem zluzowania regulatora zeby byl przez niego swobodny przeplyw tylko tak jakby zablokuje bo. Dobrze rozumuje?

Bop jesli tak bo hmmm bede musial regulator zdemontowac, isc z tym ciulikiem do slusarza zeby mi dorobili taka przyłaczke jak jest przy regulatorze na 2 sruby i zamiast regulatora zeby dospawali to tej blaszki koncówke metalowa do ktorej bede mogl podpiac gumowy wezyk. Gumowy wezyk na wejscie do sportowego regulatora, i wezyk zwrotny na wyjscie ze sportowego i oczywiscie podcisnienie, podpiac trzeba i powinno byc ok.
Obrazek KL-DE 2.5 V6 166km '94
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2010, 23:38
Posty: 78
Skąd: Katowice
Auto: Mazda 323f '94 2.5 V6 KL-DE

Postprzez tadziol » 30 sty 2012, 21:14

gandi napisał(a):Tadziu, czyli odpiecie podcisnienia nie spowoduje ze tak powiem zluzowania regulatora zeby byl przez niego swobodny przeplyw tylko tak jakby zablokuje bo. Dobrze rozumuje?

regulator ma wewnątrz sprężynę,kulkę i membranę.przy braku podciśnienia paliwo musi pokonać opór kulki i sprężyny aby wypłynąć do przewodu powrotnego.
podanie podciśnienia powoduje,że paliwo ma mniejszy "opór" aby podnieść kulkę i wtedy ciśnienie paliwa maleje.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez hopek » 30 sty 2012, 22:02

tadziol napisał(a):podanie podciśnienia powoduje,że paliwo ma mniejszy "opór" aby podnieść kulkę i wtedy ciśnienie paliwa maleje.

czyli na "bucie" kiedy przepustnica jest otwarta na maxa i podcisnienie w kolektorze spada do zera wtedy odpływ paliwa się zmniejsza a cisnienie paliwa rośnie, tak ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez gandi » 30 sty 2012, 22:29

Wg logicznego myslenia tak... bo im wiecej butujesz tym wiecej paliwa idzie a co za tym, szybciej uchodzi ono z listwy wiec popuszczanie paliwa do zwrotu musi malec... Super dziki Tadku, w taki razie czeka mnie przerabianie:)) Na sportowym regulatorze powinienem ustawic 3.5 bara tak?
Obrazek KL-DE 2.5 V6 166km '94
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sie 2010, 23:38
Posty: 78
Skąd: Katowice
Auto: Mazda 323f '94 2.5 V6 KL-DE

Postprzez tadziol » 31 sty 2012, 19:44

hopek napisał(a):czyli na "bucie" kiedy przepustnica jest otwarta na maxa i podcisnienie w kolektorze spada do zera wtedy odpływ paliwa się zmniejsza a cisnienie paliwa rośnie, tak ??

<spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323