Problem z ładowaniem

Postprzez kylu » 7 sty 2012, 21:26

Witam, dzis pojawil sie problem z madzia, przeszukalem forum ale nie wiele mi to pomogo wiec opisze swoj problem, otoz jadac normalnie dzis i dojezdzajac do skrzyzowania zapalila mi sie kontrolka ladowania i delikatnie swiecila sie caly czas i swiatla przygasly ale ze mialem kilkaset metrow do domu to dojechalem, na parkingu juz stojac na luzie bez zapalonych swiatel tez sie swiecila tak lekko, jak dam troche gazu to gasnie, obroty auta na biegu jalowym spadaja do ok 600 i slychac takie jakby buczenie gdzies z komory silnika, dodam ze pasek nie piszczy, mogl sie skonczyc alternator czy raczej to cos innego?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2009, 12:44
Posty: 178
Skąd: Opoczno
Auto: Mazda 323F BA 2.0 V6 95r.

Postprzez Hazu » 7 sty 2012, 22:00

Mogły się spalić diody lub zużyły się szczotki
Trzeba wymienić i będzie śmigał.

Mnie kiedyś dym poszedł spod maski i obroty spadały.
Wtedy okazało się że właśnie diody były uszkodzone.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez vengador » 8 sty 2012, 13:00

Może się tylko jedna szczotka zawiesiła. Miałem tak kiedyś, pare razy dałem ostro w palnik i jest git do dziś czyli już pare lat. Przykatuj trochę altka na obrotach i zobacz czy mu nie minie. A no i sprawdź czy masy są nie pordzewiałe.
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2008, 22:33
Posty: 37
Skąd: WARSZAWA
Auto: CIVIC EK3 D15Z6

Postprzez misiak89-89 » 8 sty 2012, 15:54

miałem to samo w Z5 i okazało się że regulator się wysral
8 dych za regenerację dałem i w tym chyba jeszcze wymienił mi diode prostowniczą i jak ręką odioł :)
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez kylu » 11 sty 2012, 16:41

Sprawca calego zajscia byl skonczony alternator, wlasnie poszedl do regeneracji :) dzieki za rady pzdr :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2009, 12:44
Posty: 178
Skąd: Opoczno
Auto: Mazda 323F BA 2.0 V6 95r.

Postprzez Garbage1989 » 11 sty 2012, 21:02

80 zera za regeneracje to dość dużo ja wyrwalem za 50 że szrotu a za 20 mi go elektromechanik sprawdził i w razie awarii mam gotową sztukę do wymiany. części do Z5 nie są kosmicznie drogie ostatnio sie nawet zdziwilem bo całkiem sprawny rozrusznik kupiłem za 40 zlotych :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2010, 12:43
Posty: 1021 (0/14)
Skąd: Bochnia / Kraków
Auto: 323F BA / Z5 '97 + BRC SeQuent MY10 & Triumph Speed Triple 955i SE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323