Witam,
zamierzam przepłukać układ chłodzenia , odrdzewić i wymienić płyn chłodniczy i tu moje pytanie,
z chłodnicy odpinam węża i spuszczam stary płyn a gdzie jest korek żeby spuścić płyn z bloku silnika?
Wymiana płynu chłodzącego – spuszczenie płynu z bloku silnika [BA KF]
Strona 1 z 1
Jak odepniesz dolny przewód od chłodnicy to Ci cały płyn się wyleje. Zarówno z chłodnicy jak i bloku silnika.
A zbiorniczek wyrównawczy musisz odkręcić i go podnieść, żeby go opróżnić. Pozdro
Edit by Marek: czy aż tak trudno sprawdzić pisownię słowa "chłodnica"?
A zbiorniczek wyrównawczy musisz odkręcić i go podnieść, żeby go opróżnić. Pozdro
Edit by Marek: czy aż tak trudno sprawdzić pisownię słowa "chłodnica"?
Do V-ki wchodzi ok 8 litrów płynu.
Na dole chłodnicy, po lewej stronie, stojąc przodem do auta znajduje się śruba do spuszczania płynu.
Na dole chłodnicy, po lewej stronie, stojąc przodem do auta znajduje się śruba do spuszczania płynu.
- Od: 9 sie 2006, 07:27
- Posty: 1827
- Skąd: Sieraków
- Auto: JapanMuscleCar
Dobra dzieki za info, jest też korekdo spuszczenia z bloku silnika w KF ( w samej chłodnicy jest jakieś 2,5 litra) od tyłu pod kolektorem wydechowym, dostęp hardcorowy, łap nie czuje ale co tam było syfu to więcej niż w wyrównawczym...
Pozdrawiam...
Pozdrawiam...
odświeże temacik czy Mazdy 1.5 323 fba same się odpowietrzają tzn wystarczy zalać płyn do chłodnicy pod korek i nalać płynu do wyrównawczego rozgrzać silnik uzupełnić płyn i gotowe ? nie mogę znależ jasno wytłumaczonego temmatu ???
Ja to zazwyczaj napełnialem na max w chłodnicy i uruchamiałem silnik.
Później tylko uzupełnienie w chłodnicy, dolanie do zbiorniczka i tyle.
Żadnych "czarów" z wężami nie robiłem.
Później tylko uzupełnienie w chłodnicy, dolanie do zbiorniczka i tyle.
Żadnych "czarów" z wężami nie robiłem.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
dzięki za podpowiedz tak też zrobiłem
nie mam zadnego manuala do Mazdy i nie wiedziałem czy dodatkowo się jakoś blok odpowietrza jak to jest np w OPLACH
Pozdrawiam
nie mam zadnego manuala do Mazdy i nie wiedziałem czy dodatkowo się jakoś blok odpowietrza jak to jest np w OPLACH
Pozdrawiam
perkylymph – zobacz datę ostatniego postu
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości