Strona 1 z 1

Duży problem z obrotami 323f v6

PostNapisane: 16 lut 2011, 23:58
przez BLACK666PL
Witam. mój problem polega na tym ze autko nie idzie tak jak powinno, czyli około 3000 obr było wyczuwalne przyspieszenie, nagle kilka dni temu autko zaczęło dziwnie chodzić a mianowicie ten moment nagłego przyspieszenia przestawił się na około 5200 obr i tak został <nie> co to może być. <co?> <co?> <co?>
Jest do duży problem jak dla mnie bo autko przyspiesz dopiero od tych 5200 obr a tak nie powinno być.
dodam ze z autkiem do tej pory nie miałem żadnych problemów. więc byłbym wdzięczny za pomoc <spoko> <spoko>

Re: Duży problem z obrotami 323f v6

PostNapisane: 17 lut 2011, 01:28
przez cajar
Może lewe powietrze?
Ja miałem tak przy nieszczelnym dolocie. Wystarczyło okręcić pękniętą 'harmonijkę' taśmą izolacyjną i jest OK :)

Re: Duży problem z obrotami 323f v6

PostNapisane: 17 lut 2011, 15:17
przez BLACK666PL
dolot jest cały sprawdzałem, rozłączyłem akumulator na noc i nic to nie pomogło dalej jestem w punkcie wyjścia <płacze> <płacze>

Re: Duży problem z obrotami 323f v6

PostNapisane: 17 lut 2011, 15:41
przez sly
Sprawdź filtr powietrza. Nie szarpie Ci?? Obroty trzyma te 750 ?? Może sprzęgło zaczęło Ci ślizgać?

Re: Duży problem z obrotami 323f v6

PostNapisane: 17 lut 2011, 18:03
przez BLACK666PL
sly180 napisał(a):Sprawdź filtr powietrza. Nie szarpie Ci?? Obroty trzyma te 750 ?? Może sprzęgło zaczęło Ci ślizgać?


filtr jest nowy, nie szarpie, obroty trzyma równo a sprzęgło na pewno jest w dobrym stanie, silnik ciągnie równo od dołu ale te kapnięcie pojawia się dopiero przy 5200 obr zawsze na tych obrotach i na każdym biegu a powinno przy około 3000 obr dokładnie nie pamiętam , sprawdziłem również cały dolot czy jest cały i czy pali na wszystkie świece i dalej nic <płacze>

Re: Duży problem z obrotami 323f v6

PostNapisane: 17 lut 2011, 19:14
przez cajar
a sprawdziles czy oba vrisy sie otwieraja?

Re: Duży problem z obrotami 323f v6

PostNapisane: 17 lut 2011, 20:12
przez BLACK666PL
cajar napisał(a):a sprawdziles czy oba vrisy sie otwieraja?


właśnie sprawdziłem te vrisy i jeden z nich się nie otwiera dokładnie ten po lewej , i co dalej nowy czy jakas naprawa

dziękuje za pomoc <spoko> <spoko>

Re: Duży problem z obrotami 323f v6

PostNapisane: 17 lut 2011, 22:43
przez Aju
Mam to samo , wiekszość sprawdziłem ... VRISy otwierają sie oba na tych 5 tysiącach ale to nie jest przyczyna , też tak myślałem... został mi jeszcze filtr paliwa ktorego od kupna madzi nie wymienialem , już kupilem (30 zł ) i czekam troche sie ociepli to go wymienie bo trzeba wydłubać połowe komory silnika, ale jeśli to nie bedzie to, to już nie wiem ... a czujesz takie jakby zamulenie zanim nie dojdzie do wysokich obrotów ?

Re: Duży problem z obrotami 323f v6

PostNapisane: 17 lut 2011, 22:53
przez BLACK666PL
Aju napisał(a):Mam to samo , wiekszość sprawdziłem ... VRISy otwierają sie oba na tych 5 tysiącach ale to nie jest przyczyna , też tak myślałem... został mi jeszcze filtr paliwa ktorego od kupna madzi nie wymienialem , już kupilem (30 zł ) i czekam troche sie ociepli to go wymienie bo trzeba wydłubać połowe komory silnika, ale jeśli to nie bedzie to, to już nie wiem ... a czujesz takie jakby zamulenie zanim nie dojdzie do wysokich obrotów ?


u mnie otwiera się tylko jeden przy 5000 tys,filtra jeszcze nie wymieniłem ale zrobię to jutro mam kupiony, a co do zamulania to się zgodzę dopóki nie przekroczę tych 5000 tyś czuje ze jej jest jakby trudno się rozkręcić, za to zrobiłem mały test tego virusa który się nie otwierał zblokowałem w pozycji otwartej i się przejechałem i powiem ze czułem różnice od razu było tak jak powinno, jestem pewien na 99% ze mam do wymiany tero virusa.

Re: Duży problem z obrotami 323f v6

PostNapisane: 18 lut 2011, 00:28
przez Majki88
jeżeli jeden VRIS nie działa to odpowiedzialny jest za to solenoid lub inaczej zaworek trójdrożny który się zjarał

Re: Duży problem z obrotami 323f v6

PostNapisane: 18 lut 2011, 00:40
przez BLACK666PL
Majki88 napisał(a):jeżeli jeden VRIS nie działa to odpowiedzialny jest za to solenoid lub inaczej zaworek trójdrożny który się zjarał


a gdzie to się znajduje i czy sieczko się to wymienia i jak jest tego cena w Polsce <co?>

Re: Duży problem z obrotami 323f v6

PostNapisane: 18 lut 2011, 08:27
przez Marek 161BD081
Popatrz po przewodach podciśnieniowych od tego siłownika vris i dojdziesz do elektrozaworów.
Na początek zdejmij oba przewody w wpuść do środka trochę WD40 bo po prostu mógł się zatrzeć/zabrudzić.
No i jeszcze jedna kwestia – sprawdźcie podłączenia elektryczne do nich :)