Błędy Mazda 323F BA 2.0 V6

Postprzez kylu » 15 sty 2011, 12:02

Witam z moja madzia zaczelo dziac sie cos nie dobrego otoz chodzi o to ze jak jest zimna to bardzo skacza jej obroty i nieraz potrafi zgasnac pojechalem do znajomego ktory dysponuje komputerem i po diagnozie wyszly takie bledy
-czujnik pozycji zworu EGR
-zawor zwolnienia ladowania
-sonda lambda(u < 0,55 Volt)
diagnoza byla na komputerku st-6000
czy ktorys z kolegow orjentuje sie o co w tym chodzi? i co moze byc ewentualna przyczyna?
dodam ze po wykasowaniu bledy wracaja na nowo. Prosze o pomoc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2009, 12:44
Posty: 178
Skąd: Opoczno
Auto: Mazda 323F BA 2.0 V6 95r.

Postprzez sebas0026 » 15 sty 2011, 12:50

najlepiej to zamiesc filmik z odczytu bledow a potem pomyslimy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2007, 23:59
Posty: 183
Skąd: WARSZAWA
Auto: Mazda 323F BA 1.5 97r.

Postprzez waldii » 17 sty 2011, 22:16

zawor zwolnienia ładowania??Nie ma czegos takiego tzn pewnie jest ale smieszna nazwe Ci podal błedu :]
Egr to jest norma blad i nie wplywa na obroty,sonda lambda na zimnym silniku nie pracuje praktycznie wcale.Ja stawiam na brudny silniczek krokowy w przepustnicy lub za niski stan plynu w chlodnicy(to nie zart)
waldii
 

Postprzez kylu » 10 lut 2011, 21:45

waldii napisał(a):zawor zwolnienia ładowania??Nie ma czegos takiego tzn pewnie jest ale smieszna nazwe Ci podal błedu :]
Egr to jest norma blad i nie wplywa na obroty,sonda lambda na zimnym silniku nie pracuje praktycznie wcale.Ja stawiam na brudny silniczek krokowy w przepustnicy lub za niski stan plynu w chlodnicy(to nie zart)


dzieki, dzis wyczyscilem przepustnice troszke syfku bylo, no ale pomoglo i teraz smiga jak ta lala:)
pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2009, 12:44
Posty: 178
Skąd: Opoczno
Auto: Mazda 323F BA 2.0 V6 95r.

Postprzez Shadow1701 » 1 cze 2013, 21:22

Siemka dziś mi wyskoczył taki błądzik 1/5/10/25
i co do tego 25 z silnika to jest regulator ciśnienia paliwa tak??czy czujnik ciśnienia paliwa ?? :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2008, 13:54
Posty: 121
Skąd: Kedzierzyn-Koźle
Auto: Mazda 323F BA 95 V6 Czerwone:)

Postprzez Majki88 » 2 cze 2013, 20:00

co do błędów
1- impuls zapłonu ale nie mam pojęcia o co chodzi
5- czujnik spalania stukowego KF go nie posiada w KL jest między głowicami pod rurą z wodą
może kostka nie wpięta
10 – czujnik temp powietrza zasysanego w KF jest w przepływce
25 to elektrozaworek od regulacji ciśnienia paliwa
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez Shadow1701 » 3 cze 2013, 20:14

ten elektor zawór jest na listwie wtryskowej czy gdzie?? miałem wtykę do czujnika spalania stykowego nie dopiętą,a mam KF i mam ten czujnik dziwne, przeplywke przedmucha[list]em potem kontakt i gra :) a ta jedynka to nie wiem o jak sie daje zapłon co nie w trybie serwisowym i kody błędów idą to na początku jakoś mryga czy jak :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2008, 13:54
Posty: 121
Skąd: Kedzierzyn-Koźle
Auto: Mazda 323F BA 95 V6 Czerwone:)

Postprzez Majki88 » 4 cze 2013, 02:01

idź wężem gumowym od regulatora ciśnienia paliwa na końcu listwy do zaworka to znajdziesz chyba że nie masz go wpiętego w instalacje
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez Shadow1701 » 4 cze 2013, 10:47

znalazłem i już działa musiałem wymienić przewód :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2008, 13:54
Posty: 121
Skąd: Kedzierzyn-Koźle
Auto: Mazda 323F BA 95 V6 Czerwone:)

Postprzez Shadow1701 » 19 cze 2013, 13:37

Witam ,skasowałem już prawie wszystkie błędy lecz został jeden ,właśnie ten czujnik spalania sutkowego <płacze> ,a w kf go niema ,atakie pytanie czy jest jakaś wtyczka?? jak tak to gdzie?? znalazłem dziś jeden przewód za kolektorem dolotowym po lewej stronie u góry i od czego on może być ??
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2008, 13:54
Posty: 121
Skąd: Kedzierzyn-Koźle
Auto: Mazda 323F BA 95 V6 Czerwone:)

Postprzez Majki88 » 20 cze 2013, 12:46

zobacz czy przy pompie wspomagania jest podłączony bo prawdopodobnie ten kabelek co trzymasz jest do niej kolor tez sie zgadza
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez Shadow1701 » 8 wrz 2013, 11:47

Witam
Mam problem z błędem 46 w KF
wiem że to zawór virs 2 ale zmieniłem już ten elektor zawór ,gruszkę i nic, niemego nawet skasować błędu.
Mam takie pytanie czy to może być wina podciśnień chodź nic nie zmieniałem,czy sprawdzić napięcie jakie idzie na ten elektor zawór,tylko jakie ma iść tam napięcie,dzięki :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2008, 13:54
Posty: 121
Skąd: Kedzierzyn-Koźle
Auto: Mazda 323F BA 95 V6 Czerwone:)

Postprzez MariuS » 10 lis 2013, 12:17

może banalne, ale na pewno masz przewody podciśnień dobrze połączone? Weż schemat i przejrzyj. Sprawność gruszki i elektrozaworu szybko można domowymi sposobami sprawdzić ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez corpha76lon » 28 kwi 2014, 20:07

Podpinam sie panowe pod VRIS, miałem jeden spalony, wymieniłem, zamontowałem, błędy skasowałem, odpaliłem, dodałem gazu i.... i dalej nic... przepsutnice dalej sie nie otwieraja, w przewodach do elektrozaworów nic nie zasyssa tak zeby pociagło tą gruszke..., ktoś cos moze wie o co chodzi?
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2014, 23:52
Posty: 221 (3/1)
Skąd: Kęty
Auto: Mazda 323F BA 2,5L V6 KL-DE 1993r

Postprzez corpha76lon » 12 lut 2015, 19:37

hej hej hej, jest tu kto? 17, 24, 25 takie błedy, pomoże kto?
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2014, 23:52
Posty: 221 (3/1)
Skąd: Kęty
Auto: Mazda 323F BA 2,5L V6 KL-DE 1993r

Postprzez lukasssss1 » 23 lut 2015, 17:03

corpha76lon napisał(a):hej hej hej, jest tu kto? 17, 24, 25 takie błedy, pomoże kto?


Nie wiem czy nie za późno:

17 i 24 błąd sondy lambda przód i tył
25 błąd elektrozaworu podciśnienia paliwa

Jedno wiąże się z drugim, usuń błąd 25 i dwa poprzednie powinny ustąpić
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2008, 20:55
Posty: 419 (0/1)
Skąd: Białystok/Mońki
Auto: Mazda 6 2.0d 2007r. GG Hatchback

Postprzez corpha76lon » 2 mar 2015, 15:56

Niestety nie, nie za późno;/ sprawdziłęm własnie te elktrozaworki, sa one sprzęzone ze soba (na filtrze powietrza sie znajduja) oba sprawne, sprawdzałem czy stukaja po podaniu 12V no i czy być może sie nie zablokował który.. w snesie czy zamykaja/otwieraja.... no i niestety (tzn raczej stety) są sprawne... wiec nie wiem skad ten błąd 25 w takim razie, fajnie by było zebyscie wy wiedzieli:D
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2014, 23:52
Posty: 221 (3/1)
Skąd: Kęty
Auto: Mazda 323F BA 2,5L V6 KL-DE 1993r

Postprzez Majki88 » 6 mar 2015, 03:57

25 jest od elektrozaworu regulatora ciśnienia paliwa
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323