Wymiana pasków alternatora i pompy wspomagania R4 i V6
Dajcie jakieś zdjęcie jak poluzować pompę wspomagania żeby założyć pasek...Bo nie mam pojęcia jak to zrobić

- Od: 23 lis 2012, 15:19
- Posty: 27
- Skąd: Płock
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 92r.
Prośba do autora tematu, jakby mógł jeszcze raz wrzucić foty bo nie da się powiękrzyć, zależy mi głównie na tych od pompy wspomagania bo za cholere nie mogłem jej ruszyć dzisiaj 

- Od: 16 paź 2011, 20:35
- Posty: 10
- Skąd: Starachowice
- Auto: Mazda 323F BA 1.5
Dołączam się do prośby
- Od: 1 maja 2007, 00:19
- Posty: 98
- Skąd: Mstów k.Częstochowy
- Auto: Mx-3 (EC) KL-ZE, Seat Exo 1.8T, VW UP!
Witam, odgrzeję trochę kotleta bo nie chce zakładać nowego tematu.
Kupiłem oba paski. Pasek od alternatora udało się wymienić i napiąć bez problemu. Ale już paska od wspomagania nie da się odpowiednio napiąć, ponieważ "skończyła się" regulacja. Czy w tym modelu występowały różne długości pasków ?
Silnik mam Z5 z klimatyzacją, rocznik 1996
Kupiłem oba paski. Pasek od alternatora udało się wymienić i napiąć bez problemu. Ale już paska od wspomagania nie da się odpowiednio napiąć, ponieważ "skończyła się" regulacja. Czy w tym modelu występowały różne długości pasków ?
Silnik mam Z5 z klimatyzacją, rocznik 1996
Dlugosc byla raczej tylko jedna o ile pasek jest prawidlowy. Co do sciagania ja luzuje 3 sruby. 2 za fasolkami na kole pasowym pompy i jedna pod kolem, wtedy po popuszczeniu napinacza dosc znacznie pompa da sie uginac i pasek bez problemu schodzi. Napinanie w odwrotnej kolejnosci czyli naciagnac napinaczem i zakrecic 3 sruby.
-
Przemek323c
Paski na pewno były do tego modelu, chyba że na jakiś wadliwy trafiłem bo wygląda jakby był za długi. Nie ma go jak naprężyć. Na chwilę obecną wychodzi, że trzeba frezować mechanizm naciągania żeby móc pasek napiąć.
CIezka sprawa. Mozesz wziac ten ktory masz do sklepu i porownac numery w katalogu oraz dlugosc.
-
Przemek323c
Oj cięęężka bo mam ten pasek już zamontowany
opakowania od pasków już wyrzuciłem, mam na paragonie symbole tych pasków no i one właśnie są do tego modelu. Zostaje mi chyba tylko przeróbka napinania paska.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
jak dobrze pamietam do R4 z klima pasuje pasek 4PK995
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
KUCZYS napisał(a):Moze komuś sie przyda oznaczenie pasków Contitech od alternatora i od wspomagania/klimy do 323f BA 1.5
4 PK 890
4 PK 985 Tylko nie wiem który od czegoCena 22 i 25 zł.
A te ?
-
Przemek323c
Ja kupiłem paski Gates 4PK1003 i 4PK885. Ten pierwszy to jest chyba właśnie od wspomagania i klimy.
Wychodzi, że jest on 18mm dłuższy od 4PK985. Myślę, że jak kupię ten krótszy to nie będę musiał przerabiać regulacji.
Wychodzi, że jest on 18mm dłuższy od 4PK985. Myślę, że jak kupię ten krótszy to nie będę musiał przerabiać regulacji.
Moze komuś sie przyda oznaczenie pasków Contitech od alternatora i od wspomagania/klimy do 323f BA 1.5
4 PK 890
4 PK 985 Tylko nie wiem który od czego Cena 22 i 25 zł.
Czy do silnika 1.8 Bp z klimatyzacja sa te same paski d alternatora i od wspomagania/klimy ?
4 PK 890
4 PK 985 Tylko nie wiem który od czego Cena 22 i 25 zł.
Czy do silnika 1.8 Bp z klimatyzacja sa te same paski d alternatora i od wspomagania/klimy ?
-
gracjan398
Mozna opacznie zrozumiec ale przynajmniej w wersji z klima nie da sie sciagnac paska alternatora bez sciagania paska od wspomagania/klimy.
-
Przemek323c
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość