Swap 2.0 KF ---> 2.5 KL-DE z Ford Probe/626
No proszę myślałem że jak dali taka wypasiona na tył poduszkę to na przód też a tu niespodzianka. Co do kierownicy uważaj żebyś taśmy Airbagu nie zerwał jeśli obróciłeś kierownice do "przodu" za dużo jeśli do "tyłu" to nic się nie powinno stać poza tym że taśma się nie ułoży jak trzeba. Jakiś czas temu Modziłem kierownice, ale nie mogę sobie przypomnieć jak to z ta kierownica czy można ją obrócić tak bezkarnie.
- Od: 15 kwi 2012, 20:30
- Posty: 102
- Skąd: Ziemia Wieluńska
- Auto: mazda 323f ba 2.0 V6
mazda premacy cp 1.8
No to muszę to sprawdzić zanim włożę silnik, bo tak to raczej jeździć się nie da;/
No to się zaczeły schody... Problem pojawia się przy tych o to ładnych 3 kosteczkach...
Na wiązce z "probe" troszkę inaczej to wygląda;/ Musze przestudiować cały schemat z 323F i z 626 czy tam z probe...
Ma ktoś może dostęp do takich schematów?
Tu je do 323F, po niemiecku;/
http://mazda323f.gportal.hu/gindex.php?pg=13327513
Do 626 też są takie bo widzę na forum, że mają ale póki co nikt nic nie odpisuje. Może ktoś z was jest mi w stanie pomoc?
Wracając jeszcze do poduszek, to dziś zwróciłem uwagę na lewą poduszkę... i też jest rozklekotana
No to się zaczeły schody... Problem pojawia się przy tych o to ładnych 3 kosteczkach...
Na wiązce z "probe" troszkę inaczej to wygląda;/ Musze przestudiować cały schemat z 323F i z 626 czy tam z probe...
Ma ktoś może dostęp do takich schematów?
Tu je do 323F, po niemiecku;/
http://mazda323f.gportal.hu/gindex.php?pg=13327513
Do 626 też są takie bo widzę na forum, że mają ale póki co nikt nic nie odpisuje. Może ktoś z was jest mi w stanie pomoc?
Wracając jeszcze do poduszek, to dziś zwróciłem uwagę na lewą poduszkę... i też jest rozklekotana
No własnie nie... idzie to jak krew z nosa... muszę sobie przetłumaczyć z niemieckiego na polski... Zrób mi przyjacielu zdjęcia wtyczek z wiązki silnika czy mamy takie same? Jedna masz pod maską od bezpieczników chyba a dwie pozostałe przy kompie od instalacji samochodu.
Jak będę przy aucie to zrobie i wstawię Wiązka jest dużo inna niż w naszych 323f Jest jedną która idzie wokół silnika i na upartego można ją wyjąć razem z silnikiem bo łączy się jakaś kostka z główna wiązka silnika Natomiast główna wiązka silnika idzie aż do puszki bezpiecznikow pod maską I na tych wiązkach (nie pamiętam już dokładnie na której) jest minusowa klema od aku A w 323f jest tylko jedna wiązka silnika która łączy się z instalacją auta w okolicach kompa Jak będę mógł to zrobie zdjecie
Dopisano 6 cze 2016, 15:42:
U mnie to wygląd tak
Komputer (niewiadomo jaki Może ktoś pozna)


Podłączenie kompa do instalacji


I zdjęcia instalacji która można wypiac razem z silnikiem
Kilka kostek jest od automatycznej skrzyni ale i tak wiadomo o co chodzi









Miejsce wpiecia tej instalacji w instalację auta



Na tej instalacji która można wypiac razem z silnikiem są jednak obie klemy które łączą się zaraz do skrzynki z bezpiecznikami

Widzę że jednak nie będzie to takie łatwe podłączyć się pod naszą instalacje w 323 żeby chodziło na kompie od kl
Dopisano 6 cze 2016, 15:42:
U mnie to wygląd tak
Komputer (niewiadomo jaki Może ktoś pozna)


Podłączenie kompa do instalacji


I zdjęcia instalacji która można wypiac razem z silnikiem
Kilka kostek jest od automatycznej skrzyni ale i tak wiadomo o co chodzi









Miejsce wpiecia tej instalacji w instalację auta



Na tej instalacji która można wypiac razem z silnikiem są jednak obie klemy które łączą się zaraz do skrzynki z bezpiecznikami

Widzę że jednak nie będzie to takie łatwe podłączyć się pod naszą instalacje w 323 żeby chodziło na kompie od kl
nie widać zdjęć;/ chyba ze to tylko u mnie, no nie będzie to łatwe na tyle ze wpinasz wtyczki i cze... trzeba przejrzeć własnie te schematy z 626 i 323 ale damy rade koteł;]
A to dodałeś bezpośrednio przez serwer z klubu mazdaspeed ?czy linki z jakiegoś zewnętrznego serwera?
Taaa widzę, że jakiś fotosik serwer. Prośba wręcz w imieniu moderatorów, nie dodawajmy zdjęć na obcych serwerach bo te lubią usuwać stare zdjęcia i potem po paru latach nie ma "fotorelacji". Wiem, że wkurzające jest zmienianie rozmiaru zdjęcia co by mieściło się w 2 MB co jest wymagane przez nasze forum ale jednak te zdjęcia nie znikną dopóki istnieje to forum:P
U mnie lipa z tymi zdjęciami, także jakbym mógł Cię prosić, wrzuć to na nowo przez forum. "fotosizer" to jeden z prostszych programów do obróbki zdjęcia pod kątem rozmiaru pliku.
Taaa widzę, że jakiś fotosik serwer. Prośba wręcz w imieniu moderatorów, nie dodawajmy zdjęć na obcych serwerach bo te lubią usuwać stare zdjęcia i potem po paru latach nie ma "fotorelacji". Wiem, że wkurzające jest zmienianie rozmiaru zdjęcia co by mieściło się w 2 MB co jest wymagane przez nasze forum ale jednak te zdjęcia nie znikną dopóki istnieje to forum:P
U mnie lipa z tymi zdjęciami, także jakbym mógł Cię prosić, wrzuć to na nowo przez forum. "fotosizer" to jeden z prostszych programów do obróbki zdjęcia pod kątem rozmiaru pliku.
No i bomba. Ja mam wiązkę z probe;/ i jest inna. Ale to w sumie i tak nie ma znaczenia bo i tak będzie trzeba ja modyfikować, jak i moja tak i twoja.
Teraz nie odpaliły... Zrobie jutro pare fotek.
Co do poduszki od rozrządu, wnioskuje że to jednak tak musi wyglądać aczkolwiek sama szpilka powinna być sztywna!
Aha, będę potrzebował wtyczki do lambd, u mnie 4 pinowe, a u ciebie?
Co do poduszki od rozrządu, wnioskuje że to jednak tak musi wyglądać aczkolwiek sama szpilka powinna być sztywna!
Aha, będę potrzebował wtyczki do lambd, u mnie 4 pinowe, a u ciebie?
No to faktycznie mamy inaczej U mnie jest o tyle dobrze ze mam całą 626 i mogę sobie podejrzeć jak było zrobione a jak będzie ciężko to połączyć to mogę przełożyć cała instalacje z 626 Tylko ze nie chce mi się rozbebeszac całego mojego auta
KL57 albo KL01 z tego co znalazłem w internetach. Przyjrzyj się dobrze naklejce pod różnym kontem to może dostrzeżesz co to za komputer masz. Na moim z 323F też jest zdarte ale coś tam idzie wywnioskować 
gratuluje fajnego silniczka
co do mocy KL powiem tak u siebie jak zrobiłem swap to z kompem, wiązką i kolektorem ssącym KF wyszło mi 150 KM 180Nm więc jednak brakuje do serii
zapraszam do lektury mojego auta i jak coś będę mógł to podpowiem
a nie zakładałem kompa KL z tego względu że musiał bym z miernikiem sprawdzić wszystkie piny kompa KL z braku dobrej rozpiski
co do mocy KL powiem tak u siebie jak zrobiłem swap to z kompem, wiązką i kolektorem ssącym KF wyszło mi 150 KM 180Nm więc jednak brakuje do serii
zapraszam do lektury mojego auta i jak coś będę mógł to podpowiem
a nie zakładałem kompa KL z tego względu że musiał bym z miernikiem sprawdzić wszystkie piny kompa KL z braku dobrej rozpiski
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
Majki88 napisał(a):gratuluje fajnego silniczka
co do mocy KL powiem tak u siebie jak zrobiłem swap to z kompem, wiązką i kolektorem ssącym KF wyszło mi 150 KM 180Nm więc jednak brakuje do serii
zapraszam do lektury mojego auta i jak coś będę mógł to podpowiem
a nie zakładałem kompa KL z tego względu że musiał bym z miernikiem sprawdzić wszystkie piny kompa KL z braku dobrej rozpiski
Hmm czyli mogę powiedzieć, że moja teoria ma sens;] A powiedz mi przyjacielu dlaczegoż to zostawiłeś kolektor z KF'a?
tzn zostawiłem go przy swapie ale z jakiego powodu nie pamiętam
obecnie siedzi z xedosa 9
obecnie siedzi z xedosa 9
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości