trzęsie silnikiem słychać syczenie i tyrkocze-usterki już wyjaśnione

Postprzez Adaś » 13 maja 2008, 23:41

promyczek001 napisał(a):Nie wiadomo dokladnie o jakie terkotanie chodzi to moze tez napinacz hydrauliczny sie konczy :]

ines a rozrząd wymieniałaś z napinaczem? jakiej firmy napinacz Oryginalny Mazda czy badziew JC Auto?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez ines » 13 maja 2008, 23:41

terkotanie jest rownomiernie i szybkie cos w stylu jakby jechać linijka po ogrodzeniu <lol> hehe niewiem jak to wytłumaczyć :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2008, 19:49
Posty: 600
Skąd: krakow

Postprzez ines » 13 maja 2008, 23:44

Adaś-rozrząd zrobiony kompletny,niewiem jakiej firmy bo robili mi to w serwisie,ale ten klekot był również przed zrobieniem rozrządu,dlatego zdecydowałam sie na jego wymiane.po zrobieniu nadal terkocze.

normalnie jestem wściekła że zrobiłam ten rozrząd <killer>
Ostatnio edytowano 13 maja 2008, 23:46 przez ines, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2008, 19:49
Posty: 600
Skąd: krakow

Postprzez mcerek » 13 maja 2008, 23:46

Trzęsienie występuje przy wlaczonych swiatlach, radiu i innych pożeraczach prądu? Co do drugiego problemu bede sie upieral, ze to wlasnie uszczelka głowicy. Moją madzie chyba męczy to samo:( . Sprawdz poziom plynu w chlodnicy, a jak odkrecisz korek to przyjrzyj sie czy na powierzchni pojawily sie pecherzyki powietrza!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 paź 2006, 15:20
Posty: 49
Skąd: Ostrów Wlkp.
Auto: Mazda 323F 1.8 16V GT 1989r.

Postprzez ines » 13 maja 2008, 23:49

mcerek-drży przy włączonych i niewłączonych pożeraczach prądu :) ok sprawdze płyn i pęcherzyki ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2008, 19:49
Posty: 600
Skąd: krakow

Postprzez Adaś » 13 maja 2008, 23:50

ines napisał(a):rozrząd zrobiony kompletny,niewiem jakiej firmy bo robili mi to w serwisie,

ile zapłaciłaś? oryginalny napinacz kosztuje w detalu ok 600zł więc może po kwocie dojdziemy czy Ci wstawili jedyny słuszny, czy JC Auto z którym strach jeździć
ines napisał(a):ok sprawdze płyn i pęcherzyki

tylko nie jak płyn będzie gorący :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez mcerek » 13 maja 2008, 23:53

zapomniałem dodać! <lol> dzieki Adaś jeszcze by kobietke nieszczescie spotkało :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 paź 2006, 15:20
Posty: 49
Skąd: Ostrów Wlkp.
Auto: Mazda 323F 1.8 16V GT 1989r.

Postprzez ines » 13 maja 2008, 23:57

Adaś-normalnie jestem załamana.własnie patrze na fakture z serwisu i niemam wymienionych poszczególnych części rozrządu :( mam cene rozrząd kpl.-985 złoty do tego wymienili mi pompe wody ale faktycznie lało mi sie z niej więc ok.wymiana oleju na shell i tam jeszcze drobiazgi jakieś łozysko ,uszczelki,filtr oleju
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2008, 19:49
Posty: 600
Skąd: krakow

Postprzez mcerek » 13 maja 2008, 23:58

ines -Na jakim poziomie są obroty na biegu jałowym przy rozgrzanym silniku?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 paź 2006, 15:20
Posty: 49
Skąd: Ostrów Wlkp.
Auto: Mazda 323F 1.8 16V GT 1989r.

Postprzez ines » 14 maja 2008, 00:00

mcerek-na 4 kreseczce,chyba jest to 700 lub 800
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2008, 19:49
Posty: 600
Skąd: krakow

Postprzez Adaś » 14 maja 2008, 00:02

ines napisał(a):-985 złoty

z pompą wody? jak nie to możliwe, że włożyli ori napinacz :)
ale jeśli stukanie było przed zmianą rozrządu to ja bym obstawiał popychacze lub sprężyny
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez ines » 14 maja 2008, 00:05

Adaś-bez pompy tylko rozrzad kompletny -985 zł.
a stukanie było rowniez przed i kazdy obstawiał ze rozrząd do roboty.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2008, 19:49
Posty: 600
Skąd: krakow

Postprzez mcerek » 14 maja 2008, 00:07

To ok.. Właśnie spoglądam na Twoje autko i moge tylko stwierdzić, że nie ma przyjemniejszego widoku od pięknego samochodu, którym kieruje jeszcze piękniejsza kobieta <diabełek> Daj znać jak wypadły oględziny
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 paź 2006, 15:20
Posty: 49
Skąd: Ostrów Wlkp.
Auto: Mazda 323F 1.8 16V GT 1989r.

Postprzez Adaś » 14 maja 2008, 00:07

ines napisał(a):a stukanie było rowniez przed

typowy objaw w V6 Mazdowskim. Mój silnik tez stuka ale jak jest zimny i tylko kilka sekund.

Zadzwoń jutro do Jaksy, może on coś Ci doradzi przez telefon, żebyś się w niepotrzebne koszty nie pakowała.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez ines » 14 maja 2008, 00:20

dzięki wielkie za pomoc <uklon> wie ktoś moze ile kosztuje uszczelka znajdujaca sie pod deklem bo mi troszke wycieka :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2008, 19:49
Posty: 600
Skąd: krakow

Postprzez Adaś » 14 maja 2008, 00:22

ines napisał(a):wie ktoś moze ile kosztuje uszczelka znajdujaca sie pod deklem bo mi troszke wycieka

o cenach części przy kompleksowym remoncie sinika poczytasz tutaj:)
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 198#426198
uszczelkę kupuj tylko oryginalną Mazda
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez kierownik » 14 maja 2008, 13:00

Adaś napisał(a):z pompą wody? jak nie to możliwe, że włożyli ori napinacz

raczej wątpię, wiesz jak to jest z serwisami...


Adaś napisał(a):a bym obstawiał popychacze

a tam nie ma HLA??


Adaś napisał(a):uszczelkę kupuj tylko oryginalną Mazda

ja zrobiłem 35kkm na zamienniku i to kilka razy go ściągałem i nie ciekł... więc nie wiem czy jest potrzeba ;)
oczywiście mowa o tej pod deklem (deklami), a nie pod głowicą....

Adaś napisał(a):więc tak, temat poduszek silnika bym odpuscil, jesli szarpie to dlatego ze cos z elektryka jest nie tak

ja poduchy, też bym na razie zostawił w spokoju. albo elektryka, albo nieszczelność.

Ines – sprawdź najpierw błędy... :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2005, 02:26
Posty: 2956 (3/4)
Skąd: Kraków
Auto: służbowe

Postprzez ines » 14 maja 2008, 13:29

:( ja sobie wszystko sprawdze,nawet jak będe musiała rozkręcić pół madzi <killer> mam nadzieje że rorząd jest zrobiony jak należy.bo ich pogryze <killer> za moją madzianke :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2008, 19:49
Posty: 600
Skąd: krakow

Postprzez Lukano » 14 maja 2008, 13:33

Ja bym obstawiał na uszczelkę pod głowicą. Wtedy może szarpać itp.
A może gdzieś na dolocie jakaś nieszczelność?? tez może być.
U mnie w BG była padnięta sonda lambda. Jeździł normalnie tylko palił 20 litrów na mieście.
u mnie w mx-3 smierdzi benzyną z wydechu na zimnym silniku, mam do wymiany cewkę zapłonową.
Obrazek
Audi A8 4.2
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2006, 19:10
Posty: 4137 (0/1)
Skąd: Lublin/Radom
Auto: Hania civic X, A8 D3 a na lato Hania CRX del soll

Postprzez Adaś » 14 maja 2008, 13:48

Lukano napisał(a):A może gdzieś na dolocie jakaś nieszczelnośćpytajnik

ines sprawdź jeszcze tą rurę z harmonijką w dolocie czy nie jest popękana
a o rozrząd zapytaj w serwisie jaki napinacz wstawili, to jest dosyć istotna sprawa, reszta może być na zamiennikach
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323