Bierze olej 800ml/1000km co robioć?

Postprzez Adaś » 26 sie 2007, 19:33

lopez napisał(a):[ mechanik mi powiedzial ze po jego remoncie bede mogl nia zrobic drugie 200tys km i nie bedzie problemow.

tylko zwróć uwagę, żeby mechanior zrobił remont na oryginalnych częściach a nie tanich zamiennikach!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez lopez » 26 sie 2007, 20:44

doklandie ,
Adaś napisał(a):tylko zwróć uwagę, żeby mechanior zrobił remont na oryginalnych częściach a nie tanich zamiennikach!

ori ori dokladnie




Adaś napisał(a):a dobry remont to wydatek od 4tyś zł;)


rozmawialem ze zmirnofem mowil 2000m 2500zl jezeli nie bedzie duzych nie spodzianek

rozmawialem z mechanikiem ktory to bedzie robil robi od dawna remonty kf miesiecznie okolo czterech i powiedzial ze powinienem sie wyrobic w granicach 2000 -2500 czyli jak smirnoff a jak bedzie z nim zle to moze doleciec do 3 tys zl wiec uwazam ze trzy tysie to bedzie gorna granica.
MAZDĄ SIĘ JEZDZI !!!;)
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2007, 01:32
Posty: 30
Skąd: siedlce
Auto: 323f 2.0 v6 1995 rok

Postprzez lopez » 26 sie 2007, 20:47

doklandie ,
Adaś napisał(a):tylko zwróć uwagę, żeby mechanior zrobił remont na oryginalnych częściach a nie tanich zamiennikach!

ori ori dokladnie




Adaś napisał(a):a dobry remont to wydatek od 4tyś zł;)


rozmawialem ze Smirnoffem mowil 2000- 2500zl jezeli nie bedzie duzych niespodzianek

rozmawialem z mechanikiem ktory to bedzie robil robi od dawna remonty kf miesiecznie okolo czterech i powiedzial ze powinienem sie wyrobic w granicach 2000 -2500 czyli tak jak smirnoff a jak bedzie z nim zle to moze doleciec do 3 tys zl wiec uwazam ze trzy koła to bedzie gorna granica.
MAZDĄ SIĘ JEZDZI !!!;)
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2007, 01:32
Posty: 30
Skąd: siedlce
Auto: 323f 2.0 v6 1995 rok

Postprzez sps-snipers » 27 sie 2007, 15:28

lopez napisał(a):rozmawialem ze Smirnoffem mowil 2000- 2500zl jezeli nie bedzie duzych niespodzianek

rozmawialem z mechanikiem ktory to bedzie robil robi od dawna remonty kf miesiecznie okolo czterech i powiedzial ze powinienem sie wyrobic w granicach 2000 -2500 czyli tak jak smirnoff a jak bedzie z nim zle to moze doleciec do 3 tys zl wiec uwazam ze trzy koła to bedzie gorna granica
kazdy mechanik tak gada za tyle i tyle,ale licz sie z tym ze bedzie jeszcze drozej jak tak juz mowi hehe :P .U mnie mialo kosztowac 1000zl max 1200.I potem sie okazalo ze sam remont glowicy to 850 zl(szlif,szlif gniazd,cos tam z popychaczami,wymiana 8 zaworow wydechowych,uszczelniacze)to skasowal gosciu od remontow glowic a mechanik co robil skasowal 950zl.Za co?? Za montaz i demontaz glowicy,uszczelek,wymiane pierscieni :D regulacje,do tego jeszcze doszla wymiana przegubu,oczywiscie gratis wlal swiezy olej jeszcze(w cenie zakupil wszelkie czesci procz przegubu <głaszcze> za ktory dalem 83 zl :D jakby co to wrzuce linka gdzie tak tanio.
Adaś napisał(a): dobry remont to wydatek od 4tyś zł;)
A to juz lekka przesad.Musialbym sie zfrajerzyc,zeby tyle dolozyc.Moja sasiadka przez plot handlara autami powiedziala mi ze aby niedokladac,to nalezy co pol roku zmieniac auto ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez Czolgista » 27 sie 2007, 15:56

GofNet napisał(a): A oboje macie gaz? Może mikser macie ze zbyt małą średnicą i olej odmą zaciąga...?

Pozdrawiam
..::GofNet::..

to ja się podłączę, mi olej ostatnio bierze, pewnie około 1l /2000km – ostatnio rozbierałem dolot powietrza i cały od "gumowego weżyka prowadzącego z pokrywy zaworów do dolotu" (jakkolwiek się on profesjonalnie nazywa ;) ) do filtra powietrza był zachlapany olejem a przy filtrze była całkiem ładna kałuża – magdalenka ma założony gaz oczywiście – czy to właśnie jest objaw tej zbyt małej średnicy miksera? jeśli tak to jego wymiana wystarczy na tę dolegliwość? i jeszcze jeśli ktoś wie ile może ten mikser kosztować do LPG I gen. ? :P
<center>I am the 6th son of the 6th son of the 6th son I am the borged again son of war
Technology's child, daughter of rebellion, son of a bitch blossom of a whore
I am a god-killing virus, destruction with 8 arms, monster with seven severed heads
I am the son of mars, cleansed with infected blood, vile disease walking on 2 legs

The devil made me do it</center>

<center>Moja "Twarzowa Książka"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2006, 00:04
Posty: 336
Skąd: Konin / Worcester
Auto: Mondeo 1.8 Zetec '99

Postprzez szuszen » 28 sie 2007, 22:36

Witam!Ja robilem remont bo mi bral ok 2litrow na 10 tysiecy km a po wymianie pierscieni bolaczka ustapila ale jak sie okazuje nie do konca :(
teraz mi bierze niecaly litr na 10 tysiecy wiec sie nie przejmuje! :D
P.S. SILNIK ROBILEM U TADZIOLA W KATOWICACH!Porzadny chlop i niedrogi!Polecam!
"Zacznij od rzeczy małych, jeżeli chcesz być wielki"

Była: 323f BG + LPG II gen, 323p BA + LPG SGI
Jest: VW Passat 1,9 TDI 130KM
Będzie: M6 Diesel 2005 ???????
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 sie 2006, 22:06
Posty: 41
Skąd: Gliwice
Auto: VW Passat 1,9 TDI 130KM

Postprzez Adaś » 28 sie 2007, 23:40

sps-snipers napisał(a):A to juz lekka przesad.

części do KF są "trochę" droższe od Z5;)


ps. czemu ten temat dalej tu wisi??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Widelec » 28 sie 2007, 23:44

GofNet napisał(a): A oboje macie gaz? Może mikser macie ze zbyt małą średnicą i olej odmą zaciąga...?

Pozdrawiam
..::GofNet::..

a ma się to jakoś przy sekwencji?
Ostatnio edytowano 28 lut 2009, 23:33 przez Widelec, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 23:13
Posty: 560
Skąd: Gdańsk

Postprzez .:MarciN:. » 29 sie 2007, 10:01

a kogo polecacie od silników KF w woj. lubelskim lub okolicach? Próbowałem się kontaktować przez e-mail z xXx ale na razie bezskutecznie...

Bardzo proszę o odp.

pzdr
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2006, 22:06
Posty: 403 (0/1)
Skąd: Kraśnik/Rzeszów
Auto: 323 BG '91 1.3 16V

Postprzez Hazu » 29 sie 2007, 22:16

Skontaktuj się ze Smirnoffem on może ci pomoże.

A co tematu to wątpię aby na branie oleju miała wpływ instalacja gazowa.
Zrobiłem na lpg 30 000 zuzycie oleju nie zmieniło się.
Ciągle jest na poziomie 1-2 l /10 000km

Wcześniej lałem olej 10W40: BP 2x, Shell 1x
Teraz zalałem Lotos 5W40

Ciekawe czy zmieni się spalanie oleju?

Aktualny przebieg ponad 200 000 km
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez Widelec » 29 sie 2007, 23:33

emmarek napisał(a):Skontaktuj się ze Smirnoffem on może ci pomoże.

A co tematu to wątpię aby na branie oleju miała wpływ instalacja gazowa.
Zrobiłem na lpg 30 000 zuzycie oleju nie zmieniło się.
Ciągle jest na poziomie 1-2 l /10 000km

Wcześniej lałem olej 10W40: BP 2x, Shell 1x
Teraz zalałem Lotos 5W40

Ciekawe czy zmieni się spalanie oleju?

Aktualny przebieg ponad 200 000 km


czy to było do mnie czy do kogo?
Ostatnio edytowano 28 lut 2009, 23:34 przez Widelec, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 23:13
Posty: 560
Skąd: Gdańsk

Postprzez lopez » 1 wrz 2007, 01:46

Widelec napisał(a):ale to ciągle 0,8 litra / 1000... czy to jest dużo?


objezdizlem i obdzwonilem troche mechnikow ze zdobytych informacji moge powiedziec ze duzo , ja swoja vke oddalem narazie bratu i on mowi ze oleju ginie mu znacznie mniej niz mi –( lzejsza noga )
nie robie narazie remontu bo to drogo sprawa i jak wielu sie wypowiadalo nie niweluje to do konca problemow olejowych , jestem teraz w angli i jak cos to kupie tu dobry silnik za 100,150 funtow :D :D
MAZDĄ SIĘ JEZDZI !!!;)
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2007, 01:32
Posty: 30
Skąd: siedlce
Auto: 323f 2.0 v6 1995 rok

Postprzez Widelec » 1 wrz 2007, 10:26

lopez napisał(a):jestem teraz w angli i jak cos to kupie tu dobry silnik za 100 (...) funtow

to weź dwa – za te pieniądze to i ja sobie kupię <lol> a tak poważnie to wkrótce czeka mnie wymiana oleju, więc zrobię płukanie silnika, wleję mu Valvoline Maxlife 5W40 który to niby ma być dobry w takich przypadkach, i zobaczymy co z tego wyjdzie :]
Ostatnio edytowano 28 lut 2009, 23:35 przez Widelec, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 23:13
Posty: 560
Skąd: Gdańsk

Postprzez MadziaForever » 22 wrz 2007, 18:10

Widelec napisał(a):to weź dwa – za te pieniądze to i ja sobie kupię <lol> a tak poważnie to wkrótce czeka mnie wymiana oleju, więc zrobię płukankę silnika, doleję jakiś ceramizer wcześniej, wleję mu Valvoline Maxlife 5W40 który to niby ma być dobry w takich przypadkach, i zobaczymy co z tego wyjdzie :] podobno powinno być lepiej...


Wątpliwa sprawa przy takim ubytku i takim katowaniu silnika :|
Ale próbój ..sam jestem ciekaw bo właśnie na takim zestawie jeżdże i jestem zadowolony :) Ale ty jesteś w większych tarapatach...

Ps. płukanka służy do usunięcia resztek przypalonego oleju z wnętrza silnika.. Usuwa tzw film olejowy po poprzednich olejach... RYZYKOWNA SPRAWA ..odmuli, więc silnik może Ci trysnąć aż miło skoro już teraz tyle bierze.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Widelec » 24 wrz 2007, 17:02

jakim katowaniu silnika?? nie przesadzajmy – daleki jestem od tego... o swój silnik dbam lepiej niż o kobietę <lol>
póki co dolewam mu Shella Ultra (czy jakoś tak) 5W40 – chodzi wyraźnie ciszej. Valvoline poczeka se na wymianę :]
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 23:13
Posty: 560
Skąd: Gdańsk

Postprzez MadziaForever » 24 wrz 2007, 17:50

Cudów bym sie niespodziewał, to tylko olej...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez Widelec » 24 wrz 2007, 18:07

wiem. ale różne opinie o nim mówią... na spękane uszczelki czy uszczelniacze może i pomoże...
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 23:13
Posty: 560
Skąd: Gdańsk

Postprzez Beny » 24 wrz 2007, 18:17

Przeczytalem ten temat od poczatku i mam takie pytanie na ktore nie bardzo moge znalez odpowiedz.Ile jest oleju na bagnecie od minimum do maximum.Bo slyszalem ze 1 litr a gdzie indziej ze 0,8 litra?Oczywiscie w 2.0 V6

Mialem zalany olej prawie pod Max na bagnecie i po 6000tys dolalem 0,5 i zastanawiam sie ile mi wyjdzie na 10000 tys?

Jak pisze Lopez 0,8 – 1 l na 10 tys to duzo a gdzies kiedys slyszalem ze na vke to norma i nie ma sie co martwic.
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8674 (86/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Widelec » 24 wrz 2007, 19:28

w 2,0 powinno być to 1 litr.
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 23:13
Posty: 560
Skąd: Gdańsk

Postprzez Beny » 24 wrz 2007, 20:40

Widelec napisał(a):w 2,0 powinno być to 1 litr.


1litr na bagnecie czy 1 litr na 10000 tys?
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8674 (86/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323