Przy podnoszeniu przednich szyb el. spadaja obroty na luzie

Postprzez kinki » 4 sty 2007, 22:26

GofNet napisał(a):To, że gorzej, to jedno, ale przede wszystkim olej mineralny szybciej się starzeje, w wyniku czego powstaje osad, który wędruje i osadza tu i tam, pogarszając kondycję całego silnika. Efektem są nierzadko właśnie "grające szklanki".

no wlasnie mam takie wrazenie jakby jedna ze szklanek "grala" ale olej czysty jak lza, przejechane ma niewiele
Wladca ognia
Avatar użytkownika
Moderator Globalny
 
Od: 28 lis 2006, 23:08
Posty: 6084 (469/184)
Skąd: Poznań
Auto: A4

Postprzez jeday » 5 sty 2007, 00:54

No masz racje Udesky. Niezawodnych aut nie ma. Ale mazda moglaby wyeliminowac takie strasznie denerwujace usterki.
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2006, 18:30
Posty: 44
Auto: 323F 1.8 16V BA

Postprzez shady » 9 sty 2007, 16:33

jeday napisał(a):Niestety, ale mazda ma kilka wad, moze drobnych ale denerwujacych ... i niezawodna marka to nie jest..

jak udesky napisał, nie ma niezawodnych aut

jeday napisał(a):Kumpel mial Audi A4

A4 jest nowsze niz srednio mazdy z jakimis jak sam napisales
jeday napisał(a):drobnych
drobnymi usterkami :]
mowisz kumpel mial, widzisz tez sprzedal ;)

Nie ma aut niezawodnych, wiadomo ale sa mało zawodne i te drugie, a Mazda wg. NIEMIECKIEGO TUV jest jedna z najmniej zawodnych marek swiata :D a niemieckiego audi u gory jakos nie widzialem :P
wiec mazdowiczu ciesz sie z posiadania mazdy i takiego dobrego gustu :D

nom..a resetowaliscie komputery?? moze to pomoze jesli dla co niektorych to taka straszna sprawa:)...hehe prosze jaka ta mazda zawodna, uzytkownik jej ma zmartwienie bo obroty troche spadaja przy domykaniu el.szyb...rozumiem gdyby tak sie dzialo przy domykaniu recznym ,to jest podejrzane wtedy ;) :P

pozdrawiam i oby nie bylo nadal wiekszych problemow
Hoobi Rally Team: http://www.hoobi-rt.pl
Mechanika pojazdowa ; Serwis opon. Zniżki dla mazdowiczów. http://www.h-rt-auto.firmy.net / 513 188 290
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2004, 13:14
Posty: 900
Skąd: Szczecin\Gorzów
Auto: 323F GT; 121 Canvas-Top, Favorit Rally version, zielony Pickup

Postprzez jeday » 9 sty 2007, 19:41

Pisalem posta wyzej, ze faktycznie nie ma niezawodnych aut, bo to jest oczywiste. A4 bylo z 95r moja mazda jest z grudnia 96r wiec jednak mozna zadbac o pierdolki rozne a zarazem zbudowac w miare niezawdone auto ;) Chcialbym sie bardzo cieszyc z mojej mazdy, ale mam z nia same problemy :| Nie wspomne ile kasy juz w nia poszlo. I co jest na papierku mnie nie cieszy, rzeczywistosc jest troche inna. Fakt jest taki, ze duzo osob ma problem z czyms, czego za bardzo nie wiadomo jak wyeliminowac i to jest najbardziej denerwujace.. Widac trafiles w zloty okaz. Gratulacje
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2006, 18:30
Posty: 44
Auto: 323F 1.8 16V BA

Postprzez MvG » 9 sty 2007, 20:07

darekk86 napisał(a):Gdy na postoju, przy wlaczonym silniku wcisne naraz dwa przyciski od podnoszenia przednich szyb (szyby sa zamkniete, wiec nic sie nie dzieje) to spadaja obroty


Furmii napisał(a):Dodatkowe mam efekty jak włączę ogrzewanie tylnej szyby Też spadają na sekundę obroty i przygasa deska


Mam to samo w samochodzie. Wszystko jest ok.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2006, 15:26
Posty: 99 (1/1)
Skąd: mazowsze
Auto: 323S BA Z5 96r. nobble green

Postprzez shady » 9 sty 2007, 20:38

jeday nie zmienia to faktu ze mazda uznana jest za wieczne auto i wygrywa testy :] a co do zlotego okazu...to raczej Ty na odwrot, wpakowales sie i tyle :| ale tak jest z wiekszoscia tych tanich mazd... ze sprowadzanymi nie tak latwo wiekszosc juz gdzies dlugo stala albo dojechana, 323f ba raczej nie stala,ale miales pecha....coz ja sie z nie chce klucic...w kazdym razie moj ma jush 16 latek i do wymiany mam przekladnie kierownicza bo uderzylem -delikatnie mowiac w wielgachny kraweznik...no i poduszki pod silnik, a auto wiekszosc u mnie jest czasu :] pozdrawiam i zycze zadnych wiecej problemow
Hoobi Rally Team: http://www.hoobi-rt.pl
Mechanika pojazdowa ; Serwis opon. Zniżki dla mazdowiczów. http://www.h-rt-auto.firmy.net / 513 188 290
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2004, 13:14
Posty: 900
Skąd: Szczecin\Gorzów
Auto: 323F GT; 121 Canvas-Top, Favorit Rally version, zielony Pickup

Postprzez jeday » 9 sty 2007, 21:32

No z tego wynika, ze nie trafilem najlepiej.. Co nie zmienia faktu, ze ogolny problem ze spadajacymi obrotami i stukajacymi popychaczami jest ;) U siebie zainwestuje jeszcze tylko w nowy komputer, jesli to nie pomoze to zmieniam samochod. Aczkolwiek wolalbym zostac przy tym co mam. Pozdro
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2006, 18:30
Posty: 44
Auto: 323F 1.8 16V BA

Postprzez shady » 9 sty 2007, 22:31

jeday pokadaj z GofNet on zna ta stronke na wylot, wiem ze sa porady co do popychaczy sa, ale to nie szkodzi silnikowi jesli mowimy o tym samym dzwieku, u nas mazdy tak maja :] hmm no coz jesli komus auto nie odpowiada to sie nic nie zrobi, jednak szkoda zeby ktos mial ze zlymi doswiadczeniami odchodzic od marki :( z reszta wiekszosc z dobrym zdaniem od niej nie odchodzi :] oby smigala Ci dobrze,pogadaj tez z jaksa moze cos poradzi :) pozdrawiam i dobrej madzi :D
Hoobi Rally Team: http://www.hoobi-rt.pl
Mechanika pojazdowa ; Serwis opon. Zniżki dla mazdowiczów. http://www.h-rt-auto.firmy.net / 513 188 290
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2004, 13:14
Posty: 900
Skąd: Szczecin\Gorzów
Auto: 323F GT; 121 Canvas-Top, Favorit Rally version, zielony Pickup

Postprzez GofNet » 9 sty 2007, 23:52

Nie wiem, gdzie u Was jest masa a nie chce mi się teraz wertować Workshop Manuala. Kto na 626 pisał, że uniego jest pod silnikiem, za jakąś osłoną w dość ciężko dostępnym miejscu. Pogadaj z Jaską, albo Nemi a zapewne się dowiesz. Na 100% będzie też to wiedział corey. Przynajmniej w BG...

Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez jeday » 10 sty 2007, 00:11

Dziekuje za szczere zyczenia :) Mam nadzieje, ze tak szybko od mazdy nie odejde i w koncu poczuje moc 1.8 16V. Najpierw chce zeby to zaczelo jezdzic, a potem zajme sie pierdolkami. Pozdro
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2006, 18:30
Posty: 44
Auto: 323F 1.8 16V BA

Postprzez GofNet » 10 sty 2007, 01:17

Mazda robi dość dobre auta. Mój ma duży przebieg. Jest trochę zmęczona (w 1996r. na autostradzie niemieckiej została trochę poobijana), ale jak na swoje lata (16,5) radzi sobie dosyć dobrze. W ostatnią sobotę zepsuł mi się alarm, bo dostała się do niego woda. Skąd woda? Bo z dywaników tak parowało, że woda wręcz skraplała się na szybach i spływała. Doszła do centralki alarmu i zdechł. Muszę coś zamiennie wrzucić, bo obecna eksploatacja jest dość uciążliwa. Ale co się zapsuło? Nie Mazda. Nie element standardowego wyposażenia. Im woda nie przeszkadza. Zepsuł się nieseryjny, dołożony odrębnie alarm. Dobry, bo Skorpion, ale padł. Służył dzielnie ponad dwa lata ale niestety przyszedł jego czas.

Nie mogę jednak z tego powodu narzekać na Mazdę, bo to nie ona się zapsuła. Trzeba to rozgraniczyć, bo inaczej nawet jak spali nam sie żarówka, to powiemy, że Mazda jest do <dupa>.

W przypadku takich usterek, jak u Ciebie, trzeba sukcesywnie krok, po kroku sprawdzać, aż znajdziesz usterkę. Jak doprowadzisz auto do prawidłowego stanu i będziesz mial pewność, że wszystko jest OK, to zapomnisz o problemach. Warunek: właściwa eksploatacja (to co trzeba, wtedy kiedy trzeba).

Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez jeday » 10 sty 2007, 13:17

Juz prawie rok tak sprawdzam krok po kroku. Po wymianie 2 silnika, kapitalnym remoncie glowicy, wymianie chyba wszystkich podzespolow silnika, zdemontowaniu instalacji gazowej oraz sprawdzeniu instalacji elektrycznej zostaje mi do wymiany tylko komputer i aparat zaplonowy.. W ktorym zreszta jest nowy palec itd. Tyle juz kasy wladowalem, ze musze jeszcze sprobowac z komputerem. Moze akurat moj problem bedzie rozwiazany, aczkolwiek nie podchodze do tego optymistycznie..Do konca tygodnia powienien chodzic na nowym ECU. Dam znac co i jak ;) Co do eksploatacji: wszystko jest wymieniane o jakies 25% szybciej. Np olej po 7-8 tys itd. Trafilem w [tiiit].. egzemplarz
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2006, 18:30
Posty: 44
Auto: 323F 1.8 16V BA

Postprzez GofNet » 10 sty 2007, 19:05

No dobrze, ale chyba nie wymieniałeś silnika z tego powodu...?! Przyczyna musiała być zapewne inna. Pomijając ten fakt – już masz auto OK, tylko pozostało te spadanie obrotów przy obciążeniu?

Przed zmianą jednostki napędowej było identycznie?
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez jeday » 11 sty 2007, 00:07

Nie no silnik wymienialem bo dopiero po czasie doszlo do mnie ze ten 1 chodzil jak gruchot. Przed zmiana silnika obroty rowniez spadaly. Auto jeszcze nie chodzi jak powinno. Objezdza mnie mazda mx3 1.6 88KM. Nie dzialaja mi podcisnienia (VICS) i nie wiem czy jeszcze aparat mi nie padl bo tak dziwnie sie zatyka jak gwaltownie na gaz nacisne. Zamowilem juz komputer za 2-3 dni bedzie zamonotowany. Zobaczymy co wtedy.. Bo jak narazie nawet nie moge sprawdzic kodow bledow. Pozdro
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2006, 18:30
Posty: 44
Auto: 323F 1.8 16V BA

Postprzez frystylez » 11 sty 2007, 20:26

Hej. Mam cos podobnego z tym bujaniem obrotów. TYlko ze mi sie tak robi jak pyrkam na luzie. Tak gdzies w przedziale 400-600 obrotów zaczyna sie uwidaczniać i słychać oscylacje obrotami, 100 200 obrotów góra dół i tak w kółko. Wymieniłem olej i rozrząd i nie wiem co się dzieje. Wcześniej nie zauważyłem takiej huśtawki. Nie wiem czemu to tak..nie wydaje mi sie zeby to było normalne. Dodam że nie muszę bawić sie elektrycznymi "zabawkami" typu szybki zeby cos mi sie takiego dzialo. Helptunku bo nie wiem o co chazi...Pozdrawiam
Black sweet coffe:)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 sty 2007, 21:08
Posty: 27
Skąd: Przemyśl
Auto: Mazda 323F BA Z5 rocznik 97'

Postprzez FishHunteR » 18 sty 2007, 17:27

darekk86 napisał(a):to spadaja obroty! Z 800 do ok. 500.


u mnie na cieplym silniku wolne obroty są okolo 400 i z tego co sie dowiadywalem takie w V6 powinny być ale moge sie mylic
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2006, 21:08
Posty: 35
Skąd: mazo(F)sze
Auto: Toyota Avensis

Postprzez Adaś » 18 sty 2007, 19:29

FishHunteR napisał(a):
darekk86 napisał(a):to spadaja obroty! Z 800 do ok. 500.


u mnie na cieplym silniku wolne obroty są okolo 400 i z tego co sie dowiadywalem takie w V6 powinny być ale moge sie mylic

to zle sie dowiedziales, masz zdecydownaie za niskie obroty.. nie trzesie Ci samochodem??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez FishHunteR » 18 sty 2007, 19:42

hmmmmmm, autem nie trzesie...... wedlug mnie pracuje tak jak powinno tzn. równo. tez na początku byłem troche zdziwiony takimi obrotami ale na demblinskiej w mazdzie powiedziano mi ze tak powinno byc w tym silniku. teraz to juz sam nie wiem :( to jakie wedlug Ciebie powinny byc???
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2006, 21:08
Posty: 35
Skąd: mazo(F)sze
Auto: Toyota Avensis

Postprzez darekk86 » 18 sty 2007, 20:34

U mnie sa idealnie 800. I tak miala od samego poczatku, czyli od wyjazdu z salonu. Tak miala wpisane w ksiazce serwisowej na kazdym przegladzie. I tak nadal trzyma.
400 to chyba naprawde za malo. U mnie przy tylu to juz zaczyna przygasac powoli.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 gru 2006, 20:58
Posty: 1393
Skąd: Wa-wa/Puławy
Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo

Postprzez FishHunteR » 18 sty 2007, 21:35

sprawdzałem jeszcze raz przed chwilą bo musiałem wyjechac. u mnie na obrotomierzu miedzy 0 a 1000 są dwie kreseczki tak jakby na 250 i 750 (mam inna deskę niz kolega adaś) Po zapaleniu na zimnym silniku jest jakby 800 obrotów strzałka powyzej kreseczki a jak złapie juz temperature to tak jakby 400 goooora 500 tez powyzej tej niby 250.Nie wiem czy było cos tam kombinowane ale chodzi mi naprawdę dobrze, równo nie trzesie i nie gaśnie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2006, 21:08
Posty: 35
Skąd: mazo(F)sze
Auto: Toyota Avensis

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323