Mazda 323F BA KF – remont generalny silnika – jakie koszty?
1, 2
Troszkę odgrzeje temat, bo wszyscy tak piszą o remontach, ze po remoncie wszystko ładnie pięknie, ale ja na przykład obawiam się jednego, ze rozbiorę silnik i okaże sie że ma rysy na cylindrach i co w tedy? Bo z tego co wiem nie ma żadnych nad nominalnych pierścieni itp, itd, a mowie o tym dlatego że mam taki silnik (kf) w garażu i cylindry są strasznie porysowane, więc nie wiem czy to przypadek 1 na milion czy przy remontach nawet nikt na to nie zwraca uwagi.

Mi się szykuje remont KL'a w X9 ale podchodzę do tego inaczej: rozbiórkę silnik i dopiero zweryfikuje czy to mi się będzie opłacało zamiast szukania drugiego silnika w stanie "jeżdzacym".
Jak remontowałem Z5 to sytuacja była podobna: gładzie cylindrów bez rys i progów więc uznałem za zasadne kontynuowanie remontu tego akurat silnika.
Jak remontowałem Z5 to sytuacja była podobna: gładzie cylindrów bez rys i progów więc uznałem za zasadne kontynuowanie remontu tego akurat silnika.
Ford C-MAX 1.6TDCi & AR 156 2.0TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Były:
323F BA Z5 & Xedos 9 KL ’01
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
rafał88 napisał(a):Sa takie przypadki i nie tylko w kf'ie, wtedy honowanie cylindrow i tloki nowe.
No ok to wiem i rozumiem ale honowanie cylindra nie zlikwiduje Ci rys,honowanie jest to tylko ostatni proces obróbki cylindra takie jakby zmatowienie cylindra.

Zalezy jak glebokie sa rysy, a w KF przypadkiem nie da sie wymienic cylidnrow???
ALe mysle ,ze dobry magik od takich zalatwił ten problem
Tylko popytac o to tych co w tym siedzą 
ALe mysle ,ze dobry magik od takich zalatwił ten problem
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość