REMONT SILNIKA V6

Postprzez Johny323F v6 » 28 lip 2012, 17:32

Witam. ostatnio zmierzyłem u siebie spalanie oleju i wyszło mi tak: 1 litr oleju znikł po 400km a jeżdżę spokojnie.. :( w związku z tym zdecydowałem się na remont... problem w tym że nie chcę aby wykonał go któryś z okolicznych fachowców, chciałbym aby moją Madzią zajął się ktoś kto już taki remont kiedyś robił.. jestem z okolic Radzymina, (woj. Mazowieckie)gdyby znalazł się ktoś odważny byłbym wdzięczny :) czekam na odp.
Johny V6 :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2010, 23:48
Posty: 34
Skąd: Karolew
Auto: Mazda 323f V6 :)

Postprzez flywin » 28 lip 2012, 21:48

kolego pisz do www.carspeed.pl to zrobi ci wycenę części ,które będą warte uwagi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2009, 20:50
Posty: 1087 (0/2)
Skąd: Lublin
Auto: 323F 1.5 Z5 BA 98r
Mazda 6 GH 2.5l Sport 2008.

Postprzez marcinnMX-6 » 2 sie 2012, 18:13

Mnie też czeka to w przyszłości... mi kolega polecił Patryka xXx w Lublinie i do niego z pewnością się udam jeśli będę miał robić remont bo podobno zna się dobrze na rzeczy :) ale narazie kasy brak więc trzeba lać olej i jeździć :D Jesteś z Mazowieckiego to może do Jaksy się pofatyguj.
marcinnMX-6
 

Postprzez Johny323F v6 » 2 sie 2012, 22:18

U mnie jak najszybciej trzeba się za to wziąć, jeszcze trochę i dostane jakaś zniżkę na olej na stacji na której go kupuję :) pisałem do carspeed, zrobili mi już wycenę części i pisali że mają jakiegoś konkretnego mechanika który zajmuje się takimi remontami. Na razie jeszcze trochę kasy muszę dozbierać bo chcę wszystko zrobić tak jak być powinno. madzia ma mi służyć jeszcze kilka lat <serduszka> ok, spróbuję napisać tak jak radzisz do Jaksy, zobaczymy co on na to :) Dzięki za pomoc. szerokości życzę
Johny V6 :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2010, 23:48
Posty: 34
Skąd: Karolew
Auto: Mazda 323f V6 :)

Postprzez marcinnMX-6 » 3 sie 2012, 12:47

A tak z ciekawości to napisz mi na PW tą wycenę bo jak będę chciał robić u siebie to żebym miał orientację ile części :) dzięki pozdro
marcinnMX-6
 

Postprzez Johny323F v6 » 3 sie 2012, 23:44

Dzwoniłem dziś do Jaksy i powiedziano mi żebym poszukał sobie drugiego silnika... :( taki używany też na pewno oliwę już by popijał więc REMONTUJEMY TEN KTÓRY AKTUALNIE SIEDZI POD MASKĄ :) ciekawe czy Madzia będzie lepiej jeździła po naprawie :)
Johny V6 :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2010, 23:48
Posty: 34
Skąd: Karolew
Auto: Mazda 323f V6 :)

Postprzez pawlak63 » 4 sie 2012, 14:47

rob swapa na 2.5 :) po remoncie tez pewnie bedzie bral oliwy
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 wrz 2011, 17:41
Posty: 141
Skąd: Kielce
Auto: Mazda 323F GT 2.0 V6 KF 95'

Postprzez marcinnMX-6 » 4 sie 2012, 15:03

pawlak63 napisał(a):rob swapa na 2.5 :) po remoncie tez pewnie bedzie bral oliwy


Swap to dużo większe koszta, a poza tym jaka pewność jaki się silnik kupi <co?> a po remoncie na pewno nie będzie brał takich dużych ilości oleju o ile remont zrobi ktoś kto ma o tym pojęcie. :)
marcinnMX-6
 

Postprzez harat666 » 5 sie 2012, 09:23

Możesz spokojnie oddać Magdalenę w ręce człowieka poleconego z Carspeedu. Ja tak zrobiłem prawie 2 lata temu i zero problemu chociaż niezły burdel był do ogarnięcia !! :D– Łukasz szacun <spoko> Panewki każda z innej parafii (ktoś już widać kiedyś grzebał :/ ) głowica, że tak powiem się wygła, wałki po wymianie wszystkiego nie chciały się kręcić i takie takie. Trochę mnie to sporo wyszło biorąc pod uwagę części, robociznę, honowanie, kompletny rozrząd z pompą wody itd. , ale teraz mam przynajmniej spokój i wiem czym śmigam <jupi> Jeździć nie jeździ jakoś lepiej, bo ta jednostka swoje już przeżyła i to raczej niemożliwe, ale nie pije oliwy no i sąsiedzi nie wychodzą już na balkon z myślą, że się pali kiedy uruchomiam auto. W moim przypadku Jaksa remont też odradzał ...
harat666
 

Postprzez Johny323F v6 » 6 sie 2012, 21:16

oooo... swap... z przyjemnością ale wtedy to pewnie spalanie benzyny by mnie zjadło a nie oleju. hehehe madzia służy do codziennej jazdy więc 2.0 musi wystarczyć :) zresztą jak nie będzie kopcić to i wtedy nie ma wstydu bo można ją trochę wkręcić na obroty chociaż. mam nadzieje że już po tej naprawie będzie fabryczne osiągi trzymała bo teraz to setka w 12 sekund haha :) tak też zrobię, uzbieram czym prędzej kasę na remont i dzwonie o namiary do tego mechanika z carspeed-u. już nie mogę się doczekać :) a właśnie miałem zapytać.. rozrząd robiłem 30tyś temu to i teraz jeszcze raz będzie trzeba go robić?
Johny V6 :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2010, 23:48
Posty: 34
Skąd: Karolew
Auto: Mazda 323f V6 :)

Postprzez lesiux » 8 sie 2012, 15:06

pasek wypadałoby zmienić bo stary jest już naciągnięty.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2009, 18:00
Posty: 1196
Skąd: Katowice
Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4

Postprzez Johny323F v6 » 8 sie 2012, 23:02

sam pasek to jeszcze pół biedy, zobaczymy co powie Pan polecony przez carspeed :)
Johny V6 :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2010, 23:48
Posty: 34
Skąd: Karolew
Auto: Mazda 323f V6 :)

Postprzez Johny323F v6 » 29 gru 2012, 17:25

Witam ponownie po dłuższej przerwie :)
Chciałbym poinformować że remont o którym wcześniej pisałem został już zakończony. <serduszka> Trwał długo bo aż 2 miesiące ale jak na razie WARTO BYŁO. Odebrałem auto na początku Grudnia, do tej pory przejechałem już prawie 1tyś. km i ani kropli oleju nie ubyło :) W związku z tym że po 1,5tyś km mechanik zalecił wymianę oleju i filtra na nowy chciałbym zapytać jaki olej byście polecali? Ja osobiście jestem skłonny bardziej ku jakiemuś dobremu półsyntetykowi niż syntetykowi...
Johny V6 :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2010, 23:48
Posty: 34
Skąd: Karolew
Auto: Mazda 323f V6 :)

Postprzez rider143 » 29 gru 2012, 18:31

Docelowo 5W30 zalecany przez producenta.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2012, 21:29
Posty: 392
Skąd: Ostrów Lubelski
Auto: Mazda 323F BA
1,5 B+G 1997r

Postprzez Johny323F v6 » 29 gru 2012, 18:56

a to już jest syntetyk chyba?
Johny V6 :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2010, 23:48
Posty: 34
Skąd: Karolew
Auto: Mazda 323f V6 :)

Postprzez rider143 » 29 gru 2012, 19:11

Johny323F v6 napisał(a):a to już jest syntetyk chyba?
tak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2012, 21:29
Posty: 392
Skąd: Ostrów Lubelski
Auto: Mazda 323F BA
1,5 B+G 1997r

Postprzez Przemek323c » 30 gru 2012, 08:54

Wiekszosc to hydrokraki ale starcza do KF.
Przemek323c
 

Postprzez rider143 » 30 gru 2012, 09:37

Przemek323c napisał(a):Wiekszosc to hydrokraki ale starcza do KF.
tak, ale ja bym szukał syntetyka :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2012, 21:29
Posty: 392
Skąd: Ostrów Lubelski
Auto: Mazda 323F BA
1,5 B+G 1997r

Postprzez Przemek323c » 30 gru 2012, 10:30

Jak po remoncie to mozna sie wykosztowac i zalac jakiegos Motula/Millersa lub cos podobnego co jest pelnym syntetykiem. Silnik na pewno sie odwdzieczy dobra praca.
Przemek323c
 

Postprzez Johny323F v6 » 30 gru 2012, 11:39

tak się zastanawiam czy ten syntetyk nie rozszczelni mi silnika i czy zaraz go będzie ubywać... :( zobacze jeszcze, skonsultuję się z mechanikiem moim i zobaczę co powie
Johny V6 :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2010, 23:48
Posty: 34
Skąd: Karolew
Auto: Mazda 323f V6 :)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323