
Problem z sondami 323 F 2.0 V6 KF
Strona 1 z 1
Witam mam problem w swojej 323 F V6 z sondami a mianowicie w diagnozie diodowej mam wskazanie na małe napięcie na jednej i drugiej sondzie,rzeczywiście wzrosło spalanie i w przedziale od 2000 do 2500 tys.obrotów pojawia się jedno szarpnięcie no i trochę go jednak muli wcześniej miałem xeda z tym silnikiem oraz mx3 1.8 V6 i jakoś chyba bardziej się zbierały. Ale wracając do mojego problemu ,czy obydwie sondy mogłyby tak się skończyć ?, i czy można je jakoś sprawdzić żeby na darmo ich nie wymieniać bo nie ma nic gorszego jak zła diagnoza
a co za nią idzie siano w błoto
. Proszę Was o pomoc,jeździć się da lecz to nie jest ta V-ka co poprzednie. Pozdrawiam
!

- Od: 28 gru 2005, 22:10
- Posty: 24
- Skąd: Swarzędz
- Auto: Mazda 323 F 2.0 V6
Witam serdecznie
Zeby odpowiednio zdjagnozowac problem zacznij od wymrugania kodow bledow.
Zeby odpowiednio zdjagnozowac problem zacznij od wymrugania kodow bledow.
pozdrawiam
mazdaOEpl
mazdaOEpl
- Od: 28 cze 2011, 20:32
- Posty: 21
- Skąd: Warszawa
- Auto: MAZDA
Odepnij sonde jedna przejedz sie jesli bedzie do du..y to zrob na przemian, jesli dalej ten sam efekt to odpenij dwie na raz i powinno wyjsc:) ja mam z5 jest jedna sonda ale tak samo zrobilem ze odpialem sonde i wyszlo:)
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
co do kodów to są trzy mianowicie czujnik identyfikacji 1 cylindra,małe napięcie sondy lewej,małe napięcie sądy prawej. Lecz dzisiaj zrobiłem reset kompa i błędy sond znikły lecz kod identyfikacji 1 cylindra wrócił,lecz dopiero po przegazowaniu pod 5000 tys obrotów i w tym przedziale defakto odcina mi paliwo silnik nie wkręca się dalej,nie wiem o co tu chodzi 
- Od: 28 gru 2005, 22:10
- Posty: 24
- Skąd: Swarzędz
- Auto: Mazda 323 F 2.0 V6
podaj kody błędów które obecnie masz – nr kodów
jakby co możemy się umówić w Swarzędzu i zobaczyć bo pracuję tam. jaki masz kolor efki? bo w Swarzędzu często mijam srebrną z kf-em
jakby co możemy się umówić w Swarzędzu i zobaczyć bo pracuję tam. jaki masz kolor efki? bo w Swarzędzu często mijam srebrną z kf-em
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
wiec tak,
dla KF-a nie występuje wogóle błąd oznaczony numerem 4, albo walnąłeś się w liczeniu albo literówka na forum.
a ten 23 to tak jak pisałeś: poniżej 0,55v na tej drugiej (niestety kijowej do szybkiej wymiany
) sondy lambda.
Co do umówienia, to wal na PW, nie będziemy śmiecić w temacie
dla KF-a nie występuje wogóle błąd oznaczony numerem 4, albo walnąłeś się w liczeniu albo literówka na forum.
a ten 23 to tak jak pisałeś: poniżej 0,55v na tej drugiej (niestety kijowej do szybkiej wymiany
Co do umówienia, to wal na PW, nie będziemy śmiecić w temacie
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości