Problem z sondami 323 F 2.0 V6 KF

Postprzez hezes » 4 gru 2011, 13:02

Witam mam problem w swojej 323 F V6 z sondami a mianowicie w diagnozie diodowej mam wskazanie na małe napięcie na jednej i drugiej sondzie,rzeczywiście wzrosło spalanie i w przedziale od 2000 do 2500 tys.obrotów pojawia się jedno szarpnięcie no i trochę go jednak muli wcześniej miałem xeda z tym silnikiem oraz mx3 1.8 V6 i jakoś chyba bardziej się zbierały. Ale wracając do mojego problemu ,czy obydwie sondy mogłyby tak się skończyć ?, i czy można je jakoś sprawdzić żeby na darmo ich nie wymieniać bo nie ma nic gorszego jak zła diagnoza :) a co za nią idzie siano w błoto :). Proszę Was o pomoc,jeździć się da lecz to nie jest ta V-ka co poprzednie. Pozdrawiam !!!
Początkujący
 
Od: 28 gru 2005, 22:10
Posty: 24
Skąd: Swarzędz
Auto: Mazda 323 F 2.0 V6

Postprzez mazdaOE.pl » 4 gru 2011, 14:16

Witam serdecznie
Zeby odpowiednio zdjagnozowac problem zacznij od wymrugania kodow bledow.
pozdrawiam
mazdaOEpl
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 28 cze 2011, 20:32
Posty: 21
Skąd: Warszawa
Auto: MAZDA

Postprzez rafał88 » 4 gru 2011, 15:10

Odepnij sonde jedna przejedz sie jesli bedzie do du..y to zrob na przemian, jesli dalej ten sam efekt to odpenij dwie na raz i powinno wyjsc:) ja mam z5 jest jedna sonda ale tak samo zrobilem ze odpialem sonde i wyszlo:)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez hezes » 4 gru 2011, 17:39

co do kodów to są trzy mianowicie czujnik identyfikacji 1 cylindra,małe napięcie sondy lewej,małe napięcie sądy prawej. Lecz dzisiaj zrobiłem reset kompa i błędy sond znikły lecz kod identyfikacji 1 cylindra wrócił,lecz dopiero po przegazowaniu pod 5000 tys obrotów i w tym przedziale defakto odcina mi paliwo silnik nie wkręca się dalej,nie wiem o co tu chodzi ??
Początkujący
 
Od: 28 gru 2005, 22:10
Posty: 24
Skąd: Swarzędz
Auto: Mazda 323 F 2.0 V6

Postprzez MariuS » 4 gru 2011, 20:13

podaj kody błędów które obecnie masz – nr kodów

jakby co możemy się umówić w Swarzędzu i zobaczyć bo pracuję tam. jaki masz kolor efki? bo w Swarzędzu często mijam srebrną z kf-em
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez hezes » 5 gru 2011, 21:29

Witam ! mam czerowną efkę, faktycznie możemy się jakoś umówić zawsze rozmowa twarzą w twarz jest najskuteczniejsza. Pozdro a gdzie i kiedy możemy się zjechać :) ?
Początkujący
 
Od: 28 gru 2005, 22:10
Posty: 24
Skąd: Swarzędz
Auto: Mazda 323 F 2.0 V6

Postprzez hezes » 5 gru 2011, 21:31

co do kodów to 4,15,23 ale po ostatnim resecie 15 znikneła i już nie wraca ale 4i 23 cały czas wracają ...
Początkujący
 
Od: 28 gru 2005, 22:10
Posty: 24
Skąd: Swarzędz
Auto: Mazda 323 F 2.0 V6

Postprzez MariuS » 5 gru 2011, 22:17

wiec tak,

dla KF-a nie występuje wogóle błąd oznaczony numerem 4, albo walnąłeś się w liczeniu albo literówka na forum.

a ten 23 to tak jak pisałeś: poniżej 0,55v na tej drugiej (niestety kijowej do szybkiej wymiany :D ) sondy lambda.

Co do umówienia, to wal na PW, nie będziemy śmiecić w temacie
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323