Co lejecie do swoich V-ek – olej, paliwo, płyny?

Postprzez Krasnal » 9 cze 2004, 01:43

krzynio323f napisał(a):
Krasnal napisał(a):Z tego co sie dowiedziałem to zalecany przz mazde jest Castrol Magnatec GTX 10W-40 i taki chyba na dolewki kupie...

Nalej LOTOS 10W40 jest OK i to że jest tani nie oznacza żę nie dobry przynajmniej wyciszył mi popychacze czego nie zzrobił castrol 10w60 i mobil !!!!!!!


A co by Twój silnik powiedział?? No niby wiem że za markę też się płaci ale... wiem też że za jakość też tzreba zapłacić. NO NIE WIEM?? Krzynio ty chba GAZiarz jesteś?? a ja nie ;) a to też ma chyba troszku znaczenia...
Nie czuć, że przyspiesza – tylko jakoś inni stoją zamiast jechać
V6 – no more questions...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 20:02
Posty: 611
Skąd: Pruszków
Auto: 323F (BA) – 2.0 V6 GT

Postprzez krzynio » 9 cze 2004, 08:14

Krasnal napisał(a):
krzynio323f napisał(a):
Krasnal napisał(a):Z tego co sie dowiedziałem to zalecany przz mazde jest Castrol Magnatec GTX 10W-40 i taki chyba na dolewki kupie...

Nalej LOTOS 10W40 jest OK i to że jest tani nie oznacza żę nie dobry przynajmniej wyciszył mi popychacze czego nie zzrobił castrol 10w60 i mobil !!!!!!!


A co by Twój silnik powiedział?? No niby wiem że za markę też się płaci ale... wiem też że za jakość też tzreba zapłacić. NO NIE WIEM?? Krzynio ty chba GAZiarz jesteś?? a ja nie ;) a to też ma chyba troszku znaczenia...

wiesz co fakt jest tki że ani castrol, mobil, elf nie pomogły mi w uciszeniu popychaczy a po zastosowaniu LOTOSA jest wszystko ok i przejechane 120000km na lotosie i bez problemów(silnik czyściutki ) coś oznacza a jak sie spotkamy to ci opowiem pewną historie na temat lotosa !!!!!

A po za tym to "nie wszystko złoto co sie świeci " tak że drogie nie oznacza lepsze !!!!!!!!!
Mniam GTR ;) 1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2003, 12:32
Posty: 737 (0/3)
Skąd: Garwolin
Auto: wściekłe 323 GTR :) i mniej wściekłe 323 GTR :)))

Postprzez Krasnal » 9 cze 2004, 12:45

krzynio323f napisał(a):wiesz co fakt jest tki że ani castrol, mobil, elf nie pomogły mi w uciszeniu popychaczy a po zastosowaniu LOTOSA jest wszystko ok i przejechane 120000km na lotosie i bez problemów(silnik czyściutki )

I to są argumenty ;)

krzynio323f napisał(a): coś oznacza a jak sie spotkamy to ci opowiem pewną historie na temat lotosa !!!!!


Oki Oki mam nadzieję że nie długo ;)

krzynio323f napisał(a):A po za tym to "nie wszystko złoto co sie świeci " tak że drogie nie oznacza lepsze !!!!!!!!!


100% poparcia – prawdę mówisz
Nie czuć, że przyspiesza – tylko jakoś inni stoją zamiast jechać
V6 – no more questions...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 20:02
Posty: 611
Skąd: Pruszków
Auto: 323F (BA) – 2.0 V6 GT

Postprzez b2 » 10 cze 2004, 11:19

Paliwo – często kiedyś Jet, ale ostatnio tylko Orlen lub Poczta Polska. Sporadycznie NesteA24, ale kłopot z fakturami więc naprawdę rzadko. Wszędzie Pb/95
Silnik – castrol gtx magnatec 10W 40 (półsyntetyk)
Skrzynia – castrol do skrzyni
Chłodzenie – GlycoShell
Spryskiwacze – Orlen/shell/jet (firmowe)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2004, 17:33
Posty: 1100 (1/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 08 GH 2.5 Dynamic Sport

Postprzez MarcinMillenia » 10 cze 2004, 20:04

A moze ktos zna jakis patent na zmniejszenie spalania oleju (moja millenia spala ok. 1l na 1000 km) – podobno są jakis zagęszczacze do oleju???
Marcin
Początkujący
 
Od: 19 sty 2004, 14:41
Posty: 6
Skąd: Warszawa
Auto: millenia2.3 S

Postprzez Murray » 10 wrz 2008, 02:28

1) Olej – Castrol Magnatec 10W40
2) Paliwo – benzyna (Orlen 95 Pb)
3) Chłodnica – płyn Castrol Antifreeze do chłodnic aluminiowych
4) Skrzynia biegów manual – Orlen PLATINUM GEAR GL-5 75W/90
5) Hamulce – Organika DOT- 4
6) Wspomaganie – Stary płyn raczej orginalny Mazdoski
7) Spryskiwacze – Letni i zimowy z Orlenu
....... BP ........
„Killswitch Engage – My Curse”
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2007, 23:40
Posty: 344
Skąd: Białystok, Wa-wa
Auto: Mazda 323F BA-BP
1840cm3,114 KM

Postprzez Murray » 10 wrz 2008, 02:39

Gdy powodzik to nagar który blokouje pierścionki.Oczyszczać można chemicznie za pomocą dodatku do oleju dobrej firmy.Nalewamy go 10 min przed jego zmianą.To powinno pomóc. :)
....... BP ........
„Killswitch Engage – My Curse”
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2007, 23:40
Posty: 344
Skąd: Białystok, Wa-wa
Auto: Mazda 323F BA-BP
1840cm3,114 KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323