Dobra to sprawa wygląda tak, wczoraj wymieniałem sprzęgło ( dodam że dawno nie miałem takiego zakwasu ) i wyjelem przeguby zarazem , przeliczyłem wielokliny i dobrze że nie zamawialem tych co polecają w serwisie czyli u mnie jest 23 od środka i 26 na zewnątrz. W sklepie w którym zamówilem szef sie zarzekał że takie beda pasować bo jest tylko jeden typ i nie mogłem gościa przegadać to zamówil na własną odpwoiedzialność, ale mam obawy...
Dam znać tu na forum jak coś dalej ruszy żeby inni nie mieli takiej przeprawy jak ja...
ps. Co do sprzęgła to wyszła zupełnie inna sytuacja a dokładniej to niepotrzebnie kupilem sprzęglo bo rozsypało sie łożysko w kole zamachowym ( oryginał był JAPAN KOYO 6202Z rozmiar 15\35 ). Ja założyłem nasze polskie i licze że sie nie zawiode na rodakach. I przez to łozysko że mogłem najprędzej wysprzęglić skrzyni... łapy opadają...
Także jak by ktoś potrzebował to sprzedam komplet sprzęgła do 2.0 V6 naprawde w bardzo dobrym stanie, tarczy jakieś 8mm.Tak jak dostałem z allegro.W razie co kontakt priv.
AHA jeszcze dodam,że jakby ktoś wymieniał sprzęgło i nie mógł wyjąć skrzyni biegów to może być sprawa taka jak u mnie czyli zapieczone łożysko koła zamachowego na wałku sprzęgłowym.Wtedy najlepiej odkręcić tarcze dociskową od strony rozrusznika.I ma sie cały komplet na wierzchu bo inaczej skrzynia nie zejdzie ( 40 minut szarpaniny breszkami i nic- w kanale od spodu terror ).To tak tez na marginesie bo nie zycze nikomu tego co ja mailem w ten weekend...
Pozdrox mazdowicze i mazdowiczki

teraz czas na drinka...
