Tarcie w przednim kole

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez majes » 31 mar 2005, 15:45

Zauwazylem a wlasciwie uslyszalem ze w prawym przednim koles cos obciera.Jak hamuje to tak jakby metal tarl o metal a jak jade normalnie tez slychac ale nie jest to dzwiek ciagly tylko uzalezniony od predkosci.No i tarcza sie grzeje.Co to moglo sie stac??Moze ktos ma szklana kule i przepowie mi bez odkrecania kola???
---------------------------------------
MX-3 V6
RX-7 III :P ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2004, 16:17
Posty: 117
Skąd: Włocławek
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 '92

Postprzez Waluś » 31 mar 2005, 16:15

A klocki to Majes kiedy zmieniał ?? co ?? Przyznaj no sie <lol>
I sprawdź przy okazji tuleje na zaciskach
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez majes » 31 mar 2005, 18:08

Moze czas podejrzec jak sie czuja choc nie dawno wymienialem.Ale to by sie tak z jednej strony tylko zuzyly?
---------------------------------------
MX-3 V6
RX-7 III :P ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2004, 16:17
Posty: 117
Skąd: Włocławek
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 '92

Postprzez Waluś » 31 mar 2005, 18:45

Bo może faktycznie zacisk ci stoi na tulejach, a wtedy wszystko możliwe, bowiem więcej, nie tylko jedna strona, ale nawet jeden klocek, jaki ci sie zaciski zapiekły hehehe
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez baad » 5 kwi 2005, 08:39

Ja mam to samo, właśnie wczoraj odkryłem, taki metaliczny dzwięk, jakby jakiś drucik albo coś podobnego obcierało. Jak przyspieszam to częstotliwość wzrasta, ale podczas hamowania nic się nie zmienia i nadal obciera :(
Mazda to je to!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2003, 21:34
Posty: 77
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 GW 2.0 2000

Postprzez mrdok » 5 kwi 2005, 21:20

Radzę szybko sprawdzić klocki, heh jeśli się zagapicie to komplet (klocki i tarcze) do wymiany. U mnie było podobnie, sprawdzałem tylko prawą stronę czy są dobre klocki i okazało się, że od strony kierowcy szybciej się zużyły.
Forumowicz
 
Od: 2 lis 2004, 01:49
Posty: 82
Skąd: Szczecin
Auto: Nissan Primera 2.0TD 2000r

Postprzez majes » 5 kwi 2005, 23:17

no i bylem dzis u mechanika.
Prawe kolo klocki zdarte okolo 3-4 mm tuluje bardzo ciezko chodza.
Lewe kolo tuleje zapieczone,nie chcialy drgnac, trzeba bylo wiekszy mlotek.Zewnetrzny klocek- zostalo 2-3 mm okladziny wewnetrzny klocek zdarty do blachy.
Przeczyszczone przesmarowane prowadnice i juz jest ok.
---------------------------------------
MX-3 V6
RX-7 III :P ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2004, 16:17
Posty: 117
Skąd: Włocławek
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 '92

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323