Odkrecanie tylnych bebnow problem

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez wertmaster » 31 mar 2009, 07:49

witam mam problem z bebnami z tylu :/ nie moge odkrecic tych dwoch srobek a jak krece kolem to slysze ze ostro juz trą o beben szczeki cala okladzina z nich spadla napewno kurna jak to odkrecic macie pomysl ?? ktos juz to robil ?? a moze wiecie jakie tam sa sruby na dlugosc ?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 paź 2008, 13:59
Posty: 22
Skąd: Jaktorów kolo Warszawy
Auto: 323 f BA 1.5 16v

Postprzez wertmaster » 31 mar 2009, 08:28

nie chce tego oddawac do aso bo zabule jak cholera :/ a nie mam zadnego innego mechanika w poblizu
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 paź 2008, 13:59
Posty: 22
Skąd: Jaktorów kolo Warszawy
Auto: 323 f BA 1.5 16v

Postprzez Mass-XXL » 31 mar 2009, 08:37

spróbuj naparzać młotkiem po tych śrubach raczej zawsze szło
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lis 2007, 17:25
Posty: 46
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda 323 f (BA)1.5 16V BRC 24

Postprzez gregorius 323 F » 31 mar 2009, 08:45

Witaj wertmaster rozumiem że nie możesz odkręcić tych 2 śrubek na krzyżak co trzymają bęben do piasty.
Masz dwa wyjścia, po pierwsze możesz rozwiercić te śrubki do momentu usunięcia stożka tak by został sam gwint.Po zdjęciu bębna zawsze zostanie ci kawałek gwintu obstukasz go po osi i wykręcisz dobrym kluczem zaciskowym.Druga metoda to zdjęcie kapturka z piasty odkręcenie śruby piasty i zdjęcie jej razem z łożyskiem.
Powodzenia pozdrawiam.
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2008, 13:03
Posty: 282
Skąd: Giżycko/Olsztyn
Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5

Postprzez wertmaster » 31 mar 2009, 09:03

Tak zgadza sie nie moge za cholere ich wykrecic :( naparzalem mlotkiem tak jak napisam to MASS- XXL prysnolem wd40 i nic mialem fajny srubokrecik taki ze klucz wsadzales i jepiej szlo ale przy tym cholerswtwie nie chce :/ widac ze bardzo dawno albo wogule to nie bylo wymieniane
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 9 paź 2008, 13:59
Posty: 22
Skąd: Jaktorów kolo Warszawy
Auto: 323 f BA 1.5 16v

Postprzez Kluska » 31 mar 2009, 11:36

spróbuj jeszcze za pomocą śrubokręta krzyżaka, przez który można uderzać młotkiem
i wtedy uderzaj

lub za pomocą małego punktaka, przecinaka próbuj uderzać tak w śrubę aby odkręcała się, uderzaj pod kątem w przeciwnym kierunku do ruchu wskazówek zegara

jeśli masz końcówkę bit'a krzyżakowego, spróbuj najpierw go wpić lekko w śrubę aby sam się trzymał, a później załóż grzechotkę i spróbuj odkręcić
Kluska
Obrazek Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2008, 19:41
Posty: 116
Skąd: Ziemia Sieradzka
Auto: MZADA 323F BA Z5 1996 1,5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323