Odkrecanie tylnych bebnow problem
Strona 1 z 1
witam mam problem z bebnami z tylu :/ nie moge odkrecic tych dwoch srobek a jak krece kolem to slysze ze ostro juz trą o beben szczeki cala okladzina z nich spadla napewno kurna jak to odkrecic macie pomysl
ktos juz to robil
a moze wiecie jakie tam sa sruby na dlugosc ?
- Od: 9 paź 2008, 13:59
- Posty: 22
- Skąd: Jaktorów kolo Warszawy
- Auto: 323 f BA 1.5 16v
nie chce tego oddawac do aso bo zabule jak cholera :/ a nie mam zadnego innego mechanika w poblizu
- Od: 9 paź 2008, 13:59
- Posty: 22
- Skąd: Jaktorów kolo Warszawy
- Auto: 323 f BA 1.5 16v
Witaj wertmaster rozumiem że nie możesz odkręcić tych 2 śrubek na krzyżak co trzymają bęben do piasty.
Masz dwa wyjścia, po pierwsze możesz rozwiercić te śrubki do momentu usunięcia stożka tak by został sam gwint.Po zdjęciu bębna zawsze zostanie ci kawałek gwintu obstukasz go po osi i wykręcisz dobrym kluczem zaciskowym.Druga metoda to zdjęcie kapturka z piasty odkręcenie śruby piasty i zdjęcie jej razem z łożyskiem.
Powodzenia pozdrawiam.
Masz dwa wyjścia, po pierwsze możesz rozwiercić te śrubki do momentu usunięcia stożka tak by został sam gwint.Po zdjęciu bębna zawsze zostanie ci kawałek gwintu obstukasz go po osi i wykręcisz dobrym kluczem zaciskowym.Druga metoda to zdjęcie kapturka z piasty odkręcenie śruby piasty i zdjęcie jej razem z łożyskiem.
Powodzenia pozdrawiam.
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
- Od: 14 lis 2008, 13:03
- Posty: 282
- Skąd: Giżycko/Olsztyn
- Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5
Tak zgadza sie nie moge za cholere ich wykrecic
naparzalem mlotkiem tak jak napisam to MASS- XXL prysnolem wd40 i nic mialem fajny srubokrecik taki ze klucz wsadzales i jepiej szlo ale przy tym cholerswtwie nie chce :/ widac ze bardzo dawno albo wogule to nie bylo wymieniane
- Od: 9 paź 2008, 13:59
- Posty: 22
- Skąd: Jaktorów kolo Warszawy
- Auto: 323 f BA 1.5 16v
spróbuj jeszcze za pomocą śrubokręta krzyżaka, przez który można uderzać młotkiem
i wtedy uderzaj
lub za pomocą małego punktaka, przecinaka próbuj uderzać tak w śrubę aby odkręcała się, uderzaj pod kątem w przeciwnym kierunku do ruchu wskazówek zegara
jeśli masz końcówkę bit'a krzyżakowego, spróbuj najpierw go wpić lekko w śrubę aby sam się trzymał, a później załóż grzechotkę i spróbuj odkręcić
i wtedy uderzaj
lub za pomocą małego punktaka, przecinaka próbuj uderzać tak w śrubę aby odkręcała się, uderzaj pod kątem w przeciwnym kierunku do ruchu wskazówek zegara
jeśli masz końcówkę bit'a krzyżakowego, spróbuj najpierw go wpić lekko w śrubę aby sam się trzymał, a później załóż grzechotkę i spróbuj odkręcić
Kluska




- Od: 1 cze 2008, 19:41
- Posty: 116
- Skąd: Ziemia Sieradzka
- Auto: MZADA 323F BA Z5 1996 1,5
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości