Strona 1 z 1
PO rozgrzaniu biegi ciężko wchodzą

Napisane:
15 mar 2009, 20:38
przez KRISMYS
Witam mam problem po kilkunastu kilometrach jazdy zauważam że biegi zaczynają mi opornie wchodzić , na zimnym silniku bez trudu a po tem już są problemy, wymienione tulejki i śruba , olej w skrzyni biegów więc co może być tego przyczyną ?

Napisane:
15 mar 2009, 20:58
przez pazur_zks
Co do toporości wchodzenia biegów to ja też mam pytanie jak sprawdzić poziom oleju w skrzyni jest to wogóle możliwe ?

Napisane:
15 mar 2009, 21:05
przez konrad278
pazur_zksjasne że jest....taka duża śruba na 22 lub 24 kluczy chyba.odkrecasz i jesli leci tzn że jest

Napisane:
16 mar 2009, 07:27
przez pazur_zks
konrad278 napisał(a):pazur_zksjasne że jest....taka duża śruba na 22 lub 24 kluczy chyba.odkrecasz i jesli leci tzn że jest
Musze sprawidzić bo mechanicy jeśli można ich tak nazwać podobno wymieniali :/ tylko że jak wymienili płyn chłodnicy to po paru dniach chłodnica pękła (pękł plastik żle odpowietrzona ? ) dzięki


Napisane:
16 mar 2009, 18:05
przez konrad278
pazur_zksraczej nie bo koreczek ma zaworek upustowy i wrazie za dużego cisnienia w układzie upusci troszke cisnienia....Raczej stawiał bym na uszkodzony ten koreczek w którym jest ten zaworek

Napisane:
16 mar 2009, 20:37
przez daz
Hej KRISMYS, miałem podobnie po zimie w zeszłym roku, jak się okazało wystarczyło pożądnie przesmarować tuleję tą pod lewarkiem zmiany biegów

Napisane:
16 mar 2009, 20:48
przez MariuS
daz napisał(a):wystarczyło pożądnie przesmarować tuleję tą pod lewarkiem zmiany biegów
muszę to właśnie zrobić, ale przypadkiem z ciekawości pytałem w zakładzie mechanicznym ile to kosztuje to oni mi, że w w 323F BA jest na linkach i tylko wymiana wchodzi w gre- a sa 2 linki – każda kosztuje 200zł
muszę przesmarować u siebie i od razu short shiftera zmodować
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

Napisane:
17 mar 2009, 01:29
przez Widelec
bardziej jak docisk...

Napisane:
17 mar 2009, 17:52
przez People_Hate_Me
mam dokładnie ten sam problem. bałem sie ze cos jest nie halo ze skrzynia ale mnie troche uspokoiliscie :–)

Napisane:
22 mar 2009, 12:39
przez skorpek
pazur_zks napisał(a):Co do toporości wchodzenia biegów to ja też mam pytanie jak sprawdzić poziom oleju w skrzyni jest to wogóle możliwe ?
konrad278 napisał(a):pazur_zksjasne że jest....taka duża śruba na 22 lub 24 kluczy chyba.odkrecasz i jesli leci tzn że jest
pazur_zks rozbierz dolot i na skrzyni u góry masz napęd prędkościomierza, służy on również do mierzenia poziomu oleju


Napisane:
22 mar 2009, 21:00
przez MariuS
miałem też problem cieżko wchodzacych biegów- i przy okazji robienia short shiftera rozkręciłem wszystko, przeczyściłem, przesmarowałem wszystko i jest teraz elegancko. polecam

Napisane:
22 mar 2009, 21:58
przez pazur_zks
Powiem wam że zrobiło się trochę cieplej i jest lepiej

sam nie wiem o co chodzi


Napisane:
24 mar 2009, 12:37
przez beata26
Mam pytanie, jesli mozna.
Ostatnio wymienialam plyn w chlodnicy. Gdzies tak po tygodniu zauwazylam ze poziom drastycznie spadl – z polowy do minimum w zbiorniku wyrownaczym. Dopelnilam plyn i na razie wszystko gra, nie widac zeby byl jakis wyciek. Wiec co moglo spowodowac taki nagly ubytek plynu?

Napisane:
24 mar 2009, 14:02
przez bocian
beata26 napisał(a):Mam pytanie, jesli mozna.
Ostatnio wymienialam plyn w chlodnicy. Gdzies tak po tygodniu zauwazylam ze poziom drastycznie spadl – z polowy do minimum w zbiorniku wyrownaczym. Dopelnilam plyn i na razie wszystko gra, nie widac zeby byl jakis wyciek. Wiec co moglo spowodowac taki nagly ubytek plynu?
Na rozgrzanym silniku pokaże ci więcej płynu na zimnym mniej. Po wymianie być może układ był niedokładnie odpowietrzony i stąd ubytek płynu.
Re: PO rozgrzaniu biegi ciężko wchodzą

Napisane:
10 maja 2018, 21:50
przez zabadabadeusz
U mnie ciężko wchodziły biegi na ciepłym silniku, zwłaszcza 1i 2 bieg po tygodniu było jeszcze gorzej, aż do chwili gdzie nie mogłem wbić żadnego biegu zwłaszcza wstecznego okazało się że skończyło się sprzęgło.