Półoś prawa (długa) w Z5 – były różne czy ktoś wcisnął mi in

Witajcie,
Mam następujący problem i zacznę może od początku gwoli wyjaśnienia sytuacji.
Jakieś 3 miesiące temu zakupiłem u jednego z forumowiczów kompletną długą półoś w podobno bdb stanie. Półośka doszła i była w faktycznie przyzwoitym stanie, jedynie jedna osłona miała minimalną dziurkę (prawie niezauważalną) więc od razu zakupiłem osłonkę Spidana.
W dniu wczorajszym zabraliśmy się z kumplem za wymianę ustrojstwa i przy okazji oleju w skrzyni. Wyjeliśmy starą z auta, w "nowej" wymienilismy od razu osłonę i przystąpiliśmy do ponownego montażu półośki. I tu pojawił się problem...
Półośki śa faktycznie jednakowe gdyby nie jeden mały szczegół – zakupiona półoś jest o niecały centymetr dłuższa, także wieloklin dochodzi do końca skrzyni, ale brakuje tych kilkudziesięciu milimetrów aby przykręcić podporę do bloku
W wyniku b. dokladnego porownania obu półosiek okazało się, że na podporze mojej jest wybite jak dobrze pamiętam "55", a na nowej "56" i oprócz minimalnej różnicy w dlugosci to jedyna rzecz różniąca obydwa elementy.
Teraz jestem delikatnie mówiąć wqrwiony, bo półośk nieti a i jeszcze kasa władowana w osłonę. Niby nie był to wielki koszt, ale nie lubię wyrzucać pieniędzy w błoto...
Stąd moje pytanie- czy półośki różniły się w wersjach po lifcie (w co osobiście wątpie) czy półośka pochodzi od wersji np.1,8 ? Dodam jeszcze, że na mojej ori był tłumik drgań czego nie było na tej, którą zakupiłem.
Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc z Waszej strony.
Mam następujący problem i zacznę może od początku gwoli wyjaśnienia sytuacji.
Jakieś 3 miesiące temu zakupiłem u jednego z forumowiczów kompletną długą półoś w podobno bdb stanie. Półośka doszła i była w faktycznie przyzwoitym stanie, jedynie jedna osłona miała minimalną dziurkę (prawie niezauważalną) więc od razu zakupiłem osłonkę Spidana.
W dniu wczorajszym zabraliśmy się z kumplem za wymianę ustrojstwa i przy okazji oleju w skrzyni. Wyjeliśmy starą z auta, w "nowej" wymienilismy od razu osłonę i przystąpiliśmy do ponownego montażu półośki. I tu pojawił się problem...
Półośki śa faktycznie jednakowe gdyby nie jeden mały szczegół – zakupiona półoś jest o niecały centymetr dłuższa, także wieloklin dochodzi do końca skrzyni, ale brakuje tych kilkudziesięciu milimetrów aby przykręcić podporę do bloku
W wyniku b. dokladnego porownania obu półosiek okazało się, że na podporze mojej jest wybite jak dobrze pamiętam "55", a na nowej "56" i oprócz minimalnej różnicy w dlugosci to jedyna rzecz różniąca obydwa elementy.
Teraz jestem delikatnie mówiąć wqrwiony, bo półośk nieti a i jeszcze kasa władowana w osłonę. Niby nie był to wielki koszt, ale nie lubię wyrzucać pieniędzy w błoto...
Stąd moje pytanie- czy półośki różniły się w wersjach po lifcie (w co osobiście wątpie) czy półośka pochodzi od wersji np.1,8 ? Dodam jeszcze, że na mojej ori był tłumik drgań czego nie było na tej, którą zakupiłem.
Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc z Waszej strony.