Osłony przegubów – kilka pytań

Witam. Zauważyłem ostatnio że na jednej z osłon pojawiła się niewielka plama smaru. Po bardziej wnikliwych oględzinach stwierdziłem, że osłona jest pęknięta na szczęście otwór jest około 2 mm więc mam nadzieję że obędzie się bez wymiany przegubu. Postanowiłem (dla własnej satysfakcji) zrobić to we własnym zakresie. Po przeczytaniu kilku wątków na ten temat proszę o kilka przydatnych odpowiedzi.
1. W sklepie z częściami Pan sprzedawca szukając w katalogu firmy "hart" nie był do końca pewien czy wyszukana przez niego osłona jest właściwa i prosi o podanie (dla pewności) średnic otworów osłony. Może ktoś z Was zna te wymiary
2. Czytając kilka instrukcji jak to zrobić zastanawiam się czy:
a) odkręcać mocowanie amortyzatora
b) odkręcać sworzeń wahacza
c) obydwie rzeczy
nie wiem którą bramkę wybrać żeby nie trafić na zonka
3. Czy konieczny do ponownego przykręcenia piasty jest klucz dynamometryczny (którego nie posiadam)?
4. Może jest coś na co powinienem zwrócić szczególną uwagę?
Za wszelkie info z góry dziękuję
1. W sklepie z częściami Pan sprzedawca szukając w katalogu firmy "hart" nie był do końca pewien czy wyszukana przez niego osłona jest właściwa i prosi o podanie (dla pewności) średnic otworów osłony. Może ktoś z Was zna te wymiary
2. Czytając kilka instrukcji jak to zrobić zastanawiam się czy:
a) odkręcać mocowanie amortyzatora
b) odkręcać sworzeń wahacza
c) obydwie rzeczy
nie wiem którą bramkę wybrać żeby nie trafić na zonka
3. Czy konieczny do ponownego przykręcenia piasty jest klucz dynamometryczny (którego nie posiadam)?
4. Może jest coś na co powinienem zwrócić szczególną uwagę?
Za wszelkie info z góry dziękuję