Strona 1 z 1

Pęknięta guma osłony przegubu zewnętrznego

PostNapisane: 23 mar 2008, 22:20
przez Blastar
Witam
Jak w temacie, zauważyłem pewien problem, a mianowicie przy zmianie kół na letnie, to guma osłaniająca lewy przegub zewnętrzny jest popękana i zaczyna wychodzić z niej jakiś czarny smar, również nadkole i felga jest częściowo zachlapana tym smarem, więc to, że guma nadaje się do wymiany to wiem ale jest jeszcze jeden problem w którym liczę, że mi pomożecie, chodzi o to, że po zdjęciu tarczy hamulcowej i kręceniu piastą ,to na pełnym obrocie wyczułem kilka delikatnych „przeskoków” dodam jeszcze, że jakiś czas temu, nawet to można powiedzieć, że od dawna (ok. 1 roku) zauważyłem, że przy ruszaniu z miejsca w lewo coś „terkocze” w lewym kole ale przy normalnej jeździe nie tylko na wprost ale i w zakrętach jest wszystko ok. i jest cicho.
Więc teraz pytanie do Was, czy to świadczy o tym, że mimo niedawno pękniętej gumy przegub nadaje się już do wymiany? czy może to jest jeszcze wina łożyska ? Ja stawiał bym na przegub ale dla pewności wole Was zapytać i jeśli miał bym zamówić przegub, to co myślicie o takim: http://moto.allegro.pl/item330851848_pr ... 3_abs.html ? jest to jakaś dobra firma? Czy może proponujecie coś innego? Może jest coś tańszego :D?
Z góry dzięki za zainteresowanie i pomoc
Pozdrawiam
Blastar

PostNapisane: 23 mar 2008, 22:46
przez karambol
miałem coś podobnego ostatnio, zlekceważyłem rozwaloną gumę i jakieś 3-4 miechy później przegub poszedł i zamias 20 zeta dalem 220 za części
wracając do pytania to ja stawiam na przegub że masz padnięty

PostNapisane: 23 mar 2008, 23:49
przez Radek89
ta, przegób poszedł w pis du ;)

PostNapisane: 25 mar 2008, 20:57
przez MR.PETER
U mnie te same objawy w lewy kole :) ..rowniez zaniedbalem i przegub do wymiany :/ Część wyszła 160 zł i robota 50 zł .. Najlepiej wymien od razu.

PostNapisane: 25 mar 2008, 21:40
przez waldii
Blastar przegub padniety i koniec.A gume kup dobra,bo te tanie badziewia potrafia sie rozwalic po roku.A czesci najlepiej kupuj na www.carspeed.pl lub znajdziesz go na forum jako Smirnoff On ma rewelka ceny.Sam niedawno kupowalem ale do m.121 kompletny przegub za 160zl.Dodam,ze nie byla to podroba lecz ori pakowany do mazd,ladny zielony :D warto skontaktowac sie z nim

PostNapisane: 27 mar 2008, 15:27
przez Blastar
Tylko dlaczego mam kupować gumę? moja jest rozwalona, tylko wydaje mi się, że ona jest w zestawie z przegubem czyli, że w skład zestawu wchodzi: przegub zewnętrzny, smar, opaski, osłona przegubu, tak jak na tej aukcji co pokazałem, tylko nie wiem czy to jest jakaś dobra firma? i czy Ty waldii i MR.PETER płaciłeś 160 za przegub z ABS-em czy bez? bo ja potrzebuje taki z ABS chodzi chyba o tą zębatkę, bo jeszcze nie wiem czy się bawić w przegub bez tej zębatki i potem to jakoś przekładać, bo może się okazać, że ciężko ją zdjąć a po założeniu, że i tak coś nie będzie działać. A ze Smirnoff-em i tak się skontaktuję :) tylko że jak na razie, to nie mam czasu żeby to rozebrać i zrobić, ale martwi minie trochę to, czy dam rade zbić ten przegub z tego drążka co przenosi napęd, który wychodzi z silnika ale bez konieczności wyjmowania go z tamtą? ktoś ma jakieś doświadczenia w tej sprawie?

PostNapisane: 27 mar 2008, 22:05
przez waldii
Blastar napisał(a):czy Ty waldii i MR.PETER płaciłeś 160 za przegub z ABS-em czy bez?

w 121 nie ma abs-u.A z ta koronka zebata nie ma najmniejszego problemu.Zbijasz i wbijasz na nowy.Tylko nie wiem czy warto,zalezy jaka roznica w cenie


Blastar napisał(a):martwi minie trochę to, czy dam rade zbić ten przegub z tego drążka co przenosi napęd, który wychodzi z silnika ale bez konieczności wyjmowania go z tamtą?

jedno stukniecie w przegub i wyskakuje.Cudow nie ma ;)