Strona 1 z 1

Kasowanie wszelkich luzów zawieszenia przed ustawieniem geom

PostNapisane: 1 lut 2008, 18:44
przez frmn89
Witam,

Po wymianie amortyzatorów szykuję się na ustawienie geometrii. Co należy jeszcze wymienić, żeby ustawianie w ogóle miało sens, oprócz (bo to już wymieniłem :] ):
– amortyzatorów (p+t)
– łączników (p+t)
– sworzni wahacza (p)
– gum stabilizatora (t; ktoś ma patent jak wymienić te z przodu nie opuszczając belki? Mi się nie udało bez, a już miałem czasu za mało, żeby ją zrzucać) ?

Jakieś tulejki gdzieś jeszcze są? Poza tym – wywalać końcówki drążka kierowniczego, skoro jeszcze trzymają? Albo łożyska, skoro jeszcze nie piszczą/biją?

Dzięki za wszelkie sugestie

PostNapisane: 1 lut 2008, 18:52
przez brii
Rozumiem, że same drążki kierownicze też są w 100% ok?

PostNapisane: 1 lut 2008, 19:40
przez frmn89
brii napisał(a):Rozumiem, że same drążki kierownicze też są w 100% ok?


Na takie wyglądają. Po podniesieniu koła i poruszaniu nim, luzów brak.

PostNapisane: 2 lut 2008, 13:12
przez brii
Chwyć jeszcze za same drążki kierownicze i sprawdź. Poza tym już nic nie przychodzi mi do głowy.

PostNapisane: 2 lut 2008, 15:04
przez Artiks
frmn89 napisał(a):gum stabilizatora (t; ktoś ma patent jak wymienić te z przodu nie opuszczając belki?
Inaczej niestety się nie da.Przy wymianie amorów nie wymieniłeś ich ?? A tujeje metalowo-gumowe wahaczy jak się u ciebie mają ??

PostNapisane: 2 lut 2008, 19:47
przez frmn89
ArtX napisał(a):Przy wymianie amorów nie wymieniłeś ich


Wymieniłem z tyłu – żeby zrzucać przednią belkę zabrakło mi już czasu tego dnia...a teraz chyba mi się chwilowo nie chce ;)


ArtX napisał(a):A tujeje metalowo-gumowe wahaczy jak się u ciebie mają pytajnik


Podnosząc auto do góry na lewarku i ruszając niby luzów nie ma...ale coś mi mocno mówi, że żeby to sprawdzić trzeba by odkręcić amorki (przynajmniej te dwie dolne śruby), mam rację? I jak to dokładniej sprawdzić ?