Wymiana przewodów hamulcowych – pomocne informacje
najlepiej to na metry ja ostatnio wymieniałem nie jestem w 100% pewny ale od rozdzielacza do tylnego lewego wyszło 3,1 m a do prawego miałem 4.1m był trochę za długi ale było gdzie uciec musisz jeszcze wiedziec czy nie poszedł ci przypadkiem z prawego tylnego koła gdzies w jego okolicy bo tam jest kawałek chyba 1.1 m który jest złączony pod zbiornikiem. Za oba te przewody zapłaciłem chyba 100zł
levis119 i ile Cię taka zabawa kosztowała, włącznie z robocizną mechanika?
My 323F : viewtopic.php?f=312&t=142302
- Od: 3 kwi 2012, 20:26
- Posty: 114
- Auto: Mazda 323F BA, 1.5 16V Z5, 98r
Tak, wielokrotnie. Aczkolwiek maszynka do zarabiania końcówek kosztowała kilka stówekrt125maz napisał(a):Czy ktoś już dorabiał przewody hamulcowe sztywne samodzielnie przy użyciu taniej maszynki do zarabiania końcówek?
- Od: 5 paź 2012, 21:29
- Posty: 392
- Skąd: Ostrów Lubelski
- Auto: Mazda 323F BA
1,5 B+G 1997r
Polecam przygotować się także na wymianę tłoczków w tylnych kołach, przewody często w starych autach są tak zapieczone że i tłoczki trzeba wymieniać. Ja tak miałem w poprzednim modelu BG.
-
prestoneq
Zazwyczaj przez to, że większość zapomina o regularnej wymianie płynu hamulcowego, który jest higroskopijny. Takie drobinki wody w płynie powodują korozję elementów metalowych układu hamulcowego z którymi płyn ma styczność.
- Od: 5 paź 2012, 21:29
- Posty: 392
- Skąd: Ostrów Lubelski
- Auto: Mazda 323F BA
1,5 B+G 1997r
mi w wersji z ABS ledwo starczyły przewody do tylnych kół o długości 2m. dosłownie 5cm brakło co by je swobodniej umiejscowiać. za przewody płaciłem ok 150zł. do tego na przód pewnie ok 1-1,5 m musisz mieć. niewdzięczne zajęcie z wymianą. ale się udało samemu zrobić
kinki napisał(a):mi w wersji z ABS ledwo starczyły przewody do tylnych kół o długości 2m. dosłownie 5cm brakło co by je swobodniej umiejscowiać. za przewody płaciłem ok 150zł. do tego na przód pewnie ok 1-1,5 m musisz mieć. niewdzięczne zajęcie z wymianą. ale się udało samemu zrobić
A jak zarabiałeś końcówki, za 150 zł cały komplet przewodów?
Dopisano 16 sty 2013, 17:33:
kinki napisał(a):mi w wersji z ABS ledwo starczyły przewody do tylnych kół o długości 2m. dosłownie 5cm brakło co by je swobodniej umiejscowiać. za przewody płaciłem ok 150zł. do tego na przód pewnie ok 1-1,5 m musisz mieć. niewdzięczne zajęcie z wymianą. ale się udało samemu zrobić
A jak zarabiałeś końcówki, za 150 zł cały komplet przewodów?
- Od: 1 cze 2010, 21:52
- Posty: 48
- Skąd: Kościerzyna
- Auto: mazda 626 GE 1.8 95r.
Witam wszystkich forumowiczów, mam problem.
Nie wiem czy w tym dziale to zadawać, lecz wydaje mi się że tutaj jest słuszne to pytanie
pytanie odnośnie przewodów hamulcowych sztywnych. Ostatnio jadąc zabrakło mi hamulców...
okazało się że są to przewody hamulcowe sztywne. Przerdzewiały.. nie mam możliwości wjazdu na kanał. Ma ktoś wiedze odnośnie długości tych przewodów od rozdzielacza do tylnych kół ? nie wiem jaką długość zamówić.
Nie wiem czy w tym dziale to zadawać, lecz wydaje mi się że tutaj jest słuszne to pytanie
pytanie odnośnie przewodów hamulcowych sztywnych. Ostatnio jadąc zabrakło mi hamulców...
okazało się że są to przewody hamulcowe sztywne. Przerdzewiały.. nie mam możliwości wjazdu na kanał. Ma ktoś wiedze odnośnie długości tych przewodów od rozdzielacza do tylnych kół ? nie wiem jaką długość zamówić.
MACIEJ323F napisał(a):Nie wiem czy w tym dziale to zadawać, lecz wydaje mi się że tutaj jest słuszne to pytanie
Jak się nie korzysta z szukajki i nie stosuje się do podziału działów technicznych to się zakłada nowe tematy w dziale ogólnym
Proszę na przyszłość tak więcej nie robić.
Temat dołączyłem do istniejącej dyskusji.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Witam.
Stoję przed koniecznością wymiany tylnych przewodów hamulcowych (323F BA 1.5, wersja z ABS).
Jak konkretnie wygląda kwestia na odcinku przednim (komora silnika)? Czy jest konieczność większej rozbiórki, żeby się "zmieścić" (np. maglownica, zawieszenie, dolot)? Widzę, że z miejscem tam mało ciekawie
Stoję przed koniecznością wymiany tylnych przewodów hamulcowych (323F BA 1.5, wersja z ABS).
Jak konkretnie wygląda kwestia na odcinku przednim (komora silnika)? Czy jest konieczność większej rozbiórki, żeby się "zmieścić" (np. maglownica, zawieszenie, dolot)? Widzę, że z miejscem tam mało ciekawie
- Od: 27 kwi 2018, 15:13
- Posty: 5
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323F (V) BA (98) | 1,5 Z5
Sprawdź gdzie są zdrowe, bo czasem nie warto ciągnać od korektora (jesli jest) ale można dużo krócej – w jednym aucie zmieniałem całe i niestety estetyka jest bardzo marna więc już w innym uciąłem na wysokości tylnej kanapy i puściłem tylko tę część nad bakiem czy tylną belką. Są takie łączniki do tego, mam od lat, wszystko szczelne.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości