Strona 1 z 1

Słabe hamulce,miekki pedał...

PostNapisane: 21 wrz 2007, 11:38
przez Murray
Mam problem po wymienie klocków i odpowietrzenia w aso pedał jest miękki jak docisne do oporu hamuje ale to tez jakoś nie bardzo agresywnie w ASO mowiłi że to pompka.Bojąc się jechać 60 km z takim hamulcami do aso pojechałem u siebie do mechanikow.Wcześniej otrzmałem pompke hamulcową od aso [Cilinderek nie miał wypustu białego do jakiegoś tam przewodu od sprzegła czy coś takiegona dole cylinderka ale przelożyli cylindereki wpasowali i oki].Zalali plyn odpowietrzali pedał dalej miękki i te same objawy w hamowaniu :( .Co to może być nie wiem.Aha wcześniej pedał był twardszy ale wolniej hamował koła toczyły,zanim pojechałem do ASO myślałem że to klocki są starte.W czym przyczyna POMOCY!!

PostNapisane: 21 wrz 2007, 12:00
przez polnik@studio
Witam.
Proszę o poprawienie tematu zgodnie z obowiązującym regulaminem działu

<czytaj> http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=4302

Następnie proszę zapoznać się z :

<czytaj> http://forum.mazdaspeed.pl/search.php

pozdrawiam Krzysiek

PS. Nie ukrywam, że podobne tematy są u Nas dostępne i pewnie Twój temat powędruje do kosza ....

np:

<czytaj> http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=27359
<czytaj> http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=2376
<czytaj> http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=7516
<czytaj> http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=25279
<czytaj> http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=22591

itp itd :)

PostNapisane: 17 lut 2009, 17:13
przez MariuS
mam podobny problem, u mnie jeszcze niedawno było raz lepiej raz gorzej – raz hamulce ostre raz gorsze, jednak z czasem zrobiły się zbyt słabe i muszę coś z tym zrobić, tarcze wymieniane były pół roku temu, teraz chcę dokonać takiego zabiegu jak regeneracja zacisków. Próbował ktoś tego?

http://moto.allegro.pl/item552701142_ze ... bg_ba.html

warto zrobić?
i co w bębnach należałoby przy okazji wymienić jak już się zabierać za hamulce?

PostNapisane: 21 lut 2009, 17:04
przez Kluska
hmm
z taki zestaw mechanik w okolicy skasował mnie 40 zeta, już nie pojadę do niego
zastaw przydatny gdy masz zapieczone sworznie, lub gumki popękały

PostNapisane: 21 lut 2009, 18:43
przez sps-snipers
Mariusz Sti-Ja ostatnio rozbierałem bębny ,bo sie grzały. Tam jak sciągniesz bęben to bedziesz widział w jakim stanie są szczęki. Dobrze jest wszystko rozebrac w drobny mak i rozpierak dać w imadło bo on sie zapieka i linki nie puszczają a potem sie bębny grzeją. Cóz jak ci zbywa kasa to wymień sobie zestaw na prawczy szczęk czyli te wszystkie sprężynki itd.. szczęki wymień ,cylinderek. A z przodu to trzeba sciągnąć zacisk i zobaczyc czy tłoczek pracuje. Rozruszac go ewentualnie powymieniać reperaturki ale jak są dobre to po co. Dobrze jest odpowietrzyć układ jak pedał stoi nisko. Co do wymiany klocków polecam Kashiyame. Mam je juz rok . Zrobiłem 17 tys,km i połowa zużycia a większośc to jazda miejska :)

PostNapisane: 22 lut 2009, 14:05
przez magda 323
Sory że się w trącam chłopaki mam mazdę 323 od 3 miesięcy i też mi się wydaje że mam słabe hamulce tarcze z przodu mam 19mm a słyszałem że minimum jest 20mm.To ile mają grubości nowe? Bo chce wymienić tarcze i klocki.Jakiej firmy byś cie oferowali tarcze i klocki.Jaki płyn hamulcowy za stosować w Mazdzie 1.5 16v 1995r DOT 3 czy DOT 4 ? I czy przy kupnie nowych klocków są w komplecie te sprężnki co trzymają klocki,wiecie o co mi chodzi te co są założone na bolcach. Pierwszy raz mam Mazdę proszę o podpowiedzi.Dzięki z góry.

PostNapisane: 22 lut 2009, 18:06
przez MariuS
sps-snipers dzienx, się zobaczy co to da..