Wymiana amortyzatorów tylnych
Ciekawa i potrzebna fotorelacja. W okolice mocowania amortyzatora często dostaje się rdza i trzeba to miejsce zabezpieczyć, najlepiej podczas wymiany amorków, środkiem antykorozyjnym, a mocowanie, w razie uszkodzenia przez rdzę, wymienić na nowe.
MAZDA PREMACY – Coche de la familia japonesa / Stwórzmy wspólnie PORADNIK pompy DENSO do DiTD http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=89&t=41713&start=360
Do tego zabiegu potrzebna jest 2x17 i 14. Koniec. Co do odkręcania górnej śruby mocującej. Ja się z tym zacząłem motać, ale chyba ktoś to doj*** pneumatem i ni cholery nie szło. Fakt, że wyjąłem cały amorek może pod obciążeniem by poszło, ale wątpię. Nagle nastąpił moment "wrzenia" mojej osoby. Przypomniały mi się słowa mojego wujka "szlifierką się odkręca, spawarką dokręca". Wziąłem szlifierkę kątowa i przeciąłem pomiędzy zwojami sprężyny tłok. Później na imadło do góry nogami i [tiiit] młotkiem. Nową nakrętka była w zestawie.
Nie jest to niezbędne.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Ja mam amortyzatory sprawne, natomiast tuleje gumowe są w nich mocno zużyte. Ktoś może robił taki patent i dobierał do nich tuleje? Albo może ma wyciągnięty stary amortyzator i mógłby pomierzyc wymiary?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości