Automatyczna Skrzynia Biegów (ASB) w BA/BH – pytania i odpowiedzi
Poszukaj na Forum tematów o regulacji czujnika TPS bo z tym masz zasadniczy problem.
Po jego regulacji (właściwie wykonanej!) skrzynia powinna zacząć normalniej pracować
Po jego regulacji (właściwie wykonanej!) skrzynia powinna zacząć normalniej pracować
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Hmmm – czy aż takie to trudne?
Popatrz chociażby tutaj
Popatrz chociażby tutaj
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Witam wszystkich! Mam mały problem i zwracam się do was. Posiadam mazdę 323F BA 1.8 16v 1995r. automat. Problem jest taki, nie działa mi prawidłowo przycisk HOLD. W pozycji D i S nie włącza się,natomiast w pozycji P,N,R włącza się. Wcześniej działał normalnie. Proszę was o pomoc. pozdrawiam
EDIT by Marek: Poprawiłem tytuł tematu
EDIT by Marek: Poprawiłem tytuł tematu
-
carlos.
Przycisk HOLD (wraz z lampką) musi działać w każdej pozycji więc bardziej obstawiałbym problemy z okablowaniem.
A czy lampka HOLD jak ją włączysz to świeci się cały czas nawet jak przełączasz wybierakiem?
PS. I uzupełnij proszę profil o lokalizację.
A czy lampka HOLD jak ją włączysz to świeci się cały czas nawet jak przełączasz wybierakiem?
PS. I uzupełnij proszę profil o lokalizację.
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
nie sprawdzałem tego ale jutro sprawdze,ogólnie autko sie dobrze sprawuje.teraz ten hold zaczyna fochy pokazywać.pozdr
-
carlos.
carlos. napisał(a):nie sprawdzałem tego ale jutro sprawdze ...
I jakie wieści po sprawdzeniu?
161 BD 081 26.425 & 27.555 MHz USB
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Xedos 9 KL '01 & AR 156 1.8TS & Honda Shadow VT1100 C3 Aero ’99
Były: 323F BA Z5
Honda Shadow VT1100C2 Sabre ’03
Honda Shadow VT500C '84
Okazało się ze nie łączył kabelik od przycisku HOLD do kostki.Wymieniłem go i wszystko jest teraz ok.pozdrawiam i dzięki za radę
-
carlos.
Witam
Niedawno kupiłem tanią Mazdę 323 sedan ba w automacie fajnie jeździ ogólnie jest ok tylko niedawno chciałem trochę ją rozpędzić ale jak tylko wskazówka dochodzi do 150 km/h to automat redukuje bieg i zwalnia, skrzynia lekko szarpie ale naprawdę lekko, mój znajomy ma Volvo 940 w automacie i u niego szarpie aż piszczy przy zmianie biegów. Co to może być? oby nie skrzynia do wymiany
Proszę o pomoc
Pozdrawiam
Niedawno kupiłem tanią Mazdę 323 sedan ba w automacie fajnie jeździ ogólnie jest ok tylko niedawno chciałem trochę ją rozpędzić ale jak tylko wskazówka dochodzi do 150 km/h to automat redukuje bieg i zwalnia, skrzynia lekko szarpie ale naprawdę lekko, mój znajomy ma Volvo 940 w automacie i u niego szarpie aż piszczy przy zmianie biegów. Co to może być? oby nie skrzynia do wymiany
Proszę o pomoc
Pozdrawiam
- Od: 23 cze 2013, 18:43
- Posty: 7
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 323 1.5 z5 4-ro biegowy automat ba sedan 1995r.
A ilu biegowy jest ten at?
W kadecie mialem 3 biegowy i też tak robił. Po prostu 150 to bylo jego max prędkość i jak mocniej deskęm to sie załączaj kick down i dlatego redukcja.
Też mi szarpał leciutko,kupilem skrzynie na zapas i po 4 latach ją sprzedałem ;–) tak wiec jesli nie masz tkzw nadbiegu to wszystko jest ok-pilnuj tylko oleju
Wysłane z mojego WT19i
W kadecie mialem 3 biegowy i też tak robił. Po prostu 150 to bylo jego max prędkość i jak mocniej deskęm to sie załączaj kick down i dlatego redukcja.
Też mi szarpał leciutko,kupilem skrzynie na zapas i po 4 latach ją sprzedałem ;–) tak wiec jesli nie masz tkzw nadbiegu to wszystko jest ok-pilnuj tylko oleju
Wysłane z mojego WT19i
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Właśnie nie jestem pewny bo jak to prawda że automat rusza z 2 biegu, więc tylko 2 razy powinien przerzucić i jak jeżdżę zazwyczaj tak do 100 km/h to przerzuca 2 biegi i ewentualnie redukuje kick down ale raczej 3 nie wchodzi, więc jeśli rusza jednak na 1 do nie mam 4 biegu.
Wiesz coś na ten temat??
Pozdrawiam
Wiesz coś na ten temat??
Pozdrawiam
- Od: 23 cze 2013, 18:43
- Posty: 7
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 323 1.5 z5 4-ro biegowy automat ba sedan 1995r.
Z tych at co miłem to normalnie z 1 ruszaly.zresztą wrzuc ręcznie na1 gaz ,2 i wtedy na D(jadąc z normalnie wcisnietym gazem bez szaleństw) wtedy bedziesz mial pewność że ruszyłes z jedynki i policz hoopa biegów
Wysłane z mojego WT19i
Wysłane z mojego WT19i
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Jest możliwość że 4 ci zginęła,dość częstą usterka at. Ja bym jeździł i rozglądaj sie za używana at-tylko najlepiej co jest na aucie zeby sprawdzić.
Wysłane z mojego WT19i
Wysłane z mojego WT19i
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
kubik_gda napisał(a):Ok, dzięki zrobie jak napisałeś, a czy to że nie ma 4 to w nie długim czasie może doprowadzić do uszkodzenia??
Pozdrawiam
teo najstarsi górale nie wiedzą
teraz i tak juz musztarda po obiedzie.jezdzij az sie nie skonczy do reszty
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości