Strona 1 z 1

Piasta koła tylnego

PostNapisane: 20 lut 2007, 18:10
przez cider1984
witam wszystkich. sluchajcie jesli mozecie to napiszcie i czy ciezko jest zdemontowac piaste z tylu w mojej mazdzie, bo mam ja dopiero od miecha i wlasnie czeka mnie ten zabieg. wiem ze trzeba wdac 250 zł na nowa, co troche boli, no ale trzeba ;). mam sciagacz, ale nie wiem dokladnie czy sprawia to jakies wieksze trudnosci. dzieki... a i mam jeszcze pytanko, jesli ktos ma jakis pomysl czym mozna by zastapic kiczowate glosniki w drzwiach to tez bylbym wiedzczny za podpowiedzi ;).

PostNapisane: 20 lut 2007, 19:51
przez Winetou
cider1984 poprawiłem za Ciebie temat – przed założeniem kolejnego przeczytaj proszę regulamin – znajdziesz tam instrukcję jak go prawidłowo nazwać.

W sprawie głośników sprawdź w dziale car-audio – było tam sporo dyskusji na ten temat :)

PostNapisane: 22 lut 2007, 09:10
przez Łukasz
Piasta z tyłu jest razem z łożyskiem i dlatego kosztuje drożej.Polecam jakiś zakład bo sam tego chyba nie zmienisz. :|

PostNapisane: 22 lut 2007, 16:21
przez Briareos
Łukasz napisał(a):Piasta z tyłu jest razem z łożyskiem i dlatego kosztuje drożej.

Jeszcze weselej jest jak się ma ABS, bo wtedy zębatka też jest częścią piasty...

PostNapisane: 23 lut 2007, 14:21
przez Xus
mialem podobny problem co ty i do mojej mx-3 tez kosztuje 250zle mam abs i zebatka nie przeszkadala po odkreceniu duzej nakretki zeszlo bez wiekszych problemow!!

napis cos wiecej bo nie bardzo wiemy na jakim etapie sie zatrzymales??

w piascie masz dekielek jak do sciagniesz masz duzo nakretke z nia mozesz miec problem.

PostNapisane: 23 lut 2007, 21:57
przez TALREP
u siebie wymienialem zwrotnice (czy jak to sie nazywa) jakies dwa miechy temu. notabene kupilem cala belke zawieszenia z wachaczami, piastami, bebnami i amortyzatorami za 80zl :)

sytuacja wygladala nastepujaco ----> swoja piaste ze zwrotnicy wyjalem bez zadnego problemu (wyciagnalem sciagaczem) natomiast w tej kupionej piascie przez dwa dni meczylem sie z odkreceniem sruby. poza tym nie bylo wiekszych klopotow.

PS: nie pytajcie dlaczego odkrecalem piaste majac kompletna zwrotnice ktora musialem wymienic bo nie pamietam :D

a tak wyglada "gola"zwrotnica po zdjeciu piasty i obudowy hamulca :)
Obrazek

PostNapisane: 25 lut 2007, 18:06
przez cider1984
wlasnie chodzilo mi o to jak ja odkrecic i jakie przygody mnie czekaja z tym zwiazane. jestem wlascicelem mojej mazdy dopiero miech i jeszcze nie znam wszystkich jej zakretow a miedzy innymi chodzilo mi wlasnie o ta parszywa piaste bo wlasnie zamierzam ja kupic i chcialem sie was zapytac czy ciezko ja zdjac. dzieki za zainteresowanie i za odpowiedzi. mam nadzieje ze nie bedzie z nia tak zle i ze pojdzie gladko. szkoda tylko ze nie mozna zmienic samego lozyska tak jak to jest w wiekszosci hatch backow, no ale czym sie japoncy musieli wyroznic ;). a co do ABS'u to naszczescie takiego nie posiadam. jak bede mial; jeszcze jakies pytania to napisze. dzieki za wszystko ;)