FOTORELACJA – Wymiana tulejek lewarka zmiany biegów

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez lucky-luciano » 7 lut 2017, 13:48

Odświeżam temat, bo sam w weekend będę przerabiał tę operację. Zgłębiłem trochę temat i bazując na tym linku https://www.mazdas247.com/forum/showthr ... -installed zamówiłem zestaw do MXa z ASO Kia ;)

Tulejki wyglądają na zrobione z PU, co wydaje się modyfikacją na duży plus:
$_57.JPG


A teraz najlepsze. Numery części Kia i ceny:
– tulejki: KKY0146062 – 2,00 brutto/szt.
– śruba: MB00146133 – 8,80 brutto,
– nakrętka: K999400800 – 2,00 brutto.

W weekend potwierdzę, mam nadzieję, skuteczną wymianę ;)

Edit:
Tulejki są identyczne, pasują ;–) śruba do GE MX-6 okazała sie trochę za długa. Musiałem ją skrócić i nagwintowac, bo stara była w agonalnym stanie. Nakrętka taka sama. Operacja się udała :–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lis 2013, 02:00
Posty: 249 (0/2)
Skąd: Gdynia
Auto: MX-6 KL-DE

PostTen post został usunięty przez Eshiru 14 lut 2017, 20:32.

Postprzez szpynda » 17 paź 2018, 22:32

Odkopię temat choć problem dotyczy MX-6. Otóż na luzie jak i na wbitym biegu lewarek ma strasznisty luz. Lata na wszystkie strony. czy ktoś przerabiał ten temat w MX-6? Czy potrzebuje identycznego rozwiązania jak w MX-3, tzn śrub i tulejek? Takich samych jak tu podajecie?
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2005, 08:35
Posty: 127 (10/4)
Skąd: Malbork
Auto: MX6'92 2,5l 24V KL;323F'97 1,5

Postprzez Andrzej414 » 17 paź 2018, 22:49

Sprawdź pod spodem jak to wygląda. Poza tym sprawdzić należałoby łożysko lewarka.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 11:44
Posty: 1205 (3/48)
Skąd: Pierwsza Stolica Polski
Auto: Mazda 323C BA 1.5 '96 – była
Mazda 2 DE 1.5 '09
Mazda 3 BK 1.6 '07

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323