Mazda 323C BA 1.5 96r Problem z Hamulcami
1, 2
Witam Wszystkich Forumowiczow .
Otoz Mam nastepujacy problem w Mojej Maździnie
Problem dotyczy hamulcow otoz na Wylaczonym Silniku jak podpompuje pedalem hamulca 2-3 razy pedal twardnieje. Ale za to przy wlaczonym silniku jak naciakam i podpompowuje to pewdal nic a nic nie twardnieje obroty silnika nie skacza . Wycieku plynu hamulcowego nie ma caly czas ten sam stan w zbiorniczku . Wymienione sa przewody elastyczne z przodu , tarcze klocki z przodu , plun hamulcowy, okladziny bebnow z tylu.uklad odpowietrzony . Sprawdzalem Serwa tzn( na wylaczonym silniku podpompowywalem az pedal stwardnieje i trzymajac noge na pedale hamulca uruchamiam silnik to pedal hamulca wpada pare cm w "dol" . Juz nie wiem co to moze byc Pomocy dlaczego twn pedal nie twardnieje po podpompowaniu na Wlaczonym silniku Pomocy Mordeczki
EDIT by Marek:
Proszę nie używać słów typu "Pomocy" w tytułach tematów.
A pisać z polskimi znakami to tez nie jest jakieś specjalnie trudne
Otoz Mam nastepujacy problem w Mojej Maździnie
Problem dotyczy hamulcow otoz na Wylaczonym Silniku jak podpompuje pedalem hamulca 2-3 razy pedal twardnieje. Ale za to przy wlaczonym silniku jak naciakam i podpompowuje to pewdal nic a nic nie twardnieje obroty silnika nie skacza . Wycieku plynu hamulcowego nie ma caly czas ten sam stan w zbiorniczku . Wymienione sa przewody elastyczne z przodu , tarcze klocki z przodu , plun hamulcowy, okladziny bebnow z tylu.uklad odpowietrzony . Sprawdzalem Serwa tzn( na wylaczonym silniku podpompowywalem az pedal stwardnieje i trzymajac noge na pedale hamulca uruchamiam silnik to pedal hamulca wpada pare cm w "dol" . Juz nie wiem co to moze byc Pomocy dlaczego twn pedal nie twardnieje po podpompowaniu na Wlaczonym silniku Pomocy Mordeczki
EDIT by Marek:
Proszę nie używać słów typu "Pomocy" w tytułach tematów.
A pisać z polskimi znakami to tez nie jest jakieś specjalnie trudne
Ostatnio edytowano 18 kwi 2017, 10:57 przez Marek 161BD081, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Poprawa tematu
Powód: Poprawa tematu
- Od: 13 kwi 2017, 21:29
- Posty: 10
- Auto: Mazda 323 C BA 1.5ccm 96r.
Masz zapowietrzony układ hamulcowy, musisz odpowietrzyć. Wszystkie koła od tylnego prawego przez tylne lewe do przedniego prawego a na końcu lewe przednie. I posprawdzaj dokładnie może ci gdzieś z tyłu cylinderki może puszczają.
To tył znowy do rozbiorki, wyjąc wszystko dokladnie wyczscic rozruszac i dopiero montaż. Nooo i odpowietrzać koła. Aaa jak to zrobić kolega wyzej napisał
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Odpowietrzaj dobrze aż będzie wypływał czysty płyn i pamiętaj o poziomie płynu w zbiorniczku jak będzie za mało to przy odpowietrzaniu zacznie zasysac powietrze i zabawę trzeba odnowa zaczynać
Jaki układ zapowietrzony o czym Wy piszecie? Przecież nie napisał, że pedał leci do podłogi. Opisana przez niego procedura jest rzeczą normalną. U mnie też to w ten sposób działa i auto hamuje normalnie.
Pytanie jest tylko jedno. Czy auto dobrze hamuje? Jeśli tak to nie ma się czego doszukiwać.
Pytanie jest tylko jedno. Czy auto dobrze hamuje? Jeśli tak to nie ma się czego doszukiwać.
No Rafale jak masz abs to może być inaczej, bo tam w końcu jest sterownik i pompa, która cały czas jest w pogotowiu.
Jak jest zapowietrzony nie zawsze pedał idzie do podłogi może być miękki Tak się dzieje jak jest niezbyt dobrze odpowietrzone wiem bo u mnie tak było, był miękki ale hamował odpowietrzylem jak trzeba i działa poprawnie
Dopisano 14 kwi 2017, 15:21:
A co koleś napisał to po podpompowaniu pedałem hamulca powinien on zesztywniec a jemu to się nie dzieje tylko jest dalej miękki dopiero tak ma przy wyłączonym silniku, czyli gdzieś ma powietrze w układzie a to że pedał leci w dół po włączeniu silnika to jest jak najbardziej normalne.
Dopisano 14 kwi 2017, 15:21:
A co koleś napisał to po podpompowaniu pedałem hamulca powinien on zesztywniec a jemu to się nie dzieje tylko jest dalej miękki dopiero tak ma przy wyłączonym silniku, czyli gdzieś ma powietrze w układzie a to że pedał leci w dół po włączeniu silnika to jest jak najbardziej normalne.
No na uruchomionym silniku nie ma twardnieć. A co do bębnów to należy prawidłowo wyzerować samoregulatory i wtedy zrobić jazdę próbną, pohamnwać kilka razy, a następnie po jeździe zrobić regulację hamulca postojowego i to tyle.
P.s. napisz skąd jesteś może ktoś z okolic Ci pomoże z forum.
P.s. napisz skąd jesteś może ktoś z okolic Ci pomoże z forum.
Ostatnio edytowano 3 maja 2017, 13:51 przez Andrzej414, łącznie edytowano 1 raz
Witam nadal nie moge poradzic Sobie z tymi hamulcami Z prawej strony [jaki?] beben nie hamuje ,po jezdzie ciagle chlodnawy jest za to z tylu z lewej stony beben hamulcowy goracy i przez to sciaga mnie przy hamowaniu na prawa strone (
- Od: 13 kwi 2017, 21:29
- Posty: 10
- Auto: Mazda 323 C BA 1.5ccm 96r.
Jak Ty tak z tym jeździsz to z tego bębna nic nie zostanie w niedługim czasie.
Napisałem że trzeba skasować samoregulatory. Wszystko powyżej jest jasno opisane przeze mnie.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości